Orada peugeot“>peugeot 308 ve onun vagon versiyonu bazı önemli noktalarda değişiklik yaparak oyunun baş kahramanları olmaya devam etti. bölüm C. Yeni, daha büyük ızgaranın ve ışıklı aslan logosunun öne çıktığı ön kısma oturan üç pençenin parlak imzasıyla LED görünümü daha keskin hale geliyor. İkincisi, 308’in Fransız şirketin ürün yelpazesine kattığı bir yeniliktir. Ön tekerlek davlumbazları daha kaslı, ön tarafın dış alanlarında aerodinamiği iyileştiren hava girişleri bulunan, Mulhouse, fransa‘da üretilen kompakt otomobil, GT Exclusive donanımında ve her versiyonunda elektrik motoruyla çalışan 18 inçe ulaşan yeni elmas kesim alaşım jantlar içeriyor. Resim, arka alandaki üç LED tırnak ve iki yeni renkle tamamlanıyor: 5 kapılı model için Lagoa Mavisi ve wagon için Ingaro Mavisi. İyi işlenmiş yolcu bölmesi, ön alanda sürücünün her şeyi kontrol altında tutmasına olanak tanıyan, i-kokpitin altta konumlandırılmış küçük direksiyon simidi ve üstte göstergeler ile öne çıktığı kontrol düzeniyle sarmalayıcı bir alan sunuyor. Virajlarda ergonomiyi ve sürüş konforunu artıran bir çözüm; ortalama boydaki sürücüler için tek dezavantajı, yeni 3D grafiklerle yenilenen (GT Exclusive’de standart) ve kısmen direksiyon simidi tarafından gizlenen gösterge panelinin bulunmasıdır. Yapılandırılabilir 5 kısayol, 10 inçlik bir ekran kullanan bilgi-eğlence sisteminin en çok kullanılan öğelerine erişim için kullanışlıdır. Hafif motora sahip vagon çeşidi hybrid“>melez5 kişilik konfigürasyonda 598 litreden, arka koltuk katlandığında 1487 litreye kadar değişen bir yükleme alanı sunuyor. Hafif üniteye ek olarak 130 HP 1.5 turbo dizeli de içeren tam kapsamlı motor yelpazesinde hybrid“>melez 145 HP’den, şu anda 450 km beyan edilen özerkliğe ulaşan 156 HP’lik elektrikli motora ve plug-in hibrit güç ünitesine kadar, ikincisini vagon karoseri ile birlikte denedik. 150 HP 1.6 süperşarjlı içten yanmalı motor ile 125 HP elektrikli motorun birleşimi, güç 0’dan 100 km/saat hıza 7,7 saniyede ulaşılması ve 225 km/saat maksimum hız gibi mükemmel performansı garanti eden 195 HP’lik sistem. 7 vitesli çift kavramalı otomatik şanzıman sayesinde, termal ve elektrik bölmeleri arasındaki diyalog duraklamalardan uzaktır, bu nedenle sürüş akıcıdır, ancak iyi kalibre edilmiş direksiyon ve zemine iyi yerleştirilmiş reaktif ön uç ile sağlam kurulum sayesinde gerektiğinde keskindir.
Bu özelliklere göre 308 eklentisi hybrid“>melez bir tane ekler davul Daha büyük bir kapasiteye sahip, tam olarak 17,2 kWh, bu da aslanın evine göre modda yaklaşık 85 km seyahat etmenizi sağlar elektrik. Bu, şehirde pratik olarak elektrikle kullanmak, belki de akşamları 7,4 kW’lık bir duvar tipi şarj ünitesiyle iki saatten biraz fazla bir sürede şarj etmek ve otoyolda içten yanmalı motordan daha fazla faydalanmanın mümkün olduğu yolculuklarda şarj etme konusunda endişe duymamak anlamına geliyor. 5 donanım seviyesinde mevcut olan Business, GT ve GT Exclusive varyantlarındaki yeni 308, Connect Plus paketini sunuyor. elektrikalternatif akımda şarj sınırlamasını %80’e programlamanıza, Tak ve Şarj işlevi aracılığıyla kartsız veya uygulamasız halka açık şarj istasyonlarından ödeme yapmanıza ve V2L işlevi olanağı sayesinde harici cihazlara güç vermenize olanak tanır. Yeni 308’in 1.2 hafif motorla donatılmış 5 kapılı Style versiyonu için 33.140 Euro’dan başlayan fiyat listesi var hybrid“>melez308’in dizel motorlu taban fiyatı 33.620 euro iken, plug-in güç ünitesine sahip olması hybrid“>melezyine aynı kurulumla 41.245 avroya çıkıyor. ‘elektrikAllure versiyonunda mevcut olanın erişim maliyeti 39.980 Euro’dur.
Automobile Magazine – Italia

































































































