Chery, Yenilikçi Mobil Uygulaması

®
Çok Okunanlar

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors...

OSS Derneği, 2025’in İkinci Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşanan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in ikinci çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının ikinci çeyreğinde satış,...

PEUGEOT cazip avantajlarla dolu ağustos ayı kampanyası

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ağustos ayı kampanyasını başlattı....

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

Jeep Markası Jurassic World ile Yeniden Doğuş

80 yılı aşkın süredir SUV segmentinde küresel lider konumundaki Jeep®, Universal Pictures ve Amblin Entertainment efsanevi ortaklığını sürdürüyor ve...

Opel Grandland Kullanıcı Dostu Aksesuarları

Alman otomobil üreticisi Opel’in SUV’daki amiral gemisi Grandland, cesur, yalın ve heyecan verici tasarımının yanı sıra; esnek, pratik ve...

TAYSAD Yönetim Kurulu Başkanı Yakup Birinci

Türkiye otomotiv tedarik sanayinin tek temsilcisi olan TAYSAD, 225 firmanın katılımıyla gerçekleştirdiği Rekabetçilik Anketi ile sektörün mevcut durumunu ve...

Çin’in otomotiv alanındaki en güçlü markalarından Chery, satış performansıyla olduğu kadar satış sonrası hizmetlerdeki müşteri merkezli yaklaşımıyla da öne çıkmaya devam ediyor. Bu kapsamda Chery Türkiye, satış sonrası hizmet kalitesini daha da iyileştirmek ve Türkiye pazarındaki araç kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak için tamamen yeni satış sonrası hizmetler mobil uygulaması Chery-TUR uygulamasını sunuyor. Chery uygulamasının resmi lansmanı, Chery için satış sonrası hizmet stratejisinde önemli bir kilometre taşını işaret ediyor. Bu platform, satış sonrası hizmetleri daha akıllı, dijital ve kullanışlı hale getirerek hizmet kalitesini ve müşteri deneyimini artırıyor. Çevrimiçi rezervasyon ve yol yardımından geri bildirim gönderme ve parça satın almaya kadar uygulama, Chery kullanıcıları için kapsamlı bir tek noktadan hizmet sunuyor. Chery uygulaması, “Chery Aile Bakımı” felsefesi rehberliğinde her Chery kullanıcısı için vazgeçilmez bir yol arkadaşı olmaya ve yolculuk boyunca onlara destek olmaya hazırlanıyor. Chery uygulaması yakında resmi olarak pazara sunulacak ve kullanıcılara benzeri görülmemiş bir satış sonrası hizmet deneyimi sunacak.

Çin’in önde gelen otomotiv markalarından biri olan Chery, araç kullanım deneyimini geliştirmek için daha akıllı ve daha konforlu hizmetler sunmak adına mobil internet teknolojisi ile satış sonrası hizmetler modellerini yenilemeye devam ediyor. Bu kapsamda Chery Türkiye, satış sonrası hizmet kalitesini daha da iyileştirmek ve Türkiye pazarındaki araç kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak için tamamen yeni satış sonrası hizmetler mobil uygulaması “Chery-TUR” uygulamasını sunuyor. Bu kapsamlı satış sonrası hizmetler platformu, Türkiye’deki her Chery kullanıcısına daha fazla kolaylık ve verimlilik sağlayarak kusursuz bir servis deneyimi sunmak üzere tasarlandı.

Chery uygulamasının resmi tanıtımı, marka için satış sonrası hizmetlerin dijitalleşmesinde yeni bir dönemin başlangıcına işaret ediyor. Bu da Chery’nin “önce kullanıcı” felsefesine olan bağlılığını yansıtıyor. Chery uygulaması, bakım, onarım hizmeti veya acil yol yardımı gerektiğinde nerede olursa olsun aracın en iyi durumda kalmasını sağlamak üzere tek noktadan çözüm sunarak endişesiz bir sürüş deneyimi sunuyor.

Konforlu bir deneyim için tek dokunuşla rezervasyon

Chery uygulamasının temel işlevi, kullanıcıların araç bakım ve onarım hizmetlerini kolayca planlamalarını sağlamak. Bu kapsamda kullanıcılar, uygulama içerisinde araçlarına ait bilgileri kolayca girebiliyor, uygun zaman ve lokasyonu seçebiliyor ve birkaç adımda randevularını tamamlayabiliyor. Rutin bakım, arıza onarımı veya periyodik olsun, Chery uygulaması profesyonel hizmet seçeneklerini kullanıcının ihtiyacına uyarlayarak geleneksel telefon rezervasyonlarının ve uzun bekleme sürelerinin zorluğunu ortadan kaldırıyor.

Chery uygulaması aracılığıyla kullanıcılar, çalışma saatleri ve konumlar da dahil olmak üzere yetkili servis bilgilerine kolayca erişebiliyor ve en uygun servis merkezini kolayca seçebiliyor. İster planlı bakım ister acil onarımlar olsun, Chery uygulaması sorunsuz ve verimli bir araç servis deneyimi sağlıyor.

Talep üzerine yol yardım hizmeti ile her yolculuk güvenli

Günlük hayatta beklenmeyen araç arızaları veya acil durumlar meydana gelebiliyor. Chery uygulaması, araç kullanıcısının içinin rahat olmasını sağlamak üzere acil yol yardım özelliği içeriyor. Kullanıcının herhangi bir acil durumda, uygulamayı açması ve Chery’nin profesyonel yol yardım ekibinden anında destek almak için tek dokunuşla yol yardımı talep etmesi yeterli oluyor.

Chery’nin yol yardım hizmeti, patlak lastik, motor arızası ve akü sorunları dışında acil durum araç çekme ve yakıt teslimatı gibi hizmetleri de kapsıyor. Chery, kullanıcıların yardıma ihtiyaç duyduğu anda uzman ekibi ile derhal müdahale ederek yardım etmesini sağalamaya ve böylece kullanıcının seyahat deneyimini güvence altına almaya kendini adamış durumda.

Akıllı geri bildirim ile sorunlara hızlı çözüm

Temel hizmetlerin ötesinde, Chery uygulaması bir geri bildirim ve şikâyet işlevlerini de içeriyor. Kullanıcılar, seyahatleri esnasında herhangi bir sorunla karşılaştığında uygulama üzerinden geri bildirim gönderebiliyor. İster teknik bir sorun ister satış sonrası hizmetlerle ilgili öneriler olsun, kullanıcılar hızlı yanıt ve etkin çözüm için doğrudan Chery ile iletişim kurabiliyor.

Uygulama ayrıca Chery Türkiye’nin müşteri hizmetleri ekibiyle doğrudan iletişim kurarak kullanıcıların telefonla gerçek zamanlı görüşmeler yapmalarını da sağlıyor. Chery, her sorunun profesyonel ve etkili bir şekilde ele alınmasını sağlayarak genel müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye kendini adamış durumda.

Kullanıcılar Chery yetkili satıcılarını anında bulabiliyor ve servislerle anında iletişime geçebiliyor

Chery uygulaması, araç kullanıcılarının en yakın yetkili satıcıyı hızlı bir şekilde bulması ve satış sonrası için destek alabilmesi için, konum tabanlı bir bayi arama işlevi de içeriyor. Kullanıcı şehre girerek anında en yakın Chery yetkili satış ve servis noktasını bulabiliyor ve rezervasyon veya sorularına yanıt almak için doğrudan uygulama üzerinden onlarla iletişime geçebiliyor. İster seyahatte, isterse de evde olsun, Chery’nin kapsamlı servis ağı her zaman kullanıcıların yardımına hazır.

Özel tekliflerle kapsamlı satış sonrası bakım

Chery uygulaması, markanın müşterilerine olan bağlılığını her an gösterebilmek adına, yedek parça ve bakım indirimleri gibi periyodik satış sonrası promosyonlar sunarak kullanıcıların daha fazla avantaj ve kolaylıktan yararlanmasını sağlayacak. Chery, satış sonrası hizmetlerin sadece araç onarımlarıyla değil, müşterilerle ilgilenmekle de ilgili olduğuna inanıyor. Chery, düzenli tekliflerle kullanıcı deneyimini geliştirmeyi ve her Chery kullanıcısı ile bağını güçlendirmeyi amaçlıyor.

Diğer Haberler

Opel Grandland Kullanıcı Dostu Aksesuarları

Alman otomobil üreticisi Opel’in SUV’daki amiral gemisi Grandland, cesur, yalın ve heyecan verici tasarımının yanı sıra; esnek, pratik ve zarif aksesuar seçenekleri ile çok...

Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıl

Üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, 4x4 teknolojisindeki 55 yıllık köklü mirasını devam ettiriyor. İlk kez 1970 yılında pazara sunulan Jimny...

Ferrari, Roma’nın yerini alacak olan Amalfi

Dünyanın önde gelen spor otomobil üreticisi Ferrari, ön-ortadan, çift turbo V8 motorlu, 2+ coupési Amalfi’yi tanıttı.Ferrari’nin yüksek performansını günlük kullanımda çok yönlülükle bir araya...

Jeep Markası Jurassic World ile Yeniden Doğuş

80 yılı aşkın süredir SUV segmentinde küresel lider konumundaki Jeep®, Universal Pictures ve Amblin Entertainment efsanevi ortaklığını sürdürüyor ve bu yaz Jurassic Park serisinin...

TAYSAD Yönetim Kurulu Başkanı Yakup Birinci

Türkiye otomotiv tedarik sanayinin tek temsilcisi olan TAYSAD, 225 firmanın katılımıyla gerçekleştirdiği Rekabetçilik Anketi ile sektörün mevcut durumunu ve öncelikli sorunlarını ortaya koydu. Ankete...

PEUGEOT cazip avantajlarla dolu ağustos ayı kampanyası

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ağustos ayı kampanyasını başlattı. Segmentlerinde hep bir adım önde...

Mercedes-Benz’de ikonik tasarım tamamen elektrikli GLC

Geleceğin yüzü: Mercedes-Benz’deki ikonik tasarımın yeni çağı tamamen elektrikli GLC ile başlıyor... Mercedes-Benz, otomotiv tarihinin en ikonik tasarım öğelerinden birini yeniden yorumluyor. Yeniden tasarlanan ikonik ızgara;...