Brisa’dan Enflasyonla Topyekun Mücadele Programı’na Destek…

®
Çok Okunanlar

Petrol fiyatları yükseldi…

ABD dolarının diğer para birimleri karşısında daha güçlü olması, yukarı yönlü fiyat momentumunu sınırlıyor... Uluslararası gösterge Brent ham petrolü, yerel...

Petrol fiyatları, dünyanın en büyük tüketicilerinde talep artışıyla yükseldi

Petrol fiyatları, dünyanın en büyük petrol tüketicileri olan ABD ve Çin'de talep iştahının arttığını gösteren verilerin yardımıyla Perşembe günü...

CUPRA, Mayıs ayına özel faizi sıfırladı

CUPRA Leon ve CUPRA Formentor modelleri için Mayıs ayı boyunca yüzde “0” faizli taşıt kredisi imkânı sunuluyor.  Sıra dışı marka...

Fiat, Renault ve Volkswagen olarak sıralandı…

Türkiye otomobil ve hafif ticari araç pazarında bu yılın nisan ayında en fazla satışı yapılan markalar Fiat, Renault ve...

Bridgestone ve Lassa Markalı Türkiye’de Üretilen Tüm Binek Kış Lastiklerinde %10 İndirim

Brisa, Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı kapsamında Bridgestone ve Lassa markalı Türkiye’de üretilen tüm binek kış lastiği ürünlerinde %10 indirim uygulamaya başladı. İndirim kampanyasıyla şirket, üretimden ihracata her alanda kattığı değeri artırıyor, ülke ekonomisinin güçlenmesine hizmet ediyor.

Sabancı Holding ve Bridgestone Corporation ortaklığında faaliyet gösteren, Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı’nı Türkiye’de üretilen Bridgestone ve Lassa markalı tüm kış lastiği ürünlerinde %10 indirimle destekliyor. Böylece şirket, fabrika ve Ar-Ge yatırımları, istihdam gücü ve başarılı finansal performansı ile ülke ekonomisinin gelişimine sunduğu katkıyı bir adım öteye taşıyor.

Brisa CEO’su Cevdet Alemdar; “Türkiye lastik sektöründe Türk mühendislerimizle geliştirdiğimiz binek kış lastiği ürünlerimizde yaptığımız kampanya ile Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı’na katılmaktan gurur duyuyoruz. Biz Brisa olarak, Türkiye lastik sektörünün lideri olmanın yanı sıra, ülkemizi yurtdışında da Türk Lassa markamızla temsil ediyoruz.

Brisa 3lu LOGO copy

Son 3 yılda ARGE’ye odaklanarak yatırım yapan Brisa, hem ihracatı ile yurtdışında başarılara yelken açıyor, hem de Türkiye’de müşterilerine değer katıyor. Türkiye’de kış lastiği döneminin başlaması ile birlikte, 1400’ü aşan satış noktamızda, yolculuklarını güvenle gerçekleştirebilmeleri için müşterilerimizin yanında yer alıyoruz” dedi.

Kampanya şirketin Türkiye’de ürettiği tüm binek kış lastiklerinde geçerli olarak uygulanıyor

Son Haberler

Alfa Romeo’nun özel serisi ‘Tributo Italiano’ satışa sunuldu

Alfa Romeo'nun ilk global özel serisi 'Tributo Italiano', Türkiye'de Tonale modeliyle satışa sunuldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye'de satışa...

Diğer Haberler