Kurallara anında açıklık
2035 sonrası ve İtalya için vites değişimi
altyapı, vergi ve enerji maliyetleri. Bunlar gelen mesajlar
Dernek Unrae’nin genel müdürü Andrea Cardinali
olarak uyardığı yabancı otomobil üreticilerinin
Isı makineleri risklerinin bitiş tarihiyle ilgili tartışma
sektör zaten bunun bedelini öderken dikkat dağıtıcı bir hale geliyor
Yeterli “etkinleştirici faktörler” olmadan devrim. Bunun hakkında konuştu
ANSA Forumunda konuşanaraba2035 ve rekabet gücü:
avrupa yön değiştiriyor mu?’
“2035 tartışması uzun süredir devam ediyor
birkaç yıl sonra bu bir randevu fetişi haline geldi” dedi
Kardinaller, “Bugün yürürlükte olan mevzuatın
yeni içten yanmalı araçların tescilinin yasaklanması
Pek çok kişi gibi tiraj veya ikinci el piyasası değil, iç”
inanıyorlar. Ancak olası değişikliklerle ilgili olarak şunu kınadı: “Bir tane var
dumanlılığın artık dayanılmaz olduğunu söyleyebilirim” ve metinlerin ve
Taslaklar onu AB paketinin bir kez daha ertelenmesinden “korkmaya” sevk ediyor.
Geçiş “münhasıran şartlar açısından” belirlendi
ulaşılacak hedefler ve yaptırımlar açısından”
“birkaç yıldır zaten ödeme yapan evler” diye açıkladı
milyar dolarlık para cezası” emisyonlar. “Orada hareketlilik elektrik
bu bir ekosistemdir, başka hiçbir ürüne benzemez” uyarısında bulundu,
“etkinleştirici faktörlere” duyulan ihtiyacın sinyalini veriyor ancak Birlik
“Diğer paydaşları finanse etmedi veya onlara dayatma yapmadı.”
İlk düğüm şarj ağı: “Bugün bunaltıcı
Şarj noktalarının çoğunluğu yukarıdaki üç ülkede yoğunlaşmıştır
27 ve İtalya kılcallık açısından 16. sırada
Birlik’te avrupa“, diye hatırladı Cardinali, şuna dikkat çekti:
penetrasyonu araba yeni binadaki elektrik ortalıkta dolaşıyor
Teşviklerin hızla tükenmesine rağmen %5’e kadar.
“Bulgaristan, Portekiz,
Kişi başına düşen GSYİH’nın daha da düşük olduğu Romanya, Yunanistan”
O İtalyan ama payı araba ile davul daha uzundur.
Diğeri Harika fren, etkileyen enerji maliyetidir
Hem endüstri hem de tüketiciler. “İtalya’da bu mümkün değil”
ne eski ne de yeni teknolojilerde rekabetçi olun”
çünkü enerji yoğun bir endüstridir ve kesinlikle öyle değildir
bu şekilde sınıflandırılmıştır” ve “ücretlendirme masrafları
Kamu altyapıları son derece yüksektir.”
Kurumsal filolara gelince, bunlar gerçek olabilir
geçişin “volanı”, ancak İtalya’da vergilendirme
“çoğuyla karşılaştırıldığında son derece cezalandırıcı
diğer avrupa ülkeleri” ile karşılaştırıldığında şirketleri dezavantajlı duruma sokuyor
Alman veya Fransız rakipler.
Cardinali’nin son mesajı bir hatırlatmaydı
sorumluluk: “avrupa‘ya acele edin diyorum çünkü buna ihtiyacımız var
netlik, netlik şimdi ve 2035 ötesinde” ve “sadece
Kutuyu tekmele ve beş yıl sonra kendini bul, on
yıllar sonra tamamen aynı sorunlarla.” “İtalya’ya söylüyorum
vergilerden ve tam kullanımdan başlayarak üzerimize düşeni yapalım”
elektrik şarjı ve hidrojen için Pnrr kaynaklarının,
çünkü “avrupa bize parayı verdi” ve ülke bunu yapamıyor
artık onları israf etmeye gücümüz yetmiyor.
Otomobil Dergisi – İtalya
Automobile Magazine – Italia


































































































