İnci Akü, Brandverse Awards’ta üst üste 5. kez Altın Ödül

®
Çok Okunanlar

Petrol fiyatları düşüşe geçti…

ABD'nin 47. Cumhurbaşkanı Donald Trump'ın pazartesi günü göreve başlaması ve İsrail ile Hamas arasında 15 Ocak'ta varılan ateşkes ve...

Castrol Ford Team Türkiye, Ödül Töreninde

Castrol Ford Team Türkiye, 2024 yılında elde ettikleri başarıları kutlamak, ayrıca yeni sezona motive girmek için bir ödül gecesi...

Türkiye’nin En Büyük Oto Yedek Parça Firmaları Nelerdir?

Otomotiv sektörü Türkiye’nin en dinamik ve büyüyen sektörlerinden biri. Araç sahipleri için ise güvenilir oto yedek parça temini hayati...

Peugeot 100.000 adedin üzerinde sipariş

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, Yeni PEUGEOT 3008 dünya lansmanından bu yana 100.000...

TOSFED Gala Gecesi Zorlu PSM’de Yapıldı

Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) 2024 Gala Gecesi, 18 Ocak 2025 akşamı TOSFED Başkanı Eren Üçlertoprağı ve Yönetim Kurulu...

Trump, Alaska’da petrol arama kararnameleri imzaladı

ABD Başkanı Donald Trump, görevinin ilk gününde Alaska'daki yaban hayatı koruma sahası da dahil olmak üzere birçok alanda petrol...

ID. Buzz’ın 4MOTION Sportif Versiyonu GTX Satışa Sunuldu

Volkswagen Ticari Araç’ın tamamen elektrikli ID. Buzz ailesinin yüksek performanslı üyesi ID. Buzz GTX satışa sunuldu. Şimdiye kadarki en...

Bu sene 40.yıl dönümünü kutlayan İnci Akü, Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında üretilen en başarılı işlerin yarıştığı Brandverse Awards 2024’te “Otomotiv Yan Sanayi” kategorisinde üst üste 5. kez Altın Ödül’e layık görülerek önemli bir başarıya daha imza attı.

Dünyanın Enerji Uzmanı İnci Akü, markaların pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarını kapsamlı bir şekilde değerlendiren Brandverse Awards’un, SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde bir kez daha Altın Ödül’ün sahibi oldu. 24 Haziran günü Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirilen ödül töreninde, İnci Akü’nün ödülü İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici’ye takdim edildi.

İnci Akü’nün üst üste 5. kez böylesi değerli bir ödüle layık görülmesinden duyduğu mutluluğu belirten İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici, “40. yılını kutlayan İnci Akü markamızla sosyal medya platformlarını en etkili şekilde kullanmaya odaklanıyoruz. Müşteri odaklı ve yenilikçi bakış açımızla dijital dünyada güçlü bir marka imajı oluşturuyoruz. Türkiye’nin en değerli akü markası olarak, her yıl başardıklarımızın üstüne ne koyabiliriz yaklaşımıyla çalışıyoruz. Günümüzde dijital dünyanın etkin kullanımının marka değeri ve algısı için çok önemli olduğunun bilinciyle iletişim çalışmalarımızı şekillendiriyoruz. Sosyal medyada etkileşimi artıran influencer iş birlikleri gibi projelerle markamızın mesajlarını en etkili şekilde aktarmaya özen gösteriyoruz. Ayrıca, dijital ekosistemimiz müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını hızlıca tespit ve analiz etmemize fırsat tanıyor. Bu sayede sunduğumuz hizmetlerle marka imajımızı müşterilerin gözünde içselleştirerek güçlendiriyoruz. İnci Akü olarak, Brandverse Awards gibi prestijli bir organizasyon tarafından yıllardır bu ödüle layık görülmemiz, izlediğimiz stratejimizin etkinliğini ve yaptığımız çalışmaların başarısını ortaya koyuyor. Bu başarılı tabloda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza ve iş ortaklarımıza teşekkür ediyorum.” dedi.

50 binden fazla sosyal medya hesabı analitik olarak incelendi

SocialBrands Veri Ödülleri Bölümü için her yıl olduğu gibi bu yıl da 50 binden fazla sosyal medya marka hesabı Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak incelendi. 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan değerlendirmede takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri ele alındı. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla dahil olduğu kapsamlı değerlendirme sonucuna göre her kategorinin en başarılı markaları belirlendi.

Dijitaldeki en başarılı markaları ve projeleri ödüllendirmeyi sürdüren Social Media Awards Turkey, markaların pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarını değerlendirerek, Brandverse Awards’un 360 derece kapsamlı evreninde en iyileri ödüllendirmeyi sürdürüyor.

Diğer Haberler

5 ödül birden kazandı: Alpine, Dacia, Mobilize ve Renault

Renault Grubu 21 Ocak Salı günü 32’ncisi düzenlenen Trophées de L'argus ödül töreninde olağanüstü bir akşam yaşadı. Aldığı 5 ödülle Grup, her bir markasının...

JAECOO, Satış Sonrası Hizmetlerde Avantajlar Sunuyor

JAECOO’nun Seçkin Kullanıcıları, Satış Sonrası Hizmetlerde de Ayrıcalıklı! Geçtiğimiz yıl Türkiye pazarına giriş yapan Çinli sofistike off-road SUV markası JAECOO, üstün satış performansının yanında satış...

Citroën Türkiye’de Yeni Atamalar…

Otomotiv ve mobilite dünyasının en büyük gruplarından biri olan Stellantis, müşterilerinin sürekli evrilen mobilite ihtiyaçlarını karşılamak ve geleceğin teknolojilerini benimsemek için organizasyonunu şekillendirmeye devam...

DS AutomobilesTürkiye’de Yeni Yapılanma

Dünyanın önde gelen otomotiv gruplarından Stellantis Grubu markalarından DS Automobiles’ın Türkiye organizasyonunda yeni bir yapılanma hayata geçirildi. Bu yeni organizasyon değişikliği kapsamında DS Automobiles...

Petrol fiyatları düşüşe geçti…

ABD'nin 47. Cumhurbaşkanı Donald Trump'ın pazartesi günü göreve başlaması ve İsrail ile Hamas arasında 15 Ocak'ta varılan ateşkes ve esir takası anlaşmasının ardından petrol...

Trump, Alaska’da petrol arama kararnameleri imzaladı

ABD Başkanı Donald Trump, görevinin ilk gününde Alaska'daki yaban hayatı koruma sahası da dahil olmak üzere birçok alanda petrol ve doğal gaz sondaj çalışmalarını...

AB’de yeni otomobil satışları geçen yıl 10,6 milyonu aştı

Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği (ACEA), AB ülkelerinin 2024 yılına ilişkin yeni otomobil tescil verilerini açıkladı. Buna göre, AB ülkelerinde yeni otomobil satışları aralık ayında...

Country News Categories - UK

Women’s Worldwide Car of the Year announces 2025 category winners

The Women's Worldwide Car of the Year is pleased to announce the winners of the eight categories in this year’s award: Urban Model, Compact...

Honda presents World Premiere of Honda 0 Saloon and Honda 0 SUV prototypes at CES 2025

LAS VEGAS, Nevada, USA, January, 2025 – Honda today presented the world premiere of two prototype models at CES 2025 – Honda 0 Saloon and...

USA

Honda presents World Premiere of Honda 0 Saloon and Honda 0 SUV prototypes at CES 2025

LAS VEGAS, Nevada, USA, January, 2025 – Honda today presented the world premiere of two prototype models at CES 2025 – Honda 0 Saloon and...

New BMW Panoramic iDrive revolutionises vehicle operation

Munich/Las Vegas. The BMW Group presents the driving and user experience of the future at the Consumer Electronics Show (CES) 2025 in Las Vegas. BMW...

DE

Mehr als 1,2 Millionen verkaufte Fahrzeuge weltweit machten FIAT

Mehr als 1,2 Millionen verkaufte Fahrzeuge weltweit machten FIAT im Jahr 2024 zur größten Marke innerhalb von Stellantis... Rüsselsheim, im Januar 2025 – FIAT schließt...

Stellantis erreicht 2024 erneut Platz zwei auf dem Pkw- und Nutzfahrzeugmarkt der Region EU29

Amsterdam, 21. Januar 2025 – Das Jahr 2024 hat für Stellantis einen weiteren Meilenstein beim Übergang zur Elektromobilität markiert, der einer der Eckpfeiler des...

IT

Nel 2024 FIAT si conferma leader nei suoi 4 mercati domestici in 3 continenti e primo marchio Stellantis

Nel 2024 FIAT si conferma leader nei suoi 4 mercati domestici in 3 continenti e primo marchio Stellantis con oltre 1,2 milioni di unità...

Efficiente ed elettrificato: il nuovo trio di SUV Opel Grandland, Frontera e Mokka

Con i nuovi Opel Grandland, Frontera e Mokka, Opel offre il tris di SUV più giovane sul mercato e il modello giusto per tutti i gusti. Dal compatto...

FR

LES PEUGEOT E-208 ET E-308 CLASSÉES

PEUGEOT est fier d’annoncer que ses PEUGEOT E-208 et PEUGEOT E-308 100% électriques sont classées respectivement première et deuxième sur 84 modèles dans l’Ecotest...

Grâce à sa performance en 2024, Stellantis se positionne à la 2ème place dumarché EU29 VP+VU

AMSTERDAM, le 21 janvier 2025 – L’année 2024 a marqué une nouvelle étape pour Stellantis dans sa transition électrique, l’un des piliers du plan stratégique Dare...