Hyundai Highlights Safety on “The Road” During Championship Game Weekend

®
Çok Okunanlar

Test Sürüşü: 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6

Yeni 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6 Otomatik modelin performans test sürüşünü İstanbul, Şile Ralli etaplarında tüm...

Bosch ve Cariad, otonom sürüşü yapay zeka ile daha güvenli

Bosch ve Cariad, Otonom Sürüş İttifakı (Automated Driving Alliance) kapsamında iş birliğini yoğunlaştırıyor: ortaklar, yapay zekayı tam kapasite kullanarak...

Direksiyonda mesaj kaza riskini 23 kat artırıyor

Elde tutularak yapılan görüşmeler de kaza riskini 4 kat artırıyor! Trafikteki en büyük tehlikelerden biri olan cep telefonu kullanımı hem...

Türkiye’de Hızla Büyüyen Elektrikli Araç İhtiyacına, PETRONAS’ın Karbon-Nötr IONA Serisi Yetişiyor

PETRONAS Madeni Yağlar, karbon-nötr geleceğe yönelik vizyonunu, elektrikli araçlar için özel olarak geliştirilen Iona Serisi ile bir adım daha...

Yeni TRW motosiklet fren balataları: daha çabuk duruyor

TRW motosiklet fren balataları, daha kısa fren mesafesi ve daha güçlü ilk kavrama ile anında tepki sağlıyor Ekstrem koşullar altında...

Tuzla Karting Park’ta Büyük Çekişme Yaşandı

2025 Türkiye Karting Şampiyonası üçüncü ayak yarışları, Kütahya Çini Spor Kulübü tarafından MOTUL, Spor Toto, Tuzla Belediyesi ve HT...

Maxus Modellerinde 1 Milyon TL Finansman Fırsatı

Ticarette Verimlilik ve Konfor: Maxus’tan Ağustos Ayına Özel Ayrıcalıklı Teklifler SAIC bünyesindeki Maxus, ağustos ayına özel sunduğu ayrıcalıklı teklifleriyle yüksek...

Calif., Jan. 2025 – Hyundai continues to demonstrate how its making a safer road for all in a new national marketing campaign airing during professional football’s conference championship games on Jan. 26. The advertisement titled, “The Road” shows the many hazards of everyday driving and how Hyundai‘s industry-leading and award-winning safety and technology features help ensure drivers arrive safely.

“Hyundai wants to make every journey safer and easier for drivers, passengers, and everyone sharing the road,” said Sean Gilpin, chief marketing officer, Hyundai Motor America. “By premiering this ad during two of football’s biggest games of the year, we’re showcasing how our award-winning safety features and longstanding commitment to innovation not only protect and empower our customers but build a safer road for all.”

Hyundai Highlights Safety on The Road During Championship Game Weekend

The ad highlights the more than 120 IIHS TOP SAFETY awards Hyundai has received since 2006 that continue to keep drivers and passengers safe – shown within the Tucson and Santa Fe models featured in the spot. A character in each scenario is seen singing a line from the iconic Blondie track, “One Way or Another” including a cheeky cameo from the infamous “Bad Luck Brian” meme.

“The road can be a dangerous place and often it feels like it’s out to get you,” says Jason Sperling, chief creative officer of INNOCEAN USA. “Whether you’re navigating a busy intersection while running errands, commuting to work during rush-hour, or taking a long road trip with your family, this spot showcases how Hyundai helps drivers overcome any roadblock along their journey while capturing the peace of mind of a safe drive in a fun, memorable way — all set to one of the catchiest songs out there.”

A long-form digital spot of “The Road” will be split into two, unique 30-second broadcast ads premiering during the championship games on Jan. 26. The fully integrated campaign will be featured throughout the year across broadcast, digital and programmatic platforms and will extend with custom digital content across Hyundai’s social media channels TikTok, Instagram, Facebook and YouTube, as well as CRM and HyundaiUSA.com.

The ad spot was directed by one of the industry’s most respected commercial directors, Jim Jenkins, who has been behind iconic sports-focused ads and more recent Hyundai spots like ‘The Elevator’ and ‘History of Evolution’.

“The Road” was developed in collaboration with Hyundai’s agency of record, INNOCEAN USA, while its media agency, Canvas, coordinated the media buys.


Hyundai Motor America

Diğer Haberler

30 Günde 1 Milyon Aktif Kullanıcıya Ulaştık….

Türk dijital medyasının ulusal ve resmi otomobil dergisi, otomotiv sektörünün açık ara lideri. 12.12.2012 tarihinde Automobile Magazine haber sitesinin yayına başladığı dijital dünyada sosyal...

CUPRA, Birleşik Krallık Hükümeti Elektrikli Otomobil Hibesi için uygun olan ilk elektrikli modellerin yanı sıra ürün yelpazesinde daha fazla teklife ek olarak onayladı

CUPRA, Born serisindeki modellerin Seviye 2 1.500 £ Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (EKG) indirimine hak kazanacağını doğruladı. Geçen ay duyurulan yeni plan,...

Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti Elektrikli Otomobil Hibesi için uygun olan ilk elektrikli modelleri onayladı

Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (ECG) indirimine hak kazanan tamamen elektrikli ID. serisindeki ilk modelleri onayladı. Geçen ay duyurulan yeni plan, müşterilerin...

Direksiyonda mesaj kaza riskini 23 kat artırıyor

Elde tutularak yapılan görüşmeler de kaza riskini 4 kat artırıyor! Trafikteki en büyük tehlikelerden biri olan cep telefonu kullanımı hem dünyada hem de Türkiye'de artan...

Hatalı Kurulan Elektrikli Araç Şarj İstasyonları, Yapı Güvenliğini Tehdit Ediyor

Apartman ve sitelere kontrolsüz şekilde kurulan elektrikli araç şarj sistemleri, ciddi güvenlik sorunlarına yol açıyor. Çünkü hatalı kurulum ve yetersiz elektrik altyapısı, yangın riskini...

Yeni TRW motosiklet fren balataları: daha çabuk duruyor

TRW motosiklet fren balataları, daha kısa fren mesafesi ve daha güçlü ilk kavrama ile anında tepki sağlıyor Ekstrem koşullar altında bile yüksek ısıya dayanıklı ve...

Maxus Modellerinde 1 Milyon TL Finansman Fırsatı

Ticarette Verimlilik ve Konfor: Maxus’tan Ağustos Ayına Özel Ayrıcalıklı Teklifler SAIC bünyesindeki Maxus, ağustos ayına özel sunduğu ayrıcalıklı teklifleriyle yüksek verimlilik ve tasarruf arayanların ihtiyaçlarına...