Hyundai Italia, daha önce Marone Vallesi’nin yenilenen ağ geliştirme yönetiminin sorumluluğunu üstlendiği pozisyona Roberto Di Nardo’nun yeni satış departmanı başkanı olarak atanmasıyla ticari alanın tepesinde bir değişiklik yaptığını duyurdu. Di Nardo, otomotiv sektöründe satış, ağ geliştirme ve ticari kanalların yönetimini içeren bir kariyerin ardından Hyundai‘ye geldi. Özgeçmişinde premium ve genel markalardaki deneyimler yer almaktadır: jaguar Land Rover, PSA, DS Automobiles ve son zamanlarda satış direktörlüğü görevini üstlendiği BYD. İtalya şubesinin satış bölümünün başında yer alan Di Nardo, doğrudan başkana rapor verecek ve CEOFrancesco Calcara. Aynı zamanda Vallesi, yeni girişimcilerin girişi ve mevcut ortakların konsolidasyonu ile karakterize edilen bir aşamada satış ve destek ağının gelişimine eşlik edecek şekilde oluşturulan bir yapı olan ağ geliştirme yönetimine geçiyor. Yeni fonksiyon, müşteri ihtiyaçlarına ve pazar değişikliklerine daha etkin yanıt verebilmek için satış noktalarının eğitimini ve gelişimini destekleme görevini üstlenecek. “Roberto’nun gelişi ve Marone’un yeni sorumluluğu bir dönüm noktasına işaret ediyor an Calcara, satış faaliyetlerini ve bölgedeki varlığımızı da içeren derin bir yenilenme aşamasından geçen Hyundai Italia için önemli” dedi.
Otomobil Dergisi – İtalya
Automobile Magazine – Italia
































































































