2025 Türkiye Ralli Şampiyonası dördüncü yarış olan Kapadokya Rallisi, Petrol Ofisi Takımı adına yarışan Kerem Kazaz-Corentin Silvestre takımının birinciliği...
Nissan, benzersiz e-POWER teknolojisinin en gelişmiş halini piyasaya sürdü.
İlk olarak dört yıl önce piyasaya sürülen e-POWER, bir elektrikli aracın...
Karsan, sektörde ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor. Şimdi de havalimanı ulaşımını elektrikli ve otonom araçlarıyla dönüştürmeye başlayan Karsan, bu kapsamda...
Mercedes-Benz Türk, ağır ticari araçlarda dijitalleşme vizyonunu bir adım öteye taşıyarak, Yeni Multimedya Kokpit 2 sistemini Mercedes-Benz Actros L...
Toprak Razgatlıoğlu (BMW), Donington Park'taki İngiltere Turu'nda üçlüyü tamamladı. Dünkü Race1 zaferinin ardından Türk sürücü, Superpole Yarışı ve Race2'de de zafer kazandı. Pazar günkü...
Launching on May 21, 2025, the Balenciaga | Automobili Lamborghini collaboration—first unveiled as part of the Fall 25 collection—celebrates a shared commitment to cutting-edge innovation, blending automotive aesthetics with the House’s codes.
Founded by Spanish-born couturier Cristóbal Balenciaga in 1917 and established in Paris in 1937, Balenciaga revolutionized modern couture with innovations in form and technique. Since 2015, under the artistic direction of Demna, the house has continued to redefine luxury through boundary-pushing collections. Today, Balenciaga encompasses women’s and men’s ready-to-wear, accessories, and objets d’art, seamlessly blending its storied heritage with cutting-edge modernity.
The Balenciaga | Automobili Lamborghini series includes ready-to-wear, leather goods, jewelry, and accessories. Key styles include oversized bomber jackets and motorsports-inspired leather racing jackets, as well as T-shirts, hoodies, and trompe-l’œil layered shirts with artwork featuring the Lamborghini Temerario and will be available in select Balenciaga stores worldwide, as well as on balenciaga.com and balenciaga.cn.
The collaboration introduces new versions of the Rodeo, Hourglass, Explorer, and Carrie bags, adorned with the Automobili Lamborghini Shield emblem, alongside the Dashboard Clutch, and charms inspired by the Shield emblem and the Temerario’s key fob.
The Balenciaga | Automobili Lamborghini campaign—lensed by photographer Stef Mitchell—features the Lamborghini Revuelto with models wearing looks from the Fall 25 collection styled with pieces from the series.
To celebrate the collaboration launch, a series of special activations will take place worldwide in Balenciaga stores, featuring customized super sports cars, artworks and Apple Vision Pro app virtual experience. Lamborghini Revuelto[1] super sports cars with Balenciaga graffiti decals will be displayed in front of Balenciaga flagships worldwide, including Avenue Montaigne in Paris, Taikoo Hui in Shanghai, Greene Street in New York, the Design District in Miami, Aoyama in Tokyo, Dubai Mall, and The Hyundai in Seoul—with each region showcasing a unique colorway.
A new edition of the Balenciaga Art in Stores project will feature an exclusive Balenciaga | Automobili Lamborghini edition of German artist Yngve Holen’s “Platooning Facial Skeleton” series. The artworks recontextualize Automobili Lamborghini’s car components, mounting them individually to highlight and reveal their anatomy. The sculptures will be exhibited at select Balenciaga flagships, including Avenue Montaigne in Paris, Via Montenapoleone in Milan, and New Bond Street in London.
An in-store activation of Automobili Lamborghini driving simulators by Vesaro — incorporating genuine Lamborghini components and designed in collaboration with Lamborghini Centro Stile —will be installed at Balenciaga flagships including Rue Saint-Honoré in Paris, Sloane Street in London, and Taikoo Hui in Shanghai.
Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor...
Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...
Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...
Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...
Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...
Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...
Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji
Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...
Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.
İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...