DS Automobiles, seçkin “Ana Sponsorlar” grubuna girdi…

®
Çok Okunanlar

Test Sürüşü: Jaguar F Pace – R Sport 2.0 litre 180 beygir dizel otomatik AWD

JAGUAR F PACE R-SPORT Yazı - Fotoğraf: Özgür SUNAY | Kartepe Jaguar markasının Suv segmentine ilk giriş yaptığı kompakt sınıfta yer alan...

Fiat Egea Ailesi’nde otomatik vitesli araç manuel fiyatına

Fiat, Şubat ayında düzenlediği otomatik vites kampanyası ile dikkati çekiyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre, son 3 yılın en çok tercih...

Petlas’ın güçlü lastikleriyle yer aldığı Pekin-Paris Rallisi tamamlandı

AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, bu yıl 8’incisi düzenlenen Pekin-Paris Klasik Otomobil Rallisi’nde yenilikçi lastikleriyle yer aldı. Petlas’ın, Ali...

“Kış Lastiği” Hayati Önem Taşıyor

Türkiye sert hissedilen karakış, şehir içi ve şehirler arası yollarda aksamalara neden oluyor; yol ve sürüş güvenliğinin önemini daha...

2015 yılından bu yana Louvre Müzesi’nin sponsoru olan DS Automobiles, seçkin “Ana Sponsorlar” grubuna girdi. Böylelikle, her gün mükemmelik arayışı içinde olan “DS Automobiles” adı prestijli Louvre Piramidi’nin altında yer alanNapolyon Salonu’na kazındı. DS Automobiles, lansmanından bu yana, kültürü tanıtma taahhüdü doğrultusunda, Louvre Müzesi ile güçlerini birleştirerek büyük bir iş birliğine imza attı.

Fransız lüksünü ve zarafetini seçkin otomobil modellerine yansıtan DS Automobiles, kuruluşundan bu yana, çok sayıda lansmanını Louvre Müzesi civarında, Piramidin altında veya Tuileries Bahçeleri’nde düzenledi. Gerçekleştirilen özel sunumlar ve inanılmaz sergiler, geçmişi ve bugünü birleştirerek geleceği inşa etme odaklı, ortak bir felsefeyi yansıtıyordu.Bu kültürü tanıtmaya kararlı olan DS Automobiles, 2015 yılından bu yana Louvre Müzesi’nin ve çok sayıda geçici serginin sponsorluğunu üstlendi.

DS Automobiles’in dünyasında önemli bir yere sahip olan Louvre Müzesi ve Piramidi, markaya her zaman ilham kaynağı olmuştur.Marka ayrıca müzeye 2019 ve 2020 yıllarında Louvre Piramidi’nin otuzuncu yıl dönümünü otuz özel etkinlikle kutlama sözü vermişti.Bu iş birliği, 2020 ve 2021 yıllarında sanatı yolculukların en konforlusuna çıkaran DS 7 CROSSBACK LOUVRE ve DS 3 CROSSBACK LOUVRE isimli sınırlı üretim özel koleksiyon modelleriyle yeni bir boyut kazandı. Louvre Piramidinden ilham alan özel detaylarına ek olarak, bu iki model, kokpitlerindeki büyük ana ekranlarında 182 eserizlenirken aynı zamandapodcast dinlenmesine de olanak tanıyarak özel ve üç boyutlu birotomobiliçi sanat deneyimi yaşattı.

Bu süreç içerisinde DS Automobiles ONLY YOU PRIVILEGE programı,koleksiyonların, perde arkasında gerçekleşen olağanüstü koşulların ve restorasyon atölyelerinin keşfedilmesini mümkün kıldı. Bu tutkulu ve kalıcı birliktelik sonucunda DS Automobiles, Louvre Müzesi tarafından Ana Sponsor olarak tanındı ve 2023 yılı sonunda piramidin altındaki Napolyon Salonu’na “DS Automobiles” adı kazındı.

Zarafetin, uzmanlığın ve yeniliğin simgesi olan Louvre Müzesi, Fransa’nın sunabileceği en yüksek değerleri bünyesinde barındırıyor. Bu ikonik müzeninkültürel, sanatsal ve mimari zenginliği, hem sürekli bir ilham kaynağı, hem de Fransa’nın dünya çapındaki ışıltısının somut bir örneği olarak ziyaretçilerine hizmet veriyor.DS Automobiles CEO’su Olivier François, “Fransız lüks bilgi birikimini otomotiv evreninde somutlaştırma tutkusu sayesinde, DS Automobiles markası, Louvre Müzesi ile mükemmel bir uyum sergiliyor. Ana Sponsorlar listesine dahil olmak, her gün mükemmellik arayışı içinde olan DS Automobiles için bir gurur kaynağıdır.” değerlendirmesinde bulundu.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...