Buick Çin lüks pazarına yeni ve devasa bir araç sundu. Electra Encasa, Buick’in ürün yelpazesinde anında amiral gemisi konumunu üstlenen yeni bir MPV’dir. Üst düzey Electra alt markasından çıkan ilk MPV olup, markanın oldukça popüler olan GL8 modelinin altıncı neslidir.
Orta-büyük bir araç olarak konumlandırılan Encasa, “Xiaoyao” süper füzyon mimarisi üzerine inşa edildi. Yeni EV premiumdan çekinmiyor fiyat Premium Edition için 61.800 $’dan (439.900 RMB) başlayan ve Luxury Edition için 66.000 $’a (469.900 RMB) kadar yükselen iki mevcut donanım seviyesiyle etiketleyin.
Electra Encasa, benzinli araçların ihtiyaç duyduğu geleneksel ızgarayı bir kenara atıyor ve bunun yerine pürüzsüz, kapalı bir ön cepheyi tercih ediyor. Bu tasarım seçeneği, geniş alan aydınlatması ve uzun menzilli ışınla yolun parlak ve net kalmasını sağlamak için yedi farklı uyarlanabilir aydınlatma modunu kullanan farları öne çıkarıyor.
Yan tarafta araç görkemli bir duruş sergiliyor. Tek, düz bir bel çizgisi, ön farlardan başlayıp kesintisiz olarak arkaya kadar uzanıyor; burada tasarımcılar, görünümü 257 ultra kırmızı LED ışıkla donatılmış çarpıcı bir arka lamba grubuyla tamamlıyor. Büyük bir MPV olarak boyutlar oldukça büyüktür: araç 17,26 ft uzunluğunda, 6,63 ft genişliğinde ve 6 ft yüksekliğindedir ve 10,37 ft’lik geniş bir dingil mesafesi üzerinde oturmaktadır.
Buick Electra Encasa, şirketin “Xiaoyao Akıllı Sürüş” olarak adlandırdığı gelişmiş destek sistemiyle çalışıyor. Bu operasyonun sorumlusu, Qualcomm’un 72 TOPS bilgi işlem gücü sağlayan en yeni SA8775P çipidir. Yazılım tarafı, araca kentsel NOA (Otomatik Pilotta Navigasyon) desteği sağlayan Momenta’nın R6 “volan büyük model algoritması” tarafından desteklenmektedir.
Bu sistemin çalışmasını sağlamak için araç gelişmiş bir sensör paketi kullanıyor. Bu kurulum, bir uzun menzilli LiDAR sensörü, üç mmWave radarı, park etme ve yavaşlama için on iki ultrasonik radar içerir.hız manevralar ve yolu sürekli izleyen on bir yüksek çözünürlüklü kamera. Sürücü dikkat etmiyorsa bu makine kesinlikle dikkat ediyor.
Kabinin içine adım attığınızda bir araca mı yoksa mobil tiyatroya mı bindiğinizi merak edebilirsiniz. Ön sırada, ön panele sorunsuz bir şekilde entegre edilmiş üç ayrı ekran bulunuyor: sürücü göstergeleri için 10,25 inçlik bir ekran ve biri merkezi kontrol sistemi için, diğeri ön yolcu için olmak üzere iki adet 16,3 inçlik ekran.
Arkadakiler için ekranlar gelmeye devam ediyor. Arka kabindeki yolcular, multimedya görüntüleme için devasa bir 21 inç 4K akıllı ekrana sahip oluyor. İkinci sıradaki iki ana koltuğun, koltuk ayarlarından klima kontrolüne, yerleşik buzdolabına ve özelleştirilebilir dinlenme modlarına kadar her şeyi yöneten kendi özel kontrol ekranları (her biri 5,5 inç) vardır. Sistem, sesin premium Bose hoparlörler aracılığıyla iletildiği Bluetooth mikrofonları ve oyun konsolları için bağlantıları destekler.
Lansman sırasında Electra Encasa bir eklentiyle satışa sunulacak hybrid“>melez (PHEV) yapılandırması. Bu versiyon, 132 kW güç üreten geleneksel 1,5 litrelik turboşarjlı motoru bir araya getiriyor. elektrik Buick’in sevimli bir şekilde “Gerçek Ejderha” adını verdiği motorlar hybrid“>melez sistem. enerji depolamak için sistem, aracın daha kısa yolculuklar için saf elektrikle çalışmasına olanak tanıyan bir LFP aküsü kullanıyor, benzinli motor ise daha uzun yolculuklar için gereken esnekliği sağlıyor.
PHEV modeli tam olarak takip edilecek elektrik Çift çekişli dört tekerlekten çekiş sistemine sahip versiyonmotor kurmak. 200 kW (268 beygir gücü) motor ön aksı tahrik ederken, 130 kW (174 beygir gücü) motor arkayı idare eder. Bu motorlara güç veren CATL kaynaklı bir LFP pili, tam şarjla 373 mil veya 393 mil sunan iki kapasiteyle geliyor.
Aracılığıyla
Automobile Magazine-UK



































































































