Chery, Yenilikçi Mobil Uygulaması

®
Çok Okunanlar

Otomotiv Sanayii Derneği 2025 İlk 11 Aylık Verileri…

Yılın İlk 11 Aylık Döneminde Üretim Yüzde 4, İhracat Yüzde 5 Büyüdü! Otomotiv Sanayii Derneği (OSD)2025 yılının ilk 11...

Yeni Ope lMokka GSE 2025 Altın Direksiyon Ödülü

Opel MokkaGSE'ye Altın Direksiyon Ödülü...  Alman otomobil üreticisi Opel, kısa bir süre önce tanıttığı yüksek performanslı elektrikli aracı Mokka GSE...

BYD, 5 dakikada 400 km elektrikli araç şarjı vaat ediyor

Çinli otomobil üreticisi BYD, Dubai Festival City'de çığır açan bir megavat şarj sistemini tanıttı. Bu sistem, elektrikli araçların yalnızca...

Petlas, global zirai lastik pazarında yüzde 3’lük paya sahip…

PETLAS YENİLİKÇİ ZİRAİ LASTİKLERİ İLE 100’DEN FAZLA ÜLKEDE SÜRDÜRÜLEBİLİR TARIMA DESTEK OLUYOR! Türkiye’nin lider lastik üreticisi Petlas, tarım sektörünün ihtiyaçlarını...

Citroën’in hafif ticari araç modellerinde ayrıcalıklı fırsatlar

Citroën’in tasarım, pratiklik ve modülerliğin yanı sıra 1.5 BlueHDI 130HP yeni nesil motoru sayesinde performans ve verimliliğiyle deöne çıkan...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi,...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon...

Çin’in otomotiv alanındaki en güçlü markalarından Chery, satış performansıyla olduğu kadar satış sonrası hizmetlerdeki müşteri merkezli yaklaşımıyla da öne çıkmaya devam ediyor. Bu kapsamda Chery Türkiye, satış sonrası hizmet kalitesini daha da iyileştirmek ve Türkiye pazarındaki araç kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak için tamamen yeni satış sonrası hizmetler mobil uygulaması Chery-TUR uygulamasını sunuyor. Chery uygulamasının resmi lansmanı, Chery için satış sonrası hizmet stratejisinde önemli bir kilometre taşını işaret ediyor. Bu platform, satış sonrası hizmetleri daha akıllı, dijital ve kullanışlı hale getirerek hizmet kalitesini ve müşteri deneyimini artırıyor. Çevrimiçi rezervasyon ve yol yardımından geri bildirim gönderme ve parça satın almaya kadar uygulama, Chery kullanıcıları için kapsamlı bir tek noktadan hizmet sunuyor. Chery uygulaması, “Chery Aile Bakımı” felsefesi rehberliğinde her Chery kullanıcısı için vazgeçilmez bir yol arkadaşı olmaya ve yolculuk boyunca onlara destek olmaya hazırlanıyor. Chery uygulaması yakında resmi olarak pazara sunulacak ve kullanıcılara benzeri görülmemiş bir satış sonrası hizmet deneyimi sunacak.

Çin’in önde gelen otomotiv markalarından biri olan Chery, araç kullanım deneyimini geliştirmek için daha akıllı ve daha konforlu hizmetler sunmak adına mobil internet teknolojisi ile satış sonrası hizmetler modellerini yenilemeye devam ediyor. Bu kapsamda Chery Türkiye, satış sonrası hizmet kalitesini daha da iyileştirmek ve Türkiye pazarındaki araç kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak için tamamen yeni satış sonrası hizmetler mobil uygulaması “Chery-TUR” uygulamasını sunuyor. Bu kapsamlı satış sonrası hizmetler platformu, Türkiye’deki her Chery kullanıcısına daha fazla kolaylık ve verimlilik sağlayarak kusursuz bir servis deneyimi sunmak üzere tasarlandı.

Chery uygulamasının resmi tanıtımı, marka için satış sonrası hizmetlerin dijitalleşmesinde yeni bir dönemin başlangıcına işaret ediyor. Bu da Chery’nin “önce kullanıcı” felsefesine olan bağlılığını yansıtıyor. Chery uygulaması, bakım, onarım hizmeti veya acil yol yardımı gerektiğinde nerede olursa olsun aracın en iyi durumda kalmasını sağlamak üzere tek noktadan çözüm sunarak endişesiz bir sürüş deneyimi sunuyor.

Konforlu bir deneyim için tek dokunuşla rezervasyon

Chery uygulamasının temel işlevi, kullanıcıların araç bakım ve onarım hizmetlerini kolayca planlamalarını sağlamak. Bu kapsamda kullanıcılar, uygulama içerisinde araçlarına ait bilgileri kolayca girebiliyor, uygun zaman ve lokasyonu seçebiliyor ve birkaç adımda randevularını tamamlayabiliyor. Rutin bakım, arıza onarımı veya periyodik olsun, Chery uygulaması profesyonel hizmet seçeneklerini kullanıcının ihtiyacına uyarlayarak geleneksel telefon rezervasyonlarının ve uzun bekleme sürelerinin zorluğunu ortadan kaldırıyor.

Chery uygulaması aracılığıyla kullanıcılar, çalışma saatleri ve konumlar da dahil olmak üzere yetkili servis bilgilerine kolayca erişebiliyor ve en uygun servis merkezini kolayca seçebiliyor. İster planlı bakım ister acil onarımlar olsun, Chery uygulaması sorunsuz ve verimli bir araç servis deneyimi sağlıyor.

Talep üzerine yol yardım hizmeti ile her yolculuk güvenli

Günlük hayatta beklenmeyen araç arızaları veya acil durumlar meydana gelebiliyor. Chery uygulaması, araç kullanıcısının içinin rahat olmasını sağlamak üzere acil yol yardım özelliği içeriyor. Kullanıcının herhangi bir acil durumda, uygulamayı açması ve Chery’nin profesyonel yol yardım ekibinden anında destek almak için tek dokunuşla yol yardımı talep etmesi yeterli oluyor.

Chery’nin yol yardım hizmeti, patlak lastik, motor arızası ve akü sorunları dışında acil durum araç çekme ve yakıt teslimatı gibi hizmetleri de kapsıyor. Chery, kullanıcıların yardıma ihtiyaç duyduğu anda uzman ekibi ile derhal müdahale ederek yardım etmesini sağalamaya ve böylece kullanıcının seyahat deneyimini güvence altına almaya kendini adamış durumda.

Akıllı geri bildirim ile sorunlara hızlı çözüm

Temel hizmetlerin ötesinde, Chery uygulaması bir geri bildirim ve şikâyet işlevlerini de içeriyor. Kullanıcılar, seyahatleri esnasında herhangi bir sorunla karşılaştığında uygulama üzerinden geri bildirim gönderebiliyor. İster teknik bir sorun ister satış sonrası hizmetlerle ilgili öneriler olsun, kullanıcılar hızlı yanıt ve etkin çözüm için doğrudan Chery ile iletişim kurabiliyor.

Uygulama ayrıca Chery Türkiye’nin müşteri hizmetleri ekibiyle doğrudan iletişim kurarak kullanıcıların telefonla gerçek zamanlı görüşmeler yapmalarını da sağlıyor. Chery, her sorunun profesyonel ve etkili bir şekilde ele alınmasını sağlayarak genel müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye kendini adamış durumda.

Kullanıcılar Chery yetkili satıcılarını anında bulabiliyor ve servislerle anında iletişime geçebiliyor

Chery uygulaması, araç kullanıcılarının en yakın yetkili satıcıyı hızlı bir şekilde bulması ve satış sonrası için destek alabilmesi için, konum tabanlı bir bayi arama işlevi de içeriyor. Kullanıcı şehre girerek anında en yakın Chery yetkili satış ve servis noktasını bulabiliyor ve rezervasyon veya sorularına yanıt almak için doğrudan uygulama üzerinden onlarla iletişime geçebiliyor. İster seyahatte, isterse de evde olsun, Chery’nin kapsamlı servis ağı her zaman kullanıcıların yardımına hazır.

Özel tekliflerle kapsamlı satış sonrası bakım

Chery uygulaması, markanın müşterilerine olan bağlılığını her an gösterebilmek adına, yedek parça ve bakım indirimleri gibi periyodik satış sonrası promosyonlar sunarak kullanıcıların daha fazla avantaj ve kolaylıktan yararlanmasını sağlayacak. Chery, satış sonrası hizmetlerin sadece araç onarımlarıyla değil, müşterilerle ilgilenmekle de ilgili olduğuna inanıyor. Chery, düzenli tekliflerle kullanıcı deneyimini geliştirmeyi ve her Chery kullanıcısı ile bağını güçlendirmeyi amaçlıyor.

Diğer Haberler

Batı Afrika Lojistik Ekosistemine Ford Trucks’tan Güçlü Yatırım

Ford Trucks’ın büyüyen Batı Afrika lojistik ve taşımacılık sektöründeki varlığı... Ford Trucks, Salvador Caetano Grubu’nu ithalatçı olarak atayarak Senegal pazarına resmi olarak giriş yaptı. Bu...

Borusan Otomotiv Ev Sahipliği Yaptı

9. İstanbul Ekonomi Zirvesi’nin ‘Sürdürülebilir Geleceğe Ortak Yolculuk’ panelinde konuşan Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, otomotiv endüstrisinin tarihinin en büyük dönüşümünü yaşadığını...

MAN, sabit kalan pazarda satışlarını %10 artırdı

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılında siyasi ve ekonomik gelişmelere bağlı olarak dalgalanmaların yaşandığı kamyon pazarında, satışlarını artırmayı başardı. Filo satışlarında hem...

Yeni Nesil Nissan LEAF EV36Zero Sunderland Fabrikası

Üçüncü nesil Nissan LEAF, dönüştürülen Sunderland Fabrikası’nın üretim hattından sessizce çıkarken, şirket dünyada bir ilk olan EV36Zero planını hayata geçiriyor.  Yeni LEAF’in Birleşik Krallık’ta...

MYZ Co Charge 1 yılda 5 ton karbon salımını önledi

Zeren Group’un elektrikli araç sarj operatörü MYZ Co Charge, Türkiye genelinde 12 lokasyonda kurduğu 54 ünitelik şarj altyapısıyla son 1 yılda 5 tonun üzerinde...

Motor Sürücülerine Dost Bariyer Sistemi

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre Otoyolu’ndan Motor Sürücülerine Dost Bariyer Sistemi  IC Altyapı Grubu bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre...

BMW, Aralık ayına özel cazip fırsatlar sunuyor

Borusan Otomotiv’den BMW Modellerinde Aralık Ayı Fırsatları  Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Aralık ayına özel cazip fırsatlar sunuyor. Takas desteği, özel finansman koşulları ve...

Batı Afrika Lojistik Ekosistemine Ford Trucks’tan Güçlü Yatırım

Ford Trucks’ın büyüyen Batı Afrika lojistik ve taşımacılık sektöründeki varlığı... Ford Trucks, Salvador Caetano Grubu’nu ithalatçı...

Borusan Otomotiv Ev Sahipliği Yaptı

9. İstanbul Ekonomi Zirvesi’nin ‘Sürdürülebilir Geleceğe Ortak Yolculuk’ panelinde konuşan Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı...

MAN, sabit kalan pazarda satışlarını %10 artırdı

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılında siyasi ve ekonomik gelişmelere bağlı olarak dalgalanmaların...

Yeni Nesil Nissan LEAF EV36Zero Sunderland Fabrikası

Üçüncü nesil Nissan LEAF, dönüştürülen Sunderland Fabrikası’nın üretim hattından sessizce çıkarken, şirket dünyada bir ilk...

MYZ Co Charge 1 yılda 5 ton karbon salımını önledi

Zeren Group’un elektrikli araç sarj operatörü MYZ Co Charge, Türkiye genelinde 12 lokasyonda kurduğu 54...

Motor Sürücülerine Dost Bariyer Sistemi

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre Otoyolu’ndan Motor Sürücülerine Dost Bariyer Sistemi  IC Altyapı Grubu bünyesinde...

BMW, Aralık ayına özel cazip fırsatlar sunuyor

Borusan Otomotiv’den BMW Modellerinde Aralık Ayı Fırsatları  Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Aralık ayına özel...

Karsan, ILO ve Borçelik’ten Meslek Liselerindeki Kız Öğrencileri İş Hayatı….

Karsan, ILO ve Borçelik’ten Meslek Liselerindeki Kız Öğrencileri İş Hayatına Hazırlayacak Dev Hamle... “Mobilitenin Geleceğinde Bir...

BYD, 5 dakikada 400 km elektrikli araç şarjı vaat ediyor

Çinli otomobil üreticisi BYD, Dubai Festival City'de çığır açan bir megavat şarj sistemini tanıttı. Bu...

Stellantis ve Bolt’tan Avrupa’da Sürücüsüz Mobilite

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, sürücüsüz mobilitenin yaygınlaşması için Bolt ile iş birliğine imza...

Petlas, global zirai lastik pazarında yüzde 3’lük paya sahip…

PETLAS YENİLİKÇİ ZİRAİ LASTİKLERİ İLE 100’DEN FAZLA ÜLKEDE SÜRDÜRÜLEBİLİR TARIMA DESTEK OLUYOR! Türkiye’nin lider lastik üreticisi...

Citroën’in hafif ticari araç modellerinde ayrıcalıklı fırsatlar

Citroën’in tasarım, pratiklik ve modülerliğin yanı sıra 1.5 BlueHDI 130HP yeni nesil motoru sayesinde performans...

FIAT Professional Büyük Aralık Kampanyası…

FIAT Professional’dan 1 Milyon TL’ye 0 Faizli Kredi FIAT Professional, aralık ayına özel, cazip finansman teklifleri...

Yeni Ope lMokka GSE 2025 Altın Direksiyon Ödülü

Opel MokkaGSE'ye Altın Direksiyon Ödülü...  Alman otomobil üreticisi Opel, kısa bir süre önce tanıttığı yüksek performanslı...

Otomotiv Sanayii Derneği 2025 İlk 11 Aylık Verileri…

Yılın İlk 11 Aylık Döneminde Üretim Yüzde 4, İhracat Yüzde 5 Büyüdü! Otomotiv Sanayii Derneği...

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli...