Chery, Yenilikçi Mobil Uygulaması

®
Çok Okunanlar

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma organlarıyla güncellendi Renault SUV ürün gamında 2026 model yılı...

Ford Otosan’dan Vehbi Koç Vakfı İş Birliği

Ford Otosan’dan Vehbi Koç Vakfı İş Birliği ile Kocaeli’ye Yeni Bir Eğitim Yatırımı: 35 Derslikli İlkokulun Temeli Atıldı... Ford Otosan’ın...

WRC3 yarışmasında 4.’lüğe yükseldi

Türkiye rallisinde genç şampiyonluk unvanını kazanan Kerem Kazaz, 2025 FIA Dünya Ralli Şampiyonası 6. yarışı olan İtalya Sardunya Rallisi'ndeki performansı...

60 milyon Euro’luk bu dev yatırımla Michelin

MICHELIN’DEN 60 MİLYON EURO’LUK DEV YATIRIM  Mobilite alanında öncü şirketlerden biri olan Michelin, yeşil kimyanın temel bileşenlerinden 5-HMF molekülü için...

Hyundai Elektrikli Testi bitiyor Günleri Başlıyor

Hyundai Motor Türkiye, gelişmiş tasarım anlayışı ve ileri teknoolojisiyle öne çıkan elektrikli modellerini Deneyim deneyimi yaşamak isteyen otomobil tutkunlarını...

Slovakya yarışından birincilikle döndü

EXACO Team AMS, TCR European Endurance Şampiyonası'nın ikinci yarışında Gen1 klasmanında birincilik, DSG'de ise üçüncülük elde ederek şampiyona yolunda...

İstanbul Park Artık TOSFED’e Emanet…

Sayın Cumhurbaşkanımızın vizyonu ile 2005 yılındaki açılışından bu yana, 9 kez Formula 1 yarışlarına ev sahipliği yapan İstanbul Park’ta,...

Çin’in otomotiv alanındaki en güçlü markalarından Chery, satış performansıyla olduğu kadar satış sonrası hizmetlerdeki müşteri merkezli yaklaşımıyla da öne çıkmaya devam ediyor. Bu kapsamda Chery Türkiye, satış sonrası hizmet kalitesini daha da iyileştirmek ve Türkiye pazarındaki araç kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak için tamamen yeni satış sonrası hizmetler mobil uygulaması Chery-TUR uygulamasını sunuyor. Chery uygulamasının resmi lansmanı, Chery için satış sonrası hizmet stratejisinde önemli bir kilometre taşını işaret ediyor. Bu platform, satış sonrası hizmetleri daha akıllı, dijital ve kullanışlı hale getirerek hizmet kalitesini ve müşteri deneyimini artırıyor. Çevrimiçi rezervasyon ve yol yardımından geri bildirim gönderme ve parça satın almaya kadar uygulama, Chery kullanıcıları için kapsamlı bir tek noktadan hizmet sunuyor. Chery uygulaması, “Chery Aile Bakımı” felsefesi rehberliğinde her Chery kullanıcısı için vazgeçilmez bir yol arkadaşı olmaya ve yolculuk boyunca onlara destek olmaya hazırlanıyor. Chery uygulaması yakında resmi olarak pazara sunulacak ve kullanıcılara benzeri görülmemiş bir satış sonrası hizmet deneyimi sunacak.

Çin’in önde gelen otomotiv markalarından biri olan Chery, araç kullanım deneyimini geliştirmek için daha akıllı ve daha konforlu hizmetler sunmak adına mobil internet teknolojisi ile satış sonrası hizmetler modellerini yenilemeye devam ediyor. Bu kapsamda Chery Türkiye, satış sonrası hizmet kalitesini daha da iyileştirmek ve Türkiye pazarındaki araç kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak için tamamen yeni satış sonrası hizmetler mobil uygulaması “Chery-TUR” uygulamasını sunuyor. Bu kapsamlı satış sonrası hizmetler platformu, Türkiye’deki her Chery kullanıcısına daha fazla kolaylık ve verimlilik sağlayarak kusursuz bir servis deneyimi sunmak üzere tasarlandı.

Chery uygulamasının resmi tanıtımı, marka için satış sonrası hizmetlerin dijitalleşmesinde yeni bir dönemin başlangıcına işaret ediyor. Bu da Chery’nin “önce kullanıcı” felsefesine olan bağlılığını yansıtıyor. Chery uygulaması, bakım, onarım hizmeti veya acil yol yardımı gerektiğinde nerede olursa olsun aracın en iyi durumda kalmasını sağlamak üzere tek noktadan çözüm sunarak endişesiz bir sürüş deneyimi sunuyor.

Konforlu bir deneyim için tek dokunuşla rezervasyon

Chery uygulamasının temel işlevi, kullanıcıların araç bakım ve onarım hizmetlerini kolayca planlamalarını sağlamak. Bu kapsamda kullanıcılar, uygulama içerisinde araçlarına ait bilgileri kolayca girebiliyor, uygun zaman ve lokasyonu seçebiliyor ve birkaç adımda randevularını tamamlayabiliyor. Rutin bakım, arıza onarımı veya periyodik olsun, Chery uygulaması profesyonel hizmet seçeneklerini kullanıcının ihtiyacına uyarlayarak geleneksel telefon rezervasyonlarının ve uzun bekleme sürelerinin zorluğunu ortadan kaldırıyor.

Chery uygulaması aracılığıyla kullanıcılar, çalışma saatleri ve konumlar da dahil olmak üzere yetkili servis bilgilerine kolayca erişebiliyor ve en uygun servis merkezini kolayca seçebiliyor. İster planlı bakım ister acil onarımlar olsun, Chery uygulaması sorunsuz ve verimli bir araç servis deneyimi sağlıyor.

Talep üzerine yol yardım hizmeti ile her yolculuk güvenli

Günlük hayatta beklenmeyen araç arızaları veya acil durumlar meydana gelebiliyor. Chery uygulaması, araç kullanıcısının içinin rahat olmasını sağlamak üzere acil yol yardım özelliği içeriyor. Kullanıcının herhangi bir acil durumda, uygulamayı açması ve Chery’nin profesyonel yol yardım ekibinden anında destek almak için tek dokunuşla yol yardımı talep etmesi yeterli oluyor.

Chery’nin yol yardım hizmeti, patlak lastik, motor arızası ve akü sorunları dışında acil durum araç çekme ve yakıt teslimatı gibi hizmetleri de kapsıyor. Chery, kullanıcıların yardıma ihtiyaç duyduğu anda uzman ekibi ile derhal müdahale ederek yardım etmesini sağalamaya ve böylece kullanıcının seyahat deneyimini güvence altına almaya kendini adamış durumda.

Akıllı geri bildirim ile sorunlara hızlı çözüm

Temel hizmetlerin ötesinde, Chery uygulaması bir geri bildirim ve şikâyet işlevlerini de içeriyor. Kullanıcılar, seyahatleri esnasında herhangi bir sorunla karşılaştığında uygulama üzerinden geri bildirim gönderebiliyor. İster teknik bir sorun ister satış sonrası hizmetlerle ilgili öneriler olsun, kullanıcılar hızlı yanıt ve etkin çözüm için doğrudan Chery ile iletişim kurabiliyor.

Uygulama ayrıca Chery Türkiye’nin müşteri hizmetleri ekibiyle doğrudan iletişim kurarak kullanıcıların telefonla gerçek zamanlı görüşmeler yapmalarını da sağlıyor. Chery, her sorunun profesyonel ve etkili bir şekilde ele alınmasını sağlayarak genel müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye kendini adamış durumda.

Kullanıcılar Chery yetkili satıcılarını anında bulabiliyor ve servislerle anında iletişime geçebiliyor

Chery uygulaması, araç kullanıcılarının en yakın yetkili satıcıyı hızlı bir şekilde bulması ve satış sonrası için destek alabilmesi için, konum tabanlı bir bayi arama işlevi de içeriyor. Kullanıcı şehre girerek anında en yakın Chery yetkili satış ve servis noktasını bulabiliyor ve rezervasyon veya sorularına yanıt almak için doğrudan uygulama üzerinden onlarla iletişime geçebiliyor. İster seyahatte, isterse de evde olsun, Chery’nin kapsamlı servis ağı her zaman kullanıcıların yardımına hazır.

Özel tekliflerle kapsamlı satış sonrası bakım

Chery uygulaması, markanın müşterilerine olan bağlılığını her an gösterebilmek adına, yedek parça ve bakım indirimleri gibi periyodik satış sonrası promosyonlar sunarak kullanıcıların daha fazla avantaj ve kolaylıktan yararlanmasını sağlayacak. Chery, satış sonrası hizmetlerin sadece araç onarımlarıyla değil, müşterilerle ilgilenmekle de ilgili olduğuna inanıyor. Chery, düzenli tekliflerle kullanıcı deneyimini geliştirmeyi ve her Chery kullanıcısı ile bağını güçlendirmeyi amaçlıyor.

Diğer Haberler

Kazanan: George Russell

George Russell, Montreal'de olağanüstü bir performans sergiledi ve Cuma günü attığı muhteşem turla (ki bunun şimdiye kadarki en iyisi olduğuna inanıyordu) güçlü temposunu destekleyerek...

Hyundai Elektrikli Testi bitiyor Günleri Başlıyor

Hyundai Motor Türkiye, gelişmiş tasarım anlayışı ve ileri teknoolojisiyle öne çıkan elektrikli modellerini Deneyim deneyimi yaşamak isteyen otomobil tutkunlarını showroomlarına davet ediyor. Türkiye genelindeki...

Mercedes-AMG İstanbulPark’ta Hız Tutkunlarını Buluşturdu

Mercedes-AMG'nin Türkiye'deki 18 farklı modeli, İstanbulPark'ta düzenlenen etkinlikte çok özel davetlilerle buluştu. Katılımcılar, yüksek performanslı AMG modellerini profesyonel eğitmenler eşliğinde pistte test etme fırsatı...

Renault Grubu’nda üst düzey görev değişikliği

Beş yıldır Renault Grubu'nun CEO'luk görevini yürüten Luca de Meo, otomotiv sektörü dışındaki yeni fırsatları değerlendirme amacıyla görevinden ayrılmanın başlayacağını duyurdu. Yönetim Kurulu Başkanı Jean-Dominique...

Ford Otosan’dan Vehbi Koç Vakfı İş Birliği

Ford Otosan’dan Vehbi Koç Vakfı İş Birliği ile Kocaeli’ye Yeni Bir Eğitim Yatırımı: 35 Derslikli İlkokulun Temeli Atıldı... Ford Otosan’ın Kocaeli Valiliği, Kocaeli İl Millî...

İstanbul Park Artık TOSFED’e Emanet…

Sayın Cumhurbaşkanımızın vizyonu ile 2005 yılındaki açılışından bu yana, 9 kez Formula 1 yarışlarına ev sahipliği yapan İstanbul Park’ta, Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED)...

Tesla, Roma’nın Kalbinde Tam Otonom Sürüşte

Tesla, Roma'nın Kalbinde Tam Otonom Sürüş (Denetlenen) Test Ediyor... Tesla, yaklaşan müşteri lansmanını bekleyerek şu anda Avrupa'da Tam Otonom Sürüş (Denetlenen) özelliğini Roma'da test etmeyi...