London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Citroen Türkiye Pazarlama Direktörü Selen Alkım

®
Çok Okunanlar

Otomotiv Sektörünün EnÇekici İşveren Markaları Belli Oldu

EN ÇEKİCİ İŞVEREN MARKALARI BELLİ OLDU Türkiye’nin En Çekici İşverenleri Araştırması, yaklaşık 60.000 katılımcı ile 12. kez gerçekleşti. Dünya genelinde işveren...

Mercedes-Benz Türk “Her Kızımız Bir Yıldız” ile 20 Yılda

Mercedes-Benz Türk “Her Kızımız Bir Yıldız” ile 20 Yılda 6 Bin 232 Öğrenciye Destek Sağladı! Ağır ticari araç endüstrisinin öncü...

Chery TIGGO 8 Pro Max, 600 Bin TL’ye Kadar 0 Faiz

Çin’in otomotiv alanındaki öncü ve lider markalarından Chery, TIGGO 8 Pro Max’in üstün kalitesi, fiyat-performans konusundaki avantajı ve sunduğu...

Michelin kış lastiklerinde avantajlı yakıt puan fırsatları

YILIN EN İYİ KIŞ LASTİĞİ ÜRETİCİSİ MICHELIN’DEN “GÜVENLE SÜR, KAZAN” KAMPANYASI!  Mobilite alanında öncü şirketlerden biri olan Michelin, AUTO BILD’in...

Citroen Türkiye Pazarlama Direktörü Selen Alkım, ‘2021 yılında otomotiv pazarını 700 bin adet olarak öngörüyoruz. Citroen olarak bu pazarda 39 bin 500 adet satış ile yüzde 5,6 pazar payı elde ederek yakaladığımız başarıyı sürdürmeyi hedefliyoruz.’ dedi.

Alkım, Citroen Türkiye’nin 2021 yılı hedeflerine ilişkin çevrim içi düzenlenen toplantıda yaptığı konuşmada, zorlu geçen yılda yakalanan başarının temelinde, hızlı değişen pazar dinamiklerine çok çabuk uyum sağlanarak buna paralel uygulanan ticari ve finansal politikalar, müşteri memnuniyetine verilen önem ve yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle değişen iş süreçlerine uygun aksiyonların alınmasının olduğunu söyledi.

2021 yılı için öngörülerini paylaşan Alkım, ‘Geçtiğimiz yıl hepimiz için çok zorlu koşullarda geçti ama yakaladığımız başarı olumsuz koşullar karşısında ne kadar çabuk aksiyon alabildiğimizi gösteriyor. 2021 yılında otomotiv pazarını 700 bin adet olarak öngörüyoruz. Citroen olarak bu pazarda 39 bin 500 adet satış ile yüzde 5,6 pazar payı elde ederek yakaladığımız başarıyı sürdürmeyi hedefliyoruz.’ dedi.

– ‘İstikrarlı bir şekilde büyümeye devam edeceğiz’

Selen Alkım, yılın ikinci çeyreğinde gerçekleştirecekleri yeni Citroen C4 lansmanıyla son yıllarda yer almadıkları C-HB segmentinde önemli bir oyuncu olacaklarını belirterek, ‘Yılın üçüncü çeyreğinde de yeni Citroen C3 Aircross SUV modelimiz yenilenecek ve segmentinde daha iddialı bir konumda olacak. Tüm bu yeni model lansmanlarımız, güçlenen bayi teşkilatımız ve müşteri memnuniyetini odak noktamız olarak belirleyen anlayışımız sayesinde istikrarlı bir şekilde büyümeye devam edeceğiz.’ şeklinde konuştu.

Alkım, müşteri memnuniyetine büyük önem verdiklerini ve bu yıl çok daha fazla kişiyi Citroen ailesine katarak ‘en fazla tavsiye edilen marka’ haline gelmeyi hedeflediklerini kaydetti.

– ‘Citroen Ami, Fransa’da 14 ve Türkiye’de 16 yaşından itibaren kullanılabilen elektrikli bir ulaşım aracı’

Citroen Türkiye Pazarlama Direktörü Alkım, gazetecilerin sorularını yanıtlarken, Fransa’da lansmanı gerçekleştirilen Citroen Ami modeline değindi.

Alkım, ‘Citroen Ami, Fransa’da 14 ve Türkiye’de 16 yaşından itibaren kullanılabilen yüzde 100 elektrikli bir ulaşım aracı. Citroen’in şehir içi mobilite sunduğu aracı Ami; bizi heyecanlandıran bir model, Citroen imajını aslında çok güzel yansıtan bir model. Biz bunun için çalışmalara başladık. Aslında çok istiyoruz lansmanını gerçekleştirmeyi… Umarım 2021 senesinde de gerçekleştiririz.’ ifadelerini kullandı.

– ‘4. çeyrekten itibaren artık elektrikli araçlarımızla da müşterilerimizle buluşmayı hedefliyoruz’

Selen Alkım, 2021 yılında elektrikli otomobil pazarında da model sunmayı hedeflediklerini aktararak, şöyle devam etti:

‘Ama bu çok ciddi bir hazırlık süreci gerektiriyor. Bayi altyapı hazırlığı, eğitim hazırlığı, müşterilerin buna hazırlıklı olması gerekiyor. Hedefimiz, son çeyrekte artık elektrikli pazarında Citroen’i de görmek. Bundan sonra Citroen markasının bütün modelleri hem benzinli hem dizel hem de elektrikli motor versiyonlarıyla satışa çıkacak. Dolayısıyla biz de ilk lansmanı belki benzinli ve dizel motorlarımızla yapacağız ama 4. çeyrekten itibaren artık elektrikli araçlarımızla da müşterilerimizle buluşmayı hedefliyoruz.’

Citroen C4 lansmanının mayıs ayında yapılacağını ancak nisan ayı başında shoowroomlarda aracı sergilemeye başlayacaklarını bildiren Alkım, ‘C4, satış potansiyeline inandığımız bir model. Orada da C-HB segmentinde ciddi bir rekabet olacak ama biz de hiç altta kalmayacağız. Bu segmente yeni giriyor olmamıza rağmen ciddi anlamda hedeflerimizi yukarı koyduk.’ dedi.

– ‘2021 için iyimseriz ve çok daha az bir tedarik problemi yaşayacağımızı öngörüyoruz’

Citroen Türkiye Pazarlama Direktörü Alkım, 2020 yılında sektör genelinde yaşanan tedarik sorununu bu yıl yaşamamak adına bir önlem alıp almadıklarına ilişkin soru üzerine şunları kaydetti:

‘Biz ortak kanı olarak 700 bin adet diyoruz ama tedarik planlamamızı tamamen bunun çok daha üzerine gelecek şekilde yaptık. 2021 planlamamızı daha yüksek bir pazara göre öngördüğümüz için 2020’de yaşadığımız tedarik sıkıntılarını bertaraf edeceğimizi umuyoruz. Ama elbette ki burada salgının etkisi de var. Avrupa’da, diğer ülkelerde salgının artması üretim sıkıntılarına neden oluyor ama şu andaki resim aslında bu yeni aşılanma süreçlerinin gelmesiyle birlikte çok daha pembe bir fotoğraf çiziyor. 2021 için iyimseriz ve çok daha az bir tedarik problemi yaşayacağımızı öngörüyoruz.’

– Citroen Türkiye, büyüme trendini sürdürüyor

Verilen bilgiye göre, Mart 2019 itibarıyla Groupe PSA Türkiye çatısı altında yeni bir ekiple faaliyete başlayan Citroen Türkiye, satışlarını artırmaya devam ediyor. Son 2 yıldır istikrarlı yükselişini devam ettiren marka, yüzde 61 büyüyen otomotiv pazarında yüzde 128 büyüme kaydetti.

2020 yılında 22 bin 254 adedi otomobil, 5 bin 226 adedi hafif ticari olmak üzere toplam 27 bin 480 adet satış gerçekleştiren Citroen Türkiye, pazar payını yüzde 2,5’ten yüzde 3,6’ya yükseltti. Bu sonuçlarla markalar sıralamasında da 4 basamaklık yükselişle 10’uncu sıraya yerleşen Citroen Türkiye, hızlı yükselişini sürdürüyor.

Binek otomobil pazarında elde edilen 22 bin 254 adetlik satışla yüzde 152 büyüme gösteren Citroen Türkiye, pazar payını en çok artıran otomobil markası oldu. Ticari araç pazarında da satışlarını 2019’a göre yüzde 63 artıran Citroen Türkiye, markalar sıralamasında iki basamak birden yükselerek 5’inciliğe yerleşti.

Diğer Haberler

Stellantis ekim ayında elektrikli araç satışlarını hızlandırdı

Düşük emisyonlu araçlar (LEV) pazarında Stellantis, AB29 pazarındaki (binek araçlar + ticari araçlar) BEV satışlarında Ekim ayında %1,2'lik bir büyüme ile satışlarda sürekli bir...

Toyota Meksika’ya 1,45 milyar dolarlık yatırım yapacağını duyurdu

Toyota, Tecate (Baja California) ve Apaseo el Grande'deki (Guanajuato) Meksika fabrikalarını yenilemek için 1,45 milyar dolarlık büyük bir plan yaptığını duyurdu. Haber, Toyota México başkanı...

2025 Yılın Otomobili, işte yedi finalistin listesi

Bunlar arasında Alfa Junior, Citroen C3, Renault 5 ve Kia EV3 yer alıyor. Prestijli Yılın Otomobili ödülünün yedi finalist otomobili açıklandı. Avrupa pazarında mevcut 42 modelden...

Tesla Avrupalıları Mağazalarına Çağırıyor…

Tesla, 10 Ekim'de Los Angeles'taki We, Robot etkinliğinde otonom sürüşün geleceğini tanıtırken Cybercab, Robovan ve Optimus'u sergiledi. Tesla bugün bu gelecek vizyonunun Avrupa'ya geldiğini duyurdu:...

Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye “Deprem Destekleri” projesi

Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Otomotiv Sanayii Derneği’nin gelenekselleşen ‘Başarı Ödülleri’nin Kurumsal Sosyal Sorumluluk alanında ödül almaya hak kazandı. Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, ‘Toyota Deprem...

Daimler Truck ve Volvo Group, Yazılım Ortak Girişim İçin

Geleceğin ulaşımını şekillendirecek projelere imza atan Mercedes-Benz Türk’ün çatı şirketi Daimler Truck, Volvo Group ile ağır ticari araç sektöründeki dönüşüme öncülük edecek yazılım tanımlı...

PEUGEOT, yeni 7 kişilik SUV modeli E-5008 ile “Altın Direksiyon”

YENİ PEUGEOT E-5008 2024 ALTIN DİREKSİYON ÖDÜLÜ’NE LAYIK GÖRÜLDÜ! Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, yeni 7 kişilik SUV modeli...