Eşarj’dan müşterilerine çağrı merkezini görüntülü arama hizmeti

®
Çok Okunanlar

8. Dünya Motokros Şampiyonası ve NG Afyon Motofest Rekor Katılımla Tamamlandı

Afyonkarahisar, bu yıl 8’incisi düzenlenen Dünya Motokros Şampiyonası ve NG Afyon Motofest ile bir kez daha dünya gündemine oturdu....

Suzuki Swift 10 Milyon Satış Adedini Geride Bıraktı…

Japon otomotiv devi Suzuki, Kasım 2004’te tanıttığı ve bugün 4. nesliyle yollarda olan Swift modelinde 10 milyonluk küresel satış...

Kerem Kazaz Şampiyona liderliğine devam ediyor

Team Petrol Ofisi sporcusu Kerem Kazaz, 12-14 Eylül tarihlerinde Eskişehir'de gerçekleşen zorlu Esok Rallisini genel klasmanda 4. sırada tamamlayarak...

OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Renault’nun Bursa üssünde üretim hattını inceledi

Oyak Renault’nun Bursa’daki üretim üssünü ziyaret eden OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Duster, Clio ve Boreal modellerinin üretim hatlarını...

OMODA 7 Tasarımı ve İleri Teknolojileriyle

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA, yeni D-SUV modeli OMODA 7’de en ileri...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile...

Türkiye’nin her iline kurduğu 1350’den fazla şarj istasyonuyla ülkemizin yeni enerji dönüşümüne katkı veren Eşarj, ilklerin ve enlerin şirketi olarak bilindiği elektrikli şarj operatörleri dünyasındaki iddiasını koruyor. Elektrikli araç kullanıcılarına yaşattığı deneyimini mükemmelleştirme çalışmalarına, şarj ağı yayılımı kadar önem veriyor. Müşterilerine her noktada hızlı, güvenilir, konforlu ve kusursuz bir şarj deneyimi sunmak için attığı yenilikçi adımlara, istasyon başında görüntülü çağrı merkezini de ekliyor.

Türkiye’nin enerji dönüşümüne öncülük eden lider dağıtım, perakende satış ve müşteri çözümleri şirketi Enerjisa Enerji’nin iştiraki olan ve Türkiye’de ilk ve en fazla hızlı şarj istasyonuna sahip Eşarj, elektrikli araç şarj çözümlerinde Türkiye’nin öncüsü olarak, 2023 yılında belirlediği 81 ilde 1.000 istasyon hedefine başarıyla ulaşmıştı. 2024 yılında da müşteri deneyimini mükemmelleştirme hedefiyle yoluna devam eden Eşarj, şarj istasyon sayısını artırmaya devam ederken, müşterilerine en iyi deneyimi sunmak için yaptığı çalışmalarda hız kesmiyor.

Eşarj: Sektörün en deneyimli ve en yenilikçi şirketi

2008 yılında Türkiye’nin ilk elektrikli araç şarj operatörü olarak kurulan Eşarj, kurulduğu günden bu yana müşterilerinin geri bildirimlerini dinleyerek ve saha araştırmaları yaparak, operasyonlarını sürekli olarak geliştirmeye devam ediyor. Deneyimi şarj istasyonundan dinlenme alanına kadar taşıyan ilk ve tek şirket olarak ‘Deşarj’ı duyuran Eşarj, müşterilerini çocuk oyun alanı, TV, kahve makinesi, internet bağlantısı gibi özellikli ve ücretsiz mola noktası ile şaşırtmıştı.

Müşteri hizmetlerinde görüntülü destek

Eşarj, ilklerin şirketi unvanı ile müşteri hizmetlerinde de sektörde çığır açan yenilikleriyle öne çıkmaya devam ediyor. Şarj istasyonlarında müşterilerinin karşılaştığı her türlü sorunu anında çözmek amacıyla WhatsApp üzerinden görüntülü görüşme desteği sunarak, sektörde yine bir ilki gerçekleştiriyor. Bu hizmet, müşterilerin şarj istasyonu başında oldukları anlarda en kısa sürede çözümü getirerek müşterilerden tam puan alıyor.

 “Her üç elektrikli araç kullanıcısından biri, sadece Eşarj’ı tercih ediyor.”

Enerjisa Enerji CEO’su ve Eşarj Yönetim Kurulu Başkanı Murat PınarElektrikli araç şarj sektörü çok dinamik ve rekabetçi bir atmosfere sahip olarak, operasyonlarımızı devamlı iyileştirmeye ve yeni hedefler gerçekleştirmeye motive ediyor. Elektrikli şarj istasyonları elbette henüz benzin istasyonları kadar yaygın olmasa da araç başına düşen şarj istasyonu sayısında Avrupa’da 1. sıradayız. Kullanıcıları teşvik etmek için en hızlı şarj deneyimini yaşatmak ve kusursuz bir müşteri deneyimi yaşatmak ise elzem.

Elektrikli araç kullanıcıları tüm Türkiye’de 23 binden fazla soketten  herhangi birini bulduğunda firma fark etmeksizin şarjlanma işlemi gerçekleştirebilir durumda. Fakat ne mutlu ki müşteri sadakatinin bu denli zor olduğu ve rakiplerimizin giderek arttığı bu sektörde büyük bir başarı elde ederek, sadakat oranımızı yüzde 26’dan yüzde 33’e çıkardık. Yani her üç elektrikli araç kullanıcısından biri, sadece Eşarj’ı tercih ediyor.

Yatırımlarımızda hızlı istasyonlara öncelik vermemiz, şarj süresini kısaltmamız, Deşarj noktası ve şimdi istasyon başından görüntülü çağrı merkezi ile desteklediğimiz kusursuz deneyim anlayışı, bize müşterilerimizden yüzde 97 memnuniyet skoru getirdi. Eşarj istasyon sayısını artırmaya ama bunu yaparken de müşteri deneyimini hep ön planda tutmaya devam edeceğiz.” dedi.

Eşarj artık Oksijen tesislerinde!

Son olarak İzmir-İstanbul Otoyolu üzerindeki Oksijen tesislerinde faaliyete geçen Eşarj istasyonları, toplamda O135 Karacabey ve O37 Orhangazi olmak üzere 2 farklı Oksijen tesisinde çift yönlü olarak(İstanbul-İzmir/İzmir İstanbul hizmet veriyor. Eşarj kullanıcıları, bu stratejik noktada bulunan 360, 180 ve 90 kW gücündeki toplam 8 adet DC Şarj cihazı ile araçlarını hızlı ve verimli bir şekilde şarj edebiliyor. Eşarj’ın sunduğu bu ileri teknoloji sayesinde, kullanıcılar uzun yolculuklarında kesintisiz bir sürüş deneyimi yaşayabiliyor.

Diğer Haberler

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...

Togg’un ikinci modeli T10F 1 milyon 860 bin TL satışa sunuldu

Togg’un ikinci modeli T10F satışa sunuldu... Türkiye’nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, ikinci akıllı cihazı T10F’i Türkiye’de siparişe açtı. Sadece Togg’un dijital...

Continental’den Avrupa Hareketlilik Haftası’nda Sürdürülebilir Mobilite Taahhüdü

Sürdürülebilir mobilitenin öncüsü Continental, Avrupa Hareketlilik Haftası’nda geleceğin şehirlerine ilham veriyor. Yenilenebilir ve geri dönüştürülmüş hammaddelerle geliştirilen lastikleri, ISCC PLUS sertifikalı üretim süreçleri ve...

Bridgestone, Lamborghini Fenomeno’nun Resmi Lastik Tedarikçisi

Brisa’nın global ortağı Bridgestone, Lamborghini'nin yeni Fenomeno süper otomobili için resmi lastik tedarikçisi olarak seçildi. Lamborghini’nin 20. yıl dönümünü kutlamak için tasarlanan otomobil, sınırlı sayıda,...