İnci Akü, Brandverse Awards’ta üst üste 5. kez Altın Ödül

®
Çok Okunanlar

Oyak Renault Basın Açıklaması…

23 Mart Cumartesi günü 16:00 – 24:00 vardiyasında, elimizdeki mevcut verilere göre, yaklaşık 80 çalışma arkadaşımız gıda zehirlenmesinden etkilenmiştir....

Yılın Son Fırsatları SUV’un lideri NISSAN

NISSAN YETKİLİ SATICILARI 21/12 TARİHİNDE 21:12’YE KADAR AÇIK Yıl sonu kampanyaları ve finansman destek paketleriyle araç sahibi olmak isteyenlere sıfır faizle...

Brisa ve Turkcell, Kamyon ve Otobüs Şoförleri için Yeniden Bir Arada

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, Türkiye’nin dijital operatörü Turkcell ile başlattığı, perakende satışlar için geçerli olan internet kampanyasına gösterilen...

Dünya Motokros Şampiyonası MXGP Türkiye

Türkiye Cumhuriyeti tarihinin dünya çapındaki en istikrarlı yarışı olarak bilinen Dünya Motokros Şampiyonası MXGP Türkiye, 7-8 Eylül 2024 tarihlerinde...

Bu sene 40.yıl dönümünü kutlayan İnci Akü, Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında üretilen en başarılı işlerin yarıştığı Brandverse Awards 2024’te “Otomotiv Yan Sanayi” kategorisinde üst üste 5. kez Altın Ödül’e layık görülerek önemli bir başarıya daha imza attı.

Dünyanın Enerji Uzmanı İnci Akü, markaların pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarını kapsamlı bir şekilde değerlendiren Brandverse Awards’un, SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde bir kez daha Altın Ödül’ün sahibi oldu. 24 Haziran günü Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirilen ödül töreninde, İnci Akü’nün ödülü İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici’ye takdim edildi.

İnci Akü’nün üst üste 5. kez böylesi değerli bir ödüle layık görülmesinden duyduğu mutluluğu belirten İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici, “40. yılını kutlayan İnci Akü markamızla sosyal medya platformlarını en etkili şekilde kullanmaya odaklanıyoruz. Müşteri odaklı ve yenilikçi bakış açımızla dijital dünyada güçlü bir marka imajı oluşturuyoruz. Türkiye’nin en değerli akü markası olarak, her yıl başardıklarımızın üstüne ne koyabiliriz yaklaşımıyla çalışıyoruz. Günümüzde dijital dünyanın etkin kullanımının marka değeri ve algısı için çok önemli olduğunun bilinciyle iletişim çalışmalarımızı şekillendiriyoruz. Sosyal medyada etkileşimi artıran influencer iş birlikleri gibi projelerle markamızın mesajlarını en etkili şekilde aktarmaya özen gösteriyoruz. Ayrıca, dijital ekosistemimiz müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını hızlıca tespit ve analiz etmemize fırsat tanıyor. Bu sayede sunduğumuz hizmetlerle marka imajımızı müşterilerin gözünde içselleştirerek güçlendiriyoruz. İnci Akü olarak, Brandverse Awards gibi prestijli bir organizasyon tarafından yıllardır bu ödüle layık görülmemiz, izlediğimiz stratejimizin etkinliğini ve yaptığımız çalışmaların başarısını ortaya koyuyor. Bu başarılı tabloda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza ve iş ortaklarımıza teşekkür ediyorum.” dedi.

50 binden fazla sosyal medya hesabı analitik olarak incelendi

SocialBrands Veri Ödülleri Bölümü için her yıl olduğu gibi bu yıl da 50 binden fazla sosyal medya marka hesabı Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak incelendi. 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan değerlendirmede takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri ele alındı. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla dahil olduğu kapsamlı değerlendirme sonucuna göre her kategorinin en başarılı markaları belirlendi.

Dijitaldeki en başarılı markaları ve projeleri ödüllendirmeyi sürdüren Social Media Awards Turkey, markaların pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarını değerlendirerek, Brandverse Awards’un 360 derece kapsamlı evreninde en iyileri ödüllendirmeyi sürdürüyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...