Chery, Yenilikçi Mobil Uygulaması

®
Çok Okunanlar

Volvo Cars, SSAB ile geri dönüştürülmüş çelik anlaşması imzaladı

Volvo Cars, 2025'ten itibaren yüksek kaliteli, geri dönüştürülmüş ve sıfıra yakın emisyonlu çelik tedariki için İsveçli çelik firması SSAB...

Bilal Gümüşsoy Atandı…

Türkiye'de yaklaşık 1200 istasyonunda her gün 1 milyondan fazla misafiri ağırlayan Shell&Turcas'ın Tedarik Zinciri Direktörlüğü ve İcra Kurulu Ü yeliği'ne Bilal...

Türkiye’de elektrikli araçlar için şarj haritası hızla genişliyor

Enerji dönüşümü politikaları, devlet teşvikleri ve otomobil üreticilerinin model çeşitliliğini artırmasıyla, Türkiye yollarında elektrikli araç sayısında kayda değer artış...

WRC3 yarışmasında 4.’lüğe yükseldi

Türkiye rallisinde genç şampiyonluk unvanını kazanan Kerem Kazaz, 2025 FIA Dünya Ralli Şampiyonası 6. yarışı olan İtalya Sardunya Rallisi'ndeki performansı...

Çeşme Marina’da Ziyaretçiler ile Buluşuyor

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, İzmir’de Çeşme Marina Araç Sergileme etkinliğine start verdi. 10 Haziran’a kadar devam edecek...

Chery’nin Ücretsiz Yaz Kontrolü Kampanyası

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,üstün satış sonrası hizmetleri ile Türk kullanıcılara ayrıcalıklı hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda...

SWM Motors Türkiye Eylül Ayında Yerli Üretime Başlıyor

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım...

Çin’in otomotiv alanındaki en güçlü markalarından Chery, satış performansıyla olduğu kadar satış sonrası hizmetlerdeki müşteri merkezli yaklaşımıyla da öne çıkmaya devam ediyor. Bu kapsamda Chery Türkiye, satış sonrası hizmet kalitesini daha da iyileştirmek ve Türkiye pazarındaki araç kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak için tamamen yeni satış sonrası hizmetler mobil uygulaması Chery-TUR uygulamasını sunuyor. Chery uygulamasının resmi lansmanı, Chery için satış sonrası hizmet stratejisinde önemli bir kilometre taşını işaret ediyor. Bu platform, satış sonrası hizmetleri daha akıllı, dijital ve kullanışlı hale getirerek hizmet kalitesini ve müşteri deneyimini artırıyor. Çevrimiçi rezervasyon ve yol yardımından geri bildirim gönderme ve parça satın almaya kadar uygulama, Chery kullanıcıları için kapsamlı bir tek noktadan hizmet sunuyor. Chery uygulaması, “Chery Aile Bakımı” felsefesi rehberliğinde her Chery kullanıcısı için vazgeçilmez bir yol arkadaşı olmaya ve yolculuk boyunca onlara destek olmaya hazırlanıyor. Chery uygulaması yakında resmi olarak pazara sunulacak ve kullanıcılara benzeri görülmemiş bir satış sonrası hizmet deneyimi sunacak.

Çin’in önde gelen otomotiv markalarından biri olan Chery, araç kullanım deneyimini geliştirmek için daha akıllı ve daha konforlu hizmetler sunmak adına mobil internet teknolojisi ile satış sonrası hizmetler modellerini yenilemeye devam ediyor. Bu kapsamda Chery Türkiye, satış sonrası hizmet kalitesini daha da iyileştirmek ve Türkiye pazarındaki araç kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak için tamamen yeni satış sonrası hizmetler mobil uygulaması “Chery-TUR” uygulamasını sunuyor. Bu kapsamlı satış sonrası hizmetler platformu, Türkiye’deki her Chery kullanıcısına daha fazla kolaylık ve verimlilik sağlayarak kusursuz bir servis deneyimi sunmak üzere tasarlandı.

Chery uygulamasının resmi tanıtımı, marka için satış sonrası hizmetlerin dijitalleşmesinde yeni bir dönemin başlangıcına işaret ediyor. Bu da Chery’nin “önce kullanıcı” felsefesine olan bağlılığını yansıtıyor. Chery uygulaması, bakım, onarım hizmeti veya acil yol yardımı gerektiğinde nerede olursa olsun aracın en iyi durumda kalmasını sağlamak üzere tek noktadan çözüm sunarak endişesiz bir sürüş deneyimi sunuyor.

Konforlu bir deneyim için tek dokunuşla rezervasyon

Chery uygulamasının temel işlevi, kullanıcıların araç bakım ve onarım hizmetlerini kolayca planlamalarını sağlamak. Bu kapsamda kullanıcılar, uygulama içerisinde araçlarına ait bilgileri kolayca girebiliyor, uygun zaman ve lokasyonu seçebiliyor ve birkaç adımda randevularını tamamlayabiliyor. Rutin bakım, arıza onarımı veya periyodik olsun, Chery uygulaması profesyonel hizmet seçeneklerini kullanıcının ihtiyacına uyarlayarak geleneksel telefon rezervasyonlarının ve uzun bekleme sürelerinin zorluğunu ortadan kaldırıyor.

Chery uygulaması aracılığıyla kullanıcılar, çalışma saatleri ve konumlar da dahil olmak üzere yetkili servis bilgilerine kolayca erişebiliyor ve en uygun servis merkezini kolayca seçebiliyor. İster planlı bakım ister acil onarımlar olsun, Chery uygulaması sorunsuz ve verimli bir araç servis deneyimi sağlıyor.

Talep üzerine yol yardım hizmeti ile her yolculuk güvenli

Günlük hayatta beklenmeyen araç arızaları veya acil durumlar meydana gelebiliyor. Chery uygulaması, araç kullanıcısının içinin rahat olmasını sağlamak üzere acil yol yardım özelliği içeriyor. Kullanıcının herhangi bir acil durumda, uygulamayı açması ve Chery’nin profesyonel yol yardım ekibinden anında destek almak için tek dokunuşla yol yardımı talep etmesi yeterli oluyor.

Chery’nin yol yardım hizmeti, patlak lastik, motor arızası ve akü sorunları dışında acil durum araç çekme ve yakıt teslimatı gibi hizmetleri de kapsıyor. Chery, kullanıcıların yardıma ihtiyaç duyduğu anda uzman ekibi ile derhal müdahale ederek yardım etmesini sağalamaya ve böylece kullanıcının seyahat deneyimini güvence altına almaya kendini adamış durumda.

Akıllı geri bildirim ile sorunlara hızlı çözüm

Temel hizmetlerin ötesinde, Chery uygulaması bir geri bildirim ve şikâyet işlevlerini de içeriyor. Kullanıcılar, seyahatleri esnasında herhangi bir sorunla karşılaştığında uygulama üzerinden geri bildirim gönderebiliyor. İster teknik bir sorun ister satış sonrası hizmetlerle ilgili öneriler olsun, kullanıcılar hızlı yanıt ve etkin çözüm için doğrudan Chery ile iletişim kurabiliyor.

Uygulama ayrıca Chery Türkiye’nin müşteri hizmetleri ekibiyle doğrudan iletişim kurarak kullanıcıların telefonla gerçek zamanlı görüşmeler yapmalarını da sağlıyor. Chery, her sorunun profesyonel ve etkili bir şekilde ele alınmasını sağlayarak genel müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye kendini adamış durumda.

Kullanıcılar Chery yetkili satıcılarını anında bulabiliyor ve servislerle anında iletişime geçebiliyor

Chery uygulaması, araç kullanıcılarının en yakın yetkili satıcıyı hızlı bir şekilde bulması ve satış sonrası için destek alabilmesi için, konum tabanlı bir bayi arama işlevi de içeriyor. Kullanıcı şehre girerek anında en yakın Chery yetkili satış ve servis noktasını bulabiliyor ve rezervasyon veya sorularına yanıt almak için doğrudan uygulama üzerinden onlarla iletişime geçebiliyor. İster seyahatte, isterse de evde olsun, Chery’nin kapsamlı servis ağı her zaman kullanıcıların yardımına hazır.

Özel tekliflerle kapsamlı satış sonrası bakım

Chery uygulaması, markanın müşterilerine olan bağlılığını her an gösterebilmek adına, yedek parça ve bakım indirimleri gibi periyodik satış sonrası promosyonlar sunarak kullanıcıların daha fazla avantaj ve kolaylıktan yararlanmasını sağlayacak. Chery, satış sonrası hizmetlerin sadece araç onarımlarıyla değil, müşterilerle ilgilenmekle de ilgili olduğuna inanıyor. Chery, düzenli tekliflerle kullanıcı deneyimini geliştirmeyi ve her Chery kullanıcısı ile bağını güçlendirmeyi amaçlıyor.

Diğer Haberler

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma organlarıyla güncellendi Renault SUV ürün gamında 2026 model yılı için bir dizi güncelleme yapıldı....

Volvo Cars, SSAB ile geri dönüştürülmüş çelik anlaşması imzaladı

Volvo Cars, 2025'ten itibaren yüksek kaliteli, geri dönüştürülmüş ve sıfıra yakın emisyonlu çelik tedariki için İsveçli çelik firması SSAB ile yeni bir anlaşma imzaladı....

Chery’nin Ücretsiz Yaz Kontrolü Kampanyası

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,üstün satış sonrası hizmetleri ile Türk kullanıcılara ayrıcalıklı hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda Chery, Türkiye çapındaki 51Yetkili Servis...

Xiaomi SU7 Ultra Nürburgring’de Rekor

Xiaomi SU7 Ultra, Nürburgring Nordschleife pistinde 7:04.957 dakikalık tur süresiyle elektrikli üst segment araçlar kategorisinde yeni bir rekora imza attı. Xiaomi EV, bu başarıyı...

WRC3 yarışmasında 4.’lüğe yükseldi

Türkiye rallisinde genç şampiyonluk unvanını kazanan Kerem Kazaz, 2025 FIA Dünya Ralli Şampiyonası 6. yarışı olan İtalya Sardunya Rallisi'ndeki performansı ile WRC3 Dünya Ralli Şampiyonası'nda...

Yandex Türkiye, Maps’i Daha Gerçekçi ve Kullanışlı

Yandex Haritalar, Türkiye'nin dinamik şehir dokusuna uyum sağlayan bir dizi yeniliğiyle geliyor. Daha net, daha prosedürlü ve kullanıcı dostu hale gelen uygulama; ülkeler, yayalar,...

Nissan Türkiye “Babalar Günü” etkinlikleri

Nissan Türkiye, babalar gününe özel yetkili satıcılarının düzenleyeceği aktivasyonlarla babalar otomobil tutkusunun devam edeceği giden tüm babalar ve çocuklarını Nissan deneyimi için test sürüşüne...