Citroën Türkiye, ‘’Kırmızı Işık’’ reklam filmine Ödül

®
Çok Okunanlar

Stellantis Sürdürülebilir Ulaşım Teknolojisi

Mobilitenin her alanına yatırım yapan, dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, 2023 yılında ortaya koyduğu güçlü performansını sosyal sorumluluk...

IEA başkanı: Petrol fiyatlarını önemli ölçüde etkilemesi pek olası değil

Orta Doğu'daki gerginliğin, kilit üreticiler çatışmaya girmedikçe petrol fiyatlarını artırması pek olası değil: IEA başkanı Uluslararası Enerji Ajansı Başkanı, mevcut...

Yamaha MT-09 ve XMAX 300 Modelleri

Kurulduğu 1955 yılından bu yana müşterilerine, Japonca’da kuvvetli tatmin ve heyecanı ifade eden “KANDO” deneyimini sunan, dünyanın önde gelen...

JAECOO, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı

Yeni enerji çağına öncülük eden JAECOO, 25 Nisan’da Çin’in başkenti Pekin’de başlayan 2024 Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda tarihin en...

Citroën Türkiye, ‘’Kırmızı Işık’’ reklam filmi ile “Sosyal Medya ve Influencer İletişimi” dalında kazandığı Gümüş Elma’dan sonra şimdi de “Online Reklam Filmi” dalında bir Kristal Elma ödülü daha aldı.

 Citroën Türkiye, Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 32.’si düzenlenen Kristal Elma’da ikinci ödülünü alarak başarısını taçlandırdı. “Kırmızı Işık”dijital reklam filmi ile “Online Reklam Filmi” dalında Kristal Elma ödülüne layık görülen film Citroën Berlingo’nun özelliklerini espirili bir yaklaşımla anlatıyor.

Citroën Türkiye Pazarlama Direktörü Selen Alkım, “Reklam filmimizin ikinci Kristal Elma ödülünü alması gerçekten çok gurur verici. Yaratıcı bakış açımızın Kristal Elma gibi sektörün en prestijli yarışmasında iki ayrı kategoride ödüllendirilmiş olması  bizleri daha da cesaretlendiriyor.” dedi.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler