Continental Artık Bir Telefon Uzağınızda

®
Çok Okunanlar

Otomotivde İhracat yüzde 5 artışla 9,2 milyar dolar oldu

Yılın ilk çeyreğinde otomotiv ihracatı geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre adet bazında yüzde 1 artarak 256 bin 511 adet...

Opel’in SUV’daki amiral gemisi Grandland

Alman otomobil üreticisi Opel’in SUV’daki amiral gemisi Grandland yeni nesliyle tanıtıldı. Stil sahibi, dinamik, geniş ve çok yönlü yeni...

İtalya’ya binek otomobil ihracatında yüzde 58,5 artış

Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği verilerinden yaptığı derlemeye göre, otomotiv endüstrisinin Ocak-Mart 2024'teki 9 milyar 132 milyon 431 bin...

IEA raporu 17 milyona ulaşması bekleniyor…

Uluslararası Enerji Ajansı'nın (IEA) Salı günü yayınladığı son rapora göre, küresel elektrikli otomobil satışları 2024'te güçlü kalmaya devam edecek...

Dünyanın en büyük otomotiv tedarikçilerinden Continental, kullanıcılarının yolda veya ihtiyaç halinde en hızlı çözümü bulmalarına yardımcı olmak amacıyla Çağrı Merkezi açtı.

Kullanıcılar, 444 8 258 numaralı Continental Çağrı Merkezi’ni arayarak ihtiyaç duydukları konularda destek alabilecek, sorularına etkin ve hızlı bir şekilde yanıt bulabilecekler.

1468507152_Continental_Logo

 

Son yıllarda müşteri memnuniyetinin temel yapı taşlarından bir tanesi haline gelen Çağrı Merkezleri sayesinde tüketiciler, ihtiyaç halinde bir telefonla destek alabiliyor. Continental, kullanıcılarıyla doğrudan ve sağlıklı iletişim kurmak amacıyla hayata geçirdiği Çağrı Merkezi ile kullanıcılarını yine yarı yolda bırakmayarak, onlara hızlı çözümler sunabilecek.

 

Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden Continental, 1 Temmuz itibariyle Continental Çağrı Merkezi’ni hizmete sundu. 8.30-18.30 saatleri arasında hizmet veren çağrı hattı ile kullanıcılar lastikle ilgili bilmek istedikleri tüm sorularının yanıtlarına bir telefonla cevap bulabilecekler. Kullanıcılar Çağrı Merkezi sayesinde kendi araçlarındaki lastikleri, yeni lastikler ve lastik inceleme talepleri gibi birçok çeşitli konuda destek alabilecekler. Uygun lastik ve hava basıncıyla ilgili önemli bilgi ve yönlendirmelerde de bulunan Çağrı Merkezi ile kullanıcılar ihtiyaçlarına kolayca yanıt alabilecek.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler