Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...
FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI!
Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...
LOS ANGELES, May 2025 – Genesis returned for its third consecutive year celebrating visionary Asian Pacific and multicultural leaders as top sponsor of the Gold Gala presented by Gold House, the cultural ecosystem that unites and invests in the Asian Pacific community to power tomorrow. The Gold Gala, held on May 10 in Los Angeles, recognized the top Asian Pacific and multicultural leaders whose achievements have shaped culture, society, and industries globally.
Genesis made its mark at the 2025 Gold Gala with on-site activation, the Genesis GoldBOT Experience. Known widely across award shows and red carpets as the GlamBOT headed by operator, Cole Walliser, the Genesis GoldBOT captured slow-motion video footage of celebrities and VIP guests alongside the GV80 Coupe, the newest SUV to enter the brand’s product portfolio.
“As a brand that challenges traditional thinking, we celebrate the influential AAPI changemakers whose impact has positively transformed entertainment, business, and more,” said Amy Marentic, chief marketing officer, Genesis Motor America. “Genesis’ partnership with Gold House reflects our passion for empowering innovators that fearlessly create their own new beginnings and inspire long-lasting change.”
“We are thrilled to continue our longstanding partnership with Genesis, a brand proud to spotlight the powerful voices and achievements of this community,” said Jeremy Tran, chief operating officer, Gold House. “Genesis’ unwavering support helps amplify the voices and impact of AAPI leaders who drive meaningful change across industries and communities worldwide.”
Genesis’ strategic partnership with Gold House began in May 2023 with the sponsorship of the 2023 Gold Gala. The brand’s long-term partnership continues throughout 2025 with various activities including the 2025 Gold Gala and other collaborative and uplifting efforts.
PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı
PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...
Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi!
FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...
Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...
Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...
Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....
Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...
Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...
Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...