Fiat, Autoshow’daki Yerini Aldı

®
Çok Okunanlar

Uber’in iş modeline veto

İngiliz Yüksek Mahkemesi'nden yapılan açıklamada, özel kiralık araç operatörünün sürücü ve yolcu arasında "aracı" olarak hareket etmesinin yasa dışı...

Honda’dan CES 2017’de “Mobilite Ekosistemi İşbirliği”

Yapay zeka, robot ve big-data gibi günümüzün başlıca teknolojik kavram ve yaklaşımlarını harmanlayarak bütünsel bir mobilite deneyimine dönüştürecek olan...

Karsan’dan 56 Dizel Atak Otobüs!

Karsan’dan Mersin Büyükşehir Belediyesi’ne 56 Dizel Atak Otobüs! Türkiye’de yer alan fabrikasında çağın mobilite ihtiyaçlarına uygun ulaştırma çözümleri sunan Karsan,...

Fiat, 14 -26 Eylül tarihleri arasında online ziyaret edilebilecek olan Türkiye’nin ilk dijital otomobil fuarı Autoshow Mobilite Fuarı’nda en güncel model ve teknolojileriyle yerini aldı…

Fiat’ın standında; donanım açısından müşteri beklentilerini başarıyla karşılayan ve kendi sınıfında en üst seviyede ileri sürüş teknolojilerine sahip Egea Ailesi ve ailenin yeni üyesi Cross’un yanında, Panda 4×4, Doblo Trekking, Fiat’ın seri üretim ilk elektrikli modeli yeni Fiat 500,  500 Cabrio “Dolcevita” ve 500X Sport meraklılarını bekliyor.

Salon 4’te yer alan Fiat standı https://www.autoshowodd.com/fuar/fiat/ adresinden ziyaret edilebilecek.

Türkiye’nin tercihi Fiat, ürün gamındaki en güncel modeller ve teknolojilerle Autoshow Mobilite Fuarı’ndaki yerini aldı. Autoshow Mobilite Fuarı’na özel açıklamalarda bulunan Fiat Marka Direktörü Altan Aytaç, Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından düzenlenen ve Türkiye otomotiv sektörünün en önemli organizasyonlarından olan fuarların önemine değindi.

Bu sene ilk kez dijital olarak düzenlenen Autoshow 2021’in sektör açısından yeni bir deneyim olduğunu söyleyen Aytaç;Fiat markası olarak en güncel modellerimiz ve teknolojilerimizle, bu deneyimdeki yerimizi alıyoruz” diyerek sözlerine başladı. Autoshow 2021’e özel olarak hazırlanan videoda sektörün lideri Fiat markasının ilk 8 aylık performansını değerlendiren Altan Aytaç “Bu yılın başında yenilenerek pazara sunulan Egea Ailesi ve ailenin yeni üyesi Cross ile yıla hızlı ve iddialı bir giriş yaptık. 2021 yılının ilk 8 ayı sonunda toplam pazardaki liderliğimiz sürdürüyor. Markamız ağustos ayında 10 bin 366 adet otomobil ve hafif ticari araç satışı gerçekleştirerek, otomotiv pazarının tek başına yüzde 17,7’sini oluşturdu. 2016 yılından beridir Türkiye’nin en çok tercih edilen modeli olan Fiat Egea zirvedeki yerini bırakmadı. Bildiğiniz gibi lansmanından bu yana markamızın otomobil pazarındaki varlığına güç katmaya devam eden Egea, sunduğu teknoloji, performans ve donanım özellikleri, fiyat fayda dengesiyle çok sevildi ve zirvedeki yerini korudu. Sedan, Hatchback, Station Wagon gövde seçenekleri ve Cross ile teknoloji ve konforu ulaşılabilir kılan Egea Ailesi’nin lansmanından günümüze toplam satış rakamı 324 bin adedi geçti” dedi.

Aytaç: “Modellerimiz, teknolojilerimiz ve yeniliklerimizle Türkiye pazarında müşteriye en yakın ve en güçlü marka olmayı hedefliyoruz.

Fiat markasının konfora, tasarıma, teknolojiye herkes ulaşabilsin diye çalıştığını söyleyen Altan Aytaç; ziyaretçilerin online Fiat standında müşteri beklentilerini başarıyla karşılayan ve kendi sınıfında en üst seviyede ileri sürüş teknolojilerine sahip Egea Ailesi ve ailenin yeni üyesi Cross’un yanında, Panda 4×4 vegeçtiğimiz günlerde satışına başladığımız Doblo’nun özel versiyonu  Trekking’i önümüzdeki yıl satışa sunmayı hedeflediğimiz Elektrikli Fiat 500, ve 500 Cabrio Dolcevita modellerimizi yakından tanıma şansları olacağını sözlerine ekledi.

Türkiye’de Yılın Otomobili Egea Cross’a Özel “Extreme Aksesuar Kiti” İlk Kez Fuarda Görücüye Çıkıyor

Altan Aytaç, Autoshow 2021’e özel hazırlanan videoda, fuar ile eş zamanlı hayata geçirdikleri yeniliklerden de bahsetti. Egea Ailesi’nin en yeni üyesi Cross’u, yeni aksesuar kiti ile ziyaretçilerle buluşturduklarına değinen Aytaç. “Otomotiv Gazetecileri Derneği tarafından Türkiye’de Yılın Otomobili seçilen Cross’a özel olarak tasarlanan Extreme aksesuar kitimizi de ilk kez fuarda tüketicinin beğenisine sunuyoruz. Mevcut Egea Cross kullanıcılarının ve yeni bir Cross sahibi olmak isteyenlerin satın alarak araçlarına uygulatabilecekleri Extreme aksesuar kiti; şıklığıyla göz doldururken, Cross’un etkileyici SUV görünümünü güçlendiriyor” diye konuştu.

Teknolojiyi Ulaşılabilir Kılan Fiat, Bağlanabilirlik Teknolojisinde de Öncü

Fiat standında, ülkemizdeki ilk uzaktan erişim teknolojisi Fiat Yol Arkadaşım Connect’in de yer aldığını anımsatan Altan Aytaç “Müşterilerimizin, ürünlerimiz, hizmetlerimiz ve tüm servis süreçlerimizle ilgili deneyimleri bizim için çok önemli. Tofaş’ta geliştirilen ve 2018 yılından günümüze sürekli zenginleştirdiğimiz Fıat Yol Arkadaşım Connect ile sürücü ve aracı birbirine bağlayarak, müşteri deneyimini farklı ve ayrıcalıklı bir boyuta taşıyoruz. Fiat standı ziyaretçileri; Türkiye’de Egea’nın yer aldığı segmentte ve hafif ticari araç pazarında sunulan tek bağlanılabilirlik uygulaması olan Fiat Yol Arkadaşım Connect’i de Autoshow 2021’de detaylı inceleme fırsatı bulabilecekler” diyerek sözlerine son verdi.

Fiat Online’da Egea, Panda ve 500 Cabrio’ya Özel Kampanya

Autoshow 2021, Fiat standında sergilenmekte olan Egea Alesi, Panda ve 500 Cabrio “Dolcevita”, markanın online satış kanalı online.fiat.com.tr üzerinden konfigüre edilerek rezerve edilebilecek. Fiat standını ziyaret eden kullanıcıların, araçların yanında hediye paketleri ile karşılanacağı kurguda; ziyaretçiler paketleri tıkladıklarında açılan pencereden kendilerine özel tanımlanmış bir kod yardımı ile dijital fuar süresince devrede olacak “Şimdi Al, 2022’de Öde” kampanyasından ve fırsatlardan yararlanabilecekler. Autoshow’a özel bu kampanya, sadece online.fiat.com.tr’de geçerli olacak.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...