Üst düzey EV pazarındaki şiddetli rekabet, üreticileri yaratıcı olmaya zorluyor ve Çin‘nin otomotiv devi BYD, mümkün olan en dramatik şekilde bir noktayı kanıtladı. Şirket, ultra lüks Yangwang U8L’nin dayanıklılığını kanıtlamak için çoğu sürücüyü korkutacak bir test düzenledi: iki tonluk devasa bir ağacı aracın üzerine düşürmek. Bir kez değil, üç kez.
Sonuç? Şirkete göre, devasa uzun dingil mesafeli Suv olayı zar zor fark etti ve herhangi bir aksaklık yaşamadan uzaklaştı. Bu olağanüstü gösteri, Yangwang U8L’yi lüks bir sürüşten biraz daha fazlası haline getiriyor. Bu Suv‘un ciddi anlamda zorlu bir tedaviye hazır olduğunu gösteriyor. Bir ihtiyaç araba İki tonluk bir ağaç düşüşünde hayatta kalmak aşırıya kaçma gibi görünebilir, ancak altta yatan mesaj açıktır: Bu EV, inanılmaz güce dayanacak şekilde yapılmış bir gövde yapısına sahiptir.
Üçüncü ve son düşüş sırasında BYD mühendisleri maksimum darbe enerjisini 50,4 kilojoule (veya yaklaşık 37.200 pound-feet) olarak ölçtüler. Lüks EV, ahşap saldırının tüm gücünü aldıktan sonra bütünlüğünü korudu. Çatıyı destekleyen sütunlar düz kaldı, gövde yapısı sağlam kaldı ve belki de en önemlisi, gerçekten içeride olan biri için kapı hâlâ açıktı.
Verdikleri para karşılığında tam olarak ne kadar araç alacaklarını merak eden alıcılar için U8L etkileyici bir makinedir. Dünyanın en ünlü lüks Suv‘larından bazılarından daha büyüktür. roll-royce Cullinan ve Range Rover Uzun Dingil Mesafesi. BYD modelinin uzunluğu 17,7 ft, genişliği 6,73 ft ve yüksekliği 6,3 ft’dir. ona gelince fiyat etiketiyle 1,28 milyon RMB’den başlıyor ve bu da yaklaşık 180.000 $’a dönüşüyor ve bu da onu Çinli bir otomobil üreticisinden gelen en pahalı modellerden biri yapıyor.
Bu deve güç vermek dörtlü bir güçtür.motor genişletilmiş menzil elektrik araç (EREV) sistemi. Yangwang U8L’de dört tane var elektrik itiş için motorlar kullanıyor ancak aynı zamanda akülere güç beslemek için tam anlamıyla bir jeneratör olarak çalışan 2,0 litrelik turboşarjlı benzinli motor da kullanıyor. Yalnızca pil gücüyle Suv, 190 km’lik CLTC menziline ulaşıyor ve jeneratör devreye girdiğinde, birleşik CLTC menzili etkileyici bir şekilde 721 mil’e çıkıyor.
Aşırı ağaç düşürme testi, Yangwang U8L’de yerleşik olan diğer olağanüstü yeteneklerle uyumludur. Kardeşi U8 gibi, uzun dingil mesafeli versiyon da aracı yerinde 360 derece döndürerek bir “tank dönüşü” gerçekleştirebiliyor ve aracın çapraz olarak hareket etmesine olanak tanıyan bir “yengeç yürüyüşü” moduna sahip. En benzersiz özelliği, U8L’nin 30 dakikaya kadar su üzerinde yüzmesine olanak tanıyan ve ciddi bir su baskınını küçük bir sapmaya dönüştüren acil durum yüzme modudur.
Aracılığıyla
Automobile Magazine-UK
































































































