Free Porn manotobet takbet betcart betboro megapari mahbet betforward 1xbet Cialis Cialis Fiyat

Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet

®
Çok Okunanlar

Anadolu Isuzu, Türkiye’nin En Değerli 125 Markası listesinde

Anadolu Isuzu, Türkiye’nin En Değerli 125 Markası listesinde 15 sıra birden yükseldi Anadolu Isuzu, Brand Finance tarafından yayımlanan “Türkiye’nin En Değerli...

Brisa, Newsweek Global Most Loved Workplaces 2024

Brisa, Newsweek Global Most Loved Workplaces 2024 listesinde yer alan ilk ve tek Türk şirketi oldu...Sabancı Holding ve Bridgestone...

MAN ‘AslanEğitimleri’ ile çalışanlarının beceri ve yetkinlikleri

MAN ‘Aslan Eğitimleri’ ile çalışanlarının beceri ve yetkinliklerini geliştiriyor MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., müşterilerine en iyi hizmeti sunabilmek amacıyla...

Ford Trucks, Tek Silindirliden Sonra Çok Silindirli Hidrojen

Ford Trucks, Tek Silindirliden Sonra Çok Silindirli Hidrojen Motorunun Ateşlemesini Gerçekleştirdi  Karbon nötr hedefine istikrarlı bir şekilde ilerleyen Ford Trucks,...
Stellantis’in 81 Ülkedeki 6 Bin Çalışanı Müşteri Deneyimini İyileştirmek İçin Türkiye’de Yarıştı! Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet Kalitesini Kanıtladı!

 Mobilitenin her alanına yaptığı yatırımlarla sektörün en büyük mobilite şirketleri arasında yer alan Stellantis, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artıracak çalışmalara imzasını atmaya devam ediyor. Müşteri memnuniyetini güçlendirmek için 2023 yılında eğitime yaklaşık 2 milyon Euro yatırım yapan Stellantis MEA, bölge genelinde çalışanlarına 70 bin saatlik eğitim verdi. Şirket, İstanbul’da ilkini gerçekleştirdiği Müşteri Odaklılık Yarışması ile, müşteri deneyimini iyileştirici faaliyetlerini sürdürdü. Aralarında Türkiye, Fas, Mısır, Güney Afrika, Tunus, Katar gibi ülkelerin de bulunduğu 81 ülkeden 6 bin profesyonelin mücadele ettiği yarışmada dört ayrı kategoride 24 kazanan öne çıktı.

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, Dare Forward 2030 hedefleri kapsamında çalışmalarını sürdürürken müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini artırıcı faaliyetlerine de devam ediyor. Bu kapsamda Stellantis Orta Doğu ve Afrika (MEA), İstanbul’da gerçekleştirdiği yenilikçi ve ilk Müşteri Odaklılık Yarışmasını başarıyla tamamladı. Şirketin Orta Doğu ve Afrika bölgesinden yetkili satıcı ve servis ağının üstün yeteneklerini ve önde gelenlerini bir araya getiren yarışmada profesyonellerin becerileri ve uzmanlıkları; Satış Danışmanı, Servis Danışmanı, Teknisyen ve Yedek Parça Danışmanı olmak üzere dört ayrı kategoride değerlendirildi.

6 bin profesyonel mücadele etti!

Stellantis MEA Müşteri Odaklılık Yarışması, MEA bölgesindeki farklı yetkili satıcı ve servis noktalarının dört farklı kategorisini temsilen, MEA bölgesindeki 81 pazardan 6 bin profesyonel arasından toplam 24 kazananla sonuçlandı. Etkinliğe Türkiye, Fas, Mısır, Güney Afrika, Tunus, Katar gibi ülkelerin de aralarında bulunduğu bölgenin dört bir yanından katılımcılar ilgi gösterdi. Yarışmanın kazananları, her alt kategorideki örnek performansları ve uzmanlıkları dikkate alınarak belirlendi. Satış ve Servis Danışmanı kategorisinde kazananlar, En İyi Karşılama ve Danışmanlık, En İyi Müzakere ve Kapanış ve En İyi Teorik Bilgi alanlarındaki mükemmellikleriyle ödüllendirildi. Benzer şekilde Teknisyen ve Yedek Parça Danışmanı kategorisinde de En İyi Birinci Uygulama Testi, En İyi İkinci Uygulama Testi ve En İyi Üçüncü Uygulama Testi dallarında ödüller verildi. Konu hakkında değerlendirme yapan Stellantis Orta Doğu ve Afrika Operasyon Direktörü Samir Cherfan, “Bu yarışma, Stellantis MEA olarak, müşteri memnuniyetinde en üst noktaya ulaşma hedefimizle geleceğe yönelik 2030 stratejimiz doğrultusunda mükemmellik ve müşteri memnuniyetine olan bağlılığımızı vurguluyor. Bu bağlılık aynı zamanda tüm operasyonlarımızda önceliğimiz olan müşteri odaklı yaklaşımımızı da yansıtıyor. Böylesine olağanüstü bir yetenek ve uzmanlık gösterisi görmekten memnuniyet duyduk. Yarışmada kazananlar müşteri odaklılık ve profesyonellik konusunda gerçek anlamda bir referans noktası oluşturdular” dedi.

2023’te eğitime 2 milyon Euro yatırım yaptı!

Müşteri memnuniyetini güçlendirmek için 2023 yılında eğitime yaklaşık 2 milyon Euro yatırım yapan Stellantis MEA, bölge genelinde çalışanlarına 70 bin saatlik eğitim verdi. Ayrıca aşağıdakiler gibi farklı somut önlemler hayata geçirildi:

  • MEA Spotlight programı, en iyi performansı gösteren Danışmanları takdir ediyor ve ödüllendiriyor.
  • NPS Veri Güvenilirliği programı, gerçek müşteri geri bildirimini garanti ediyor.
  • Müşteri Tablolarının devreye alınması Müşteri Hizmetleri çözüm süreçlerini hızlandırılıyor.

Müşteri Odaklılık Yarışmasının başarısı, Stellantis MEA’nın MEA bölgesinde yetenekleri teşvik etme ve müşteri deneyimini iyileştirme konusundaki kararlılığını vurguluyor.

Son Haberler

Araç Kiralama Yaparken Sigorta Gerekli Mi?

Yeni yerler keşfederken, seyahat ederken ve şehir içi günlük kullanımda araç kiralama birçok kolaylığı beraberinde getiriyor. Uygun ve esnek...

Diğer Haberler