Brisa CIO’su Tekin Gülşen

®
Çok Okunanlar

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları...

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, Enerjisa şirketlerinden Eşarj iş birliğiyle   mobilitenin geleceği olarak görülen elektrikli araçlar için Türkiye genelinde şarj istasyonu açmaya devam ediyor. 

 Bugüne dek İstanbul, Bursa, Denizli, Antalya, Tekirdağ, Trabzon ve Adana illerindeki Brisa Otopratik mağazalarında ve bayi noktalarında hizmet veren 8 adet istasyonun ardından Mersin, Diyarbakır ve İstanbul Esenyurt’ta toplam 3 yeni istasyon daha hizmet vermeye başladı.  Brisa, elektrikli araçların yaygınlaşmasında önemli bir ihtiyaç olan bu istasyonların sayısını 2021 yıl sonuna kadar 15’e, 2022’de ise 35’e çıkarmayı hedefliyor.

 Elektrikli araçlara olan ilgi her geçen gün artarken, başta şarj istasyonları olmak üzere bu araçlara uygun altyapıyı sağlamak kritik bir önem arz ediyor. Lastiğin ötesinde hizmetler sunma vizyonuyla faaliyet gösteren Brisa, hızlı bakım ve servis zinciri Otopratik mağazalarında ve bayi noktalarında elektrikli şarj istasyonu hizmeti sunmak amacıyla 2018 yılında Enerjisa Eşarj ile iş birliği başlattı.

İlk şarj istasyonunu İstanbul’da Beyoğlu Dolapdere’de bulunan Otopratik Arıcıoğlu ve Bursa’da bulunan Otopratik Grup Oto noktalarında açan Brisa, daha sonra 2021 yılı içerisinde İstanbul Seyrantepe’deki Birlas mağazası ile Denizli, Tekirdağ, Antalya, Adana ve Trabzon’daki Otopratik’lerde de e-şarj istasyonu açarak 8 noktaya ulaştı. Yıl sona ermeden Brisa, ‘Mersin ve Diyarbakır’daki Otopratik’ler ile İstanbul Esenyurt’taki yeni premium mağaza konseptli Tekin Kardeşler Performance Center’da olmak üzere 3 yeni istasyonu daha hizmete açtı. Böylece şarj istasyonu sayısı 11’e ulaştı. Lastik lideri, 2021 yıl sonuna kadar 15, 2022 sonunda ise 35 istasyon ile hizmet vermeyi hedefliyor.

Mersin ve Diyarbakır Otopratik noktalarındaki yüksek hızlı istasyonlar orta sınıf bir elektrikli araçta yüzde 20 ile yüzde 80 arası dolumu yarım saatte gerçekleştirebiliyor. İstanbul Esenyurt’daki hızlı şarj özellikli istasyonda ise araçlar bu değere 1 saatin biraz üstünde sürede ulaşılabiliyor.  İstasyonlar aynı anda iki araca hizmet verilebiliyor.

Konuyla ilgili görüşlerini aktaran Brisa CIO’su Tekin Gülşen, “Lastiğin ötesinde hizmetler sunma vizyonumuzun bir parçası olarak müşterilerimizin daima yanındayız. Daha önce keşif ve altyapı geliştirme çalışmalarını tamamladığımız Otopratik noktalarımızda veya bayilerimizde elektrikli araç şarj istasyonlarımızı hizmete açmaya devam ediyoruz. 11 noktaya ulaştık, ağımızı hızla artırmaya devam edeceğiz. Bu vizyonumuzu paylaşan ve emeği geçen herkese teşekkür ederiz.” dedi.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...