DS Automobiles, seçkin “Ana Sponsorlar” grubuna girdi…

®
Çok Okunanlar

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm

ZF Service; kamyon, treyler ve otobüs filolarının ‘Çalışma Sürelerini’ en üst seviyeye çıkarıyor... ZF Aftermarket, etkin ve yüksek kaliteli...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

2015 yılından bu yana Louvre Müzesi’nin sponsoru olan DS Automobiles, seçkin “Ana Sponsorlar” grubuna girdi. Böylelikle, her gün mükemmelik arayışı içinde olan “DS Automobiles” adı prestijli Louvre Piramidi’nin altında yer alanNapolyon Salonu’na kazındı. DS Automobiles, lansmanından bu yana, kültürü tanıtma taahhüdü doğrultusunda, Louvre Müzesi ile güçlerini birleştirerek büyük bir iş birliğine imza attı.

Fransız lüksünü ve zarafetini seçkin otomobil modellerine yansıtan DS Automobiles, kuruluşundan bu yana, çok sayıda lansmanını Louvre Müzesi civarında, Piramidin altında veya Tuileries Bahçeleri’nde düzenledi. Gerçekleştirilen özel sunumlar ve inanılmaz sergiler, geçmişi ve bugünü birleştirerek geleceği inşa etme odaklı, ortak bir felsefeyi yansıtıyordu.Bu kültürü tanıtmaya kararlı olan DS Automobiles, 2015 yılından bu yana Louvre Müzesi’nin ve çok sayıda geçici serginin sponsorluğunu üstlendi.

DS Automobiles’in dünyasında önemli bir yere sahip olan Louvre Müzesi ve Piramidi, markaya her zaman ilham kaynağı olmuştur.Marka ayrıca müzeye 2019 ve 2020 yıllarında Louvre Piramidi’nin otuzuncu yıl dönümünü otuz özel etkinlikle kutlama sözü vermişti.Bu iş birliği, 2020 ve 2021 yıllarında sanatı yolculukların en konforlusuna çıkaran DS 7 CROSSBACK LOUVRE ve DS 3 CROSSBACK LOUVRE isimli sınırlı üretim özel koleksiyon modelleriyle yeni bir boyut kazandı. Louvre Piramidinden ilham alan özel detaylarına ek olarak, bu iki model, kokpitlerindeki büyük ana ekranlarında 182 eserizlenirken aynı zamandapodcast dinlenmesine de olanak tanıyarak özel ve üç boyutlu birotomobiliçi sanat deneyimi yaşattı.

Bu süreç içerisinde DS Automobiles ONLY YOU PRIVILEGE programı,koleksiyonların, perde arkasında gerçekleşen olağanüstü koşulların ve restorasyon atölyelerinin keşfedilmesini mümkün kıldı. Bu tutkulu ve kalıcı birliktelik sonucunda DS Automobiles, Louvre Müzesi tarafından Ana Sponsor olarak tanındı ve 2023 yılı sonunda piramidin altındaki Napolyon Salonu’na “DS Automobiles” adı kazındı.

Zarafetin, uzmanlığın ve yeniliğin simgesi olan Louvre Müzesi, Fransa’nın sunabileceği en yüksek değerleri bünyesinde barındırıyor. Bu ikonik müzeninkültürel, sanatsal ve mimari zenginliği, hem sürekli bir ilham kaynağı, hem de Fransa’nın dünya çapındaki ışıltısının somut bir örneği olarak ziyaretçilerine hizmet veriyor.DS Automobiles CEO’su Olivier François, “Fransız lüks bilgi birikimini otomotiv evreninde somutlaştırma tutkusu sayesinde, DS Automobiles markası, Louvre Müzesi ile mükemmel bir uyum sergiliyor. Ana Sponsorlar listesine dahil olmak, her gün mükemmellik arayışı içinde olan DS Automobiles için bir gurur kaynağıdır.” değerlendirmesinde bulundu.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...