Awards’tan BMW’ye Bir Mükemmellik Ödülü Daha

®
Çok Okunanlar

Trafik Güvenliği Eğitimi Kocaeli Körfez’deydi…

Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu Kadınlar Kurulu tarafından düzenlenen ‘Velinin Karnesi Nasıl?’ sosyal sorumluluk projesi kapsamındaki trafik güvenliği eğitimi, 19 Aralık Çarşamba...

Falken 4 Mevsim, Test Sonuçlarında…

Avrupa’da Gerçekleştirilen Dört Mevsim Lastiği Testinde Falken EUROALL SEASON AS210 "Örnek Lastik” Olarak Değerlendirildi.  Türkiye distribütörlüğünü AKO Grup’un yaptığı Falken,...

Otokar, ilk hidrojenli otobüsünü Avrupa’da sergiliyor

Türkiye otobüs pazarının lideri Otokar, Avrupa’nın en büyük otobüs fuarı Busworld Europe'ta hidrojen yakıt hücreli otobüsü KENT Hidrojen'i dünya...

Maserati Grecale, Goodyear’in Eagle F1 Asymmetric

Yakında satışa sunulacak olan Maserati’nin yeni SUV modeli Grecale, orijinal ekipman olarak Goodyear lastiklerini tercih etti. İlk olarak geçtiğimiz...

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW, Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen platformu Sikayetvar.com tarafından dördüncü kez ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü’ne layık görüldü. Sikayetvar.com tarafından bu yıl 4.’sü düzenlenen ve bir yıl boyunca elde edilen 400 bin verinin incelenmesiyle belirlenen Achievement in Customer Excellence 2019 (A.C.E Awards) ödüllerinde BMW bir kez daha “Otomotiv Üst Segment Sektör Birinciliği” ödülünün sahibi oldu.

Şikayetvar.com tarafından Ankara’da düzenlenen, 21 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası 38 markanın temsilcileriyle hazır bulunduğu törende BMW, kendi alanında ödül alan marka olmayı başardı. Her yıl kullanıcıların katıldığı anketler üzerinden elde edilen veriler doğrultusunda ‘Müşteri Deneyim Endeksi’ adını verdiği ve en iyi müşteri deneyimi sağlayan firmaları belirleyen Sikayetvar.com, A.C.E Awards ile markaların başarılarını tescilliyor.

 “En İyi Müşteri Deneyimini Yaşatan Firmaları” belirlemeyi amaçlayan araştırma, şikayetlerden elde edilen veriler ışığında, firmaların müşterilere dönüş hızı, şikayet çözüm süreci, çözüm hızı, sonuçtan memnuniyet ve teşekkür oranlarını esas alarak bir değerlendirme yapıyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...