Aytemiz Genel Müdürü Erol Varlık: Müşteri konforu için fintech gibi çalışıyoruz…
Türkiye çapında 570 istasyonu ile hizmet veren Aytemiz’in sunduğu Vaay uygulamasının birinci yılını değerlendiren Genel Müdür Erol Varlık, uygulamayı bir yılda kullanan müşteri sayısının beklentilerin üzerinde olduğunu ve Vaay ile gerçekleştirilen akaryakıt satışının toplamda 50 milyon TL’yi aştığını söyledi. İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Konya ve Adana’nın uygulamayı en çok kullanan iller olduğunu kaydeden Varlık, şöyle konuştu:
Akaryakıt sektöründe 1963’ten beri faaliyet gösteren Aytemiz, müşterisine teknolojik çözümler sunuyor. Aytemiz kendi Bilişim Teknolojileri (BT) ekipleriyle geliştirdiği Vaay uygulamasıyla, mobil ödemeye ek olarak elektronik satışı bireysel müşterilere yönelik hale getiren ilk akaryakıt şirketi oldu. İstasyona gelen müşterilerin, dilerlerse yola çıkmadan dilerlerse ödeme anında oluşturdukları kodu kullanarak Vaay uygulaması sayesinde aracından inmeden yakıt aldığını belirten Aytemiz Genel Müdürü Erol Varlık, “Teknolojiyi yakından takip ediyoruz. Müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak için çalışan mühendislerimizin geliştirdiği uygulamalarla ilklere imza atıyoruz. Müşteri konforu için fintech gibi çalışıyoruz” dedi.
Aytemiz’de çok iyi bir teknoloji ekibimiz var. İhtiyacımız olan programları kendi mühendislerimiz yazıyor. Bir yandan da müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak projeler üretiyoruz. Vaay en iddialı olduğumuz projelerimizden birisi haline geldi. Ödemenin akaryakıt dağıtım şirketine yapıldığı elektronik satışı bireysel kullanıcıya açtık. Bunu Türkiye’de ilk biz gerçekleştirdik. Aytemiz Vaay uygulamasını kullanan müşteriler, yakıtını henüz istasyona gelmeden, üstelik avantajlı fiyatlarla satın alabiliyor. İstediği zaman dilediği istasyona gidip işleme ait kodu pompa görevlisine gösteriyor. Aracından bile inmeden yakıtını alıp hızla yoluna devam ediyor.”
Pandemi sonrası hayatı kolaylaştıran teknolojik çözümlere ilginin arttığını vurgulayan Erol Varlık, “Aracında çocuğunu, evcil hayvanını yalnız bırakmak istemeyen müşterilerimizin uygulamaya ilgisi daha yüksek. Kışın soğukta, yazın sıcakta arabasından çıkmadan, beklemeden, hızlı, temassız şekilde yakıt alabiliyorlar. Uygulama, işlem kodunu evde / ofiste oluşturma, plaka tanımlama, kendisi dışında istediği kişinin yakıt almasına imkân tanıma açılarından müşteri için büyük kolaylık” dedi.
Müşterilerin ödeme alışkanlıklarının hayatı kolaylaştıran ürünlerle değiştiğini ifade eden Varlık, Aytemiz’in araç ve yakıt tanıma sistemiyle ilgili teknolojisini elektronik tarafta geliştirmeye devam edeceklerini sözlerine ekledi.
Aytemiz Hakkında Genel Bilgi : 1963 yılında kurulduğundan bu yana faaliyetlerini aralıksız sürdüren ve 2009 yılında adını Aytemiz Akaryakıt Dağıtım A.Ş. olarak değiştiren şirketin %50 hissesi, 2015 yılında bir Doğan Holding iştiraki olan Doğan Enerji tarafından satın alınmıştır. Aytemiz ailesi ve Doğan Enerji’nin birleşmesi ile gücüne güç katan Aytemiz, yurt çapındaki akaryakıt dağıtımı ve bayilik oluşturma faaliyetlerini sahip olduğu 570 lisanslı istasyon ve artan büyüme ivmesiyle sürdürmektedir. Bugün itibari ile Türkiye’nin farklı coğrafyalarında konumlanmış 10 ikmal noktası ve 250.000 metreküplük depolama kapasitesi ile rekabetçi bir altyapıya sahip olan Aytemiz, yaptığı operasyonel iyileştirmelerle hizmet standardını her geçen gün yukarıya taşıyarak sürekli müşteri memnuniyeti ilkesiyle tüketicilere hizmet vermeye devam etmektedir.