ALJ Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, bu kampanyanın şirket bünyesinde satılan tüm araç markaları için sürekli uygulanacağını, bu sayede Türkiye genelinde her sene bir milyonun üzerinde ağaç dikileceğini belirtti.
Bozkurt, başlatılan ağaç seferberliğinin sadece ALJ Türkiye ile sınırlı kalmamasını arzu ettiklerini, farklı sektörlerden firmaların da katılımıyla her sene 50-100 milyon ağaç seviyesine ulaşmanın mümkün olabileceğini kaydetti.
Dikkat edilmesi gereken en önemli hususun, bu tür kampanyaların sonuca ulaşması ve sürekliliğinin sağlanması olduğunu, bu nedenle OGEM-VAK ile çalışmaya karar verdiklerini aktaran Bozkurt, şu ifadeleri kullandı:
“Böyle bir projede önem, sadece ilgili STK’ya fidan ücretini ödemek değil, ağaçların ülkenin doğru bölgelerine, doğru ağaç türlerinden dikilmesini sağlamak ve devam eden yıllarda, bu ormanların korunduğunu da takip etmek. Biz, tam da bu şekilde bir organizasyonla çalışıyoruz ve bu kampanyayı her yıl aksatmadan devam ettirecek şekilde planlamalarımızı yaptık. Bu konuda tüm firmalara ve tüm sektörlere de seslenmek istiyorum. Gelin, artık ülkemizi yeni ormanlara kavuşturalım. Yoksa önümüzdeki yıllarda başta su sorunu olmak üzere, birçok zorlukla karşı karşıya kalacağız. Çocuklarımıza nefes alınabilir bir gelecek bırakmak istiyorsak, doğaya yatırım yapmaktan başka şansımız yok.”