DHL sponsorluğuyla Türkiye’ye geri döndü…

®
Çok Okunanlar

Elektrikli araç stoku 9 yılda 82 bine ulaştı…

Uluslararası Enerji Ajansı (IEA) Küresel Elektrikli Araç Veri Takipçisi'nden derlediği bilgilere göre, Türkiye'de toplam elektrikli araç satışları 2022'de 7 bin 540...

OMODA, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda

Chery Grubu çatısı altında yer alan OMODA, küresel çapta kamu refahı konusundaki atılımlarına devam ediyor. Çin’de gerçekleştirilen Pekin Uluslararası...

Varil başına 88.02 dolarlık kapanış fiyatından %0.21 arttı

Petrol fiyatları, ABD stoklarındaki düşüş ve Orta Doğu'daki gerginlikler üzerine yükseldi - ABD'nin ticari ham petrol stoklarındaki düşüş ve Orta...

Automechanika Istanbul 2024 için geri sayım başladı

Otomotiv sektörü, üretim ve ihracat hacmini her geçen gün artırarak Türkiye’nin dış ticaretinin gelişmesine ve ekonomik büyümesine katkıda bulunurken,...

Formula 1 Resmi Lojistik İş Ortağı DHL, Covid-19 salgını nedeniyle yeniden planlanan ve 13-15 Kasım tarihlerinde düzenleneceği açıklanan Formula 1 DHL Türkiye Grand Prix 2020’nin isim sponsoru olduğunu duyurdu. DHL, Türkiye’de sen son 2011 yılında İstanbul’da düzenlenen yarışların da isim sponsoruydu…

 Yarış severlere dünyanın her yerinde F1 aksiyonunun heyecanını yaşatmak ve bu olağanüstü 2020 sezonunu mümkün kılmak için İstanbul’a geri döndüğümüz için çok heyecanlıyız diyen DHL Express Türkiye CEO’su Claus Lassen, “Formula 1’in 9 yıl sonra Türkiye’ye geri dönmesinin, özellikle buradaki tutkulu motor sporları hayranları için harika bir haber olduğuna inanıyorum” dedi. Lassen, “Organizasyonun yeniden isim sponsoru olmaktan gurur duyuyoruz. DHL ve Formula 1’in uzun bir geleneksel ortaklığı var. DHL, 35 yılı aşkın süredir Formula 1’de aktif ve 2004’ten beri resmi lojistik ortağıdır” diyerek sözlerini bağladı.

 Öte yandan Formula 1, ortakları ve destekçileri, yarışa güvenli bir dönüş sağlamak için son birkaç hafta içinde dikkatli bir şekilde çalıştılar. Yarışta yer alacak herkesi korumak için sıkı önlemler alınacak ve düzenli testler ve sosyal mesafenin yanı sıra sahada seyirci olmayan ve daha az operasyonel personelin bulunduğu kapalı etkinlikler de dahil edilecek. Resmi lojistik ortağı olarak DHL’de lojistik süreçlerinin güvenli olmasını ve ilgili tüm ülkelerin COVID-19’a karşı koruma gereksinimlerinin karşılanmasını sağlamak için kapsamlı önlemler aldı. DHL, aldığı önlemler kapsamında düzenli testler yapılacağını, maske takma zorunluluğu olacağını ve çalışma malzemeleri ile tüm ekipmanların dezenfekte edileceğini açıkladı.

Son Haberler

Petrol Fiyatları Pazartesi günü geriledi…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki ateşkes umutları ve ABD Merkez Bankası'nın (Fed) faiz indirimlerinin zamanlamasına ilişkin artan belirsizlikler nedeniyle Pazartesi...

Diğer Haberler