Bosch Car Service, 100. yılında

®
Çok Okunanlar

Fransız CATP, Karsan’ın Yüzde 100 Elektrikli Minibüsü e-JEST’i Referans Ürün Listesine Aldı!

Toplu ulaşımda bir dünya markası haline gelen Karsan, Fransa’da önemli bir başarıya daha imzasını attı. Ülkenin Toplu Taşıma Satın...

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden...

TOGG Dört farklı versiyon, 3 farklı donanım seçeneği

Avrupa pazarındaki otomobillerin güvenliğinin değerlendirildiği bağımsız Euro NCAP programının tüm testlerinden en yüksek seviye olan 5 yıldızı alan T10F,...

ZF CEO’su Dr. Holger Klein, IAA Mobility 2025’teki değerlendirmesinde

ZF, geleceğin elektrikli, bağlantılı, güvenli otomobil sürüş deneyimini IAA Mobility 2025'te sergiliyor. Şasi teknolojilerinde üretime hazır by-wire sistemleri ve...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında...

Audi Formula 1 Takımı’nın resmi giyim ortağı adidas

Audi Formula 1 Takımı'nın resmi giyim ortağı adidas oluyor. Her iki marka arasında gerçekleştirilen uzun vadeli iş birliği doğrultusunda, takım...

Europcar Türkiye’de Esra Mine Tanrısevdi Ülke Direktörü Atandı

Araç kiralama sektörünün global markalarından Europcar, Türkiye operasyonunu deneyimli bir isme emanet etti. Sektördeki 15 yıla yakın bilgi birikimi ve...

Bosch Grubu’nun kurucusu Robert Bosch, bundan 100 yıl önce global bir araç servis ağı ihtiyacını fark ederek, bağımsız bakım ve onarım araç servisleriyle iş birliği yapmak için ilk adımı attı. Hamburg merkezli bir otomotiv bakım ve onarım araç servisi olan Max Eisenmann & Co., 1921 yılında ilk Bosch araç servisi oldu ve böylece global bir başarı hikayesinin başlangıcı olarak ilk resmi Robert Bosch AG Montaj ve Onarım araç servisi hayata geçti. Otomobil sahiplerinin sayısı arttıkça, ülke sınırları ve okyanusların ötesine uzanan uzmanlık talebi de arttı. Müşterilerine her zaman en üst düzey hizmet, güvenilirlik ve şeffaflık sunan Bosch Car Service, 150 ülkede 15.000’den fazla şirket ile bugün dünyanın en büyük marka bağımsız araç servis ağı haline geldi. 90.000’den fazla Bosch Car Service çalışanı tarafından, ‘Yanı başınızdaki birinci sınıf araç servisiniz’ sloganıyla dünyanın her yerinde her gün yaklaşık 200.000 araç bakım ve onarım çalışması gerçekleştiriliyor.

Bosch Car Service zinciri Türkiye’de de büyüyor

Bosch Car Service, Türkiye’de de her marka ve model araca tampondan tampona hizmet verebiliyor. Halen 67 ilde 321 servis noktasıyla Türkiye’nin en yaygın araç servis zinciri olan Bosch Car Service, istikrarlı büyümesini sürdürüyor ve 2021 yılsonu itibarıyla 380 servise ulaşılması hedefleniyor. “Amacımız sadece büyümek değil, hizmet kalitesini en üst düzeyde tutmaya devam etmek” diyen Bosch Otomotiv Yedek Parça Türkiye, İran & Orta Doğu Alan Yöneticisi Arda Arslan , bu konuda kendini geliştirmek isteyen, teknolojiyi takip eden ve takip edecek olan firmalarla iş birliği yapıp, partnerlerine yeni teknolojilerle ilgili eğitimler sunduklarını söyledi.

Arslan, “67 il ve 321 Bosch Car Service noktası ile Türkiye’deki en büyük araç servis zinciriyiz. Bosch Car Service’lerimiz sahip oldukları Bosch servis ekipmanları, kullandıkları Bosch yedek parçaları ve eğitim merkezimizden aldıkları teknik eğitimlerle birlikte, araç yetkilisi servisleri kalitesinde hizmet veriyorlar” diye konuştu.

Birlikte daha güçlü

Global Bosch Car Service ağının üyeleri olan araç servisleri, Bosch’tan en son servis ekipman teknolojisi, etkili yedek parça lojistiği ve pazarlama yöntemleri gibi konularda destek alıyor. Tüm markalara yönelik bilgi ve danışmanlık hizmetlerinin yanı sıra son teknoloji Bosch servis ekipman teknolojisi sayesinde, dünyanın dört bir yanındaki iş ortakları Bosch’un giderek büyüyen uzmanlığından da fayda sağlıyor.

Bosch’un orijinal parçalarının iş ortağı araç servislerinde sürekli olarak bulunması ve düzenli eğitimler sayesinde her zaman en son bilgilere sahip nitelikli otomotiv mekatronik teknisyenlerinden hizmet almak müşterileri her zaman mutlu ediyor.

Tüm dünyanın güvendiği uzmanlık

1930’lu yıllarda Bosch Dienst reklam kartpostalında “Aracınızın elektrikli cihazları arızalıysa sorunu tespit edip gidermemize izin verin” vaadi yer alıyordu. Bu kalite vaadi bugün de geçerliliğini koruyor. Bosch Car Service hizmeti, maksimum güvenilirlik, maliyet şeffaflığı ve 100 yıllık benzersiz profesyonel ve kişisel bağlılık anlamına geliyor.

Ar-Ge gücü, gelecek için en önemli başarı faktörü

Araştırma ve geliştirme alanında 72.000’den fazla çalışanı bulunan, mobilite alanındaki patent başvurularıyla lider inovasyon sağlayıcılardan biri olan Bosch, bu yönüyle de Bosch Car Service’lere ve müşterilerine fayda sağlıyor.

Bosch Otomotiv Yedek Parça Servis Konseptleri Yöneticisi Thomas Winter, “Ağ oluşturma, otomasyon ve yeni sürüş çözümleri gibi teknolojilerle araçların karmaşıklığı sürekli artış gösteriyor. Giderek daha fazla otomobilde sürücü destek teknolojileri ve yeni ekran ve bilgi-eğlence sistemleri bulunuyor. Bu, araç servislerine yeni zorluklar da getiriyor. Bosch, geleceğin artan gereksinimlerine uyum sağlamak konusunda güvenilir bir ortak ve Bosch Car Service’ler ile araç sahiplerinin hizmet ve onarım için her zaman yetkin bir servise sahip olacaklarını garanti edebilir” dedi.

Garanti: Önce güvenlik 

Hem araçlarda hem de bakım ve onarım alanında giderek daha fazla dijitalleşme olması, insanların araç servisi seçimini bir güven meselesi haline getirdi. Karmaşık dijital sistemlerin araç içerisinde profesyonel bir şekilde ele alınması ve kişisel verilerin korunması, Bosch Car Service’lerinin başlıca öncelikleri arasında yer alıyor. Avrupa’nın katı veri koruma yönetmeliklerine uygun süreçlerde araç ve araç servis verileri toplanarak analiz ediliyor. Thomas Winter bu konuda, “Bosch Car Service’lerde güvenlik, güvenilirlik ve hizmet kalitesi ek bir servis değil, 100 yıldır bir standarttır” vurgusunu yaptı.

Sürekli yüksek hizmet kalitesi ile büyüme 

İlk Bosch bakım ve onarım servisinin açılmasından 100 yıl sonra, Bosch Car Service’ler bağımsız araç servis pazarında modern hizmet sağlayıcılar olarak lider konumda bulunuyor. Bosch’un hedefi, global ağı yeni iş ortağı araç servisleriyle daha da güçlendirmek, müşterileri ve hizmet istasyonlarını dijital çözümler ve verilerin akıllı kullanımı temelinde daha yakından koordine etmek… Şirket böylece hem bugün hem de gelecekte dünya çapında güvenilir ve yenilikçi bir mobilite ortağı olarak konumunu güçlendirmeyi amaçlıyor.

Diğer Haberler

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...

Togg’un ikinci modeli T10F 1 milyon 860 bin TL satışa sunuldu

Togg’un ikinci modeli T10F satışa sunuldu... Türkiye’nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, ikinci akıllı cihazı T10F’i Türkiye’de siparişe açtı. Sadece Togg’un dijital...

Continental’den Avrupa Hareketlilik Haftası’nda Sürdürülebilir Mobilite Taahhüdü

Sürdürülebilir mobilitenin öncüsü Continental, Avrupa Hareketlilik Haftası’nda geleceğin şehirlerine ilham veriyor. Yenilenebilir ve geri dönüştürülmüş hammaddelerle geliştirilen lastikleri, ISCC PLUS sertifikalı üretim süreçleri ve...

Bridgestone, Lamborghini Fenomeno’nun Resmi Lastik Tedarikçisi

Brisa’nın global ortağı Bridgestone, Lamborghini'nin yeni Fenomeno süper otomobili için resmi lastik tedarikçisi olarak seçildi. Lamborghini’nin 20. yıl dönümünü kutlamak için tasarlanan otomobil, sınırlı sayıda,...