Hyundai Highlights Safety on “The Road” During Championship Game Weekend

®
Çok Okunanlar

Skoda Yeni Nesil Elektrikli Modelleri Türkiye’de…

Škoda, elektrikli mobilite dönüşümünü yeni nesil tamamen elektrikli modelleriyle hızlandırıyor. Türkiye pazarında satışa sunulan Yeni Elroq, Enyaq ve Enyaq Coupé...

TOSFED Yetenekli Gençleri Arıyor

Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilmesi ve 12-16 yaş arası gençlerin ücretsiz olarak katılabileceği sosyal sorumluluk projesi 'TOSFED Next Talent'...

Mercedes-Benz Desteğiyle İstanbul Müzik Festivali

Müzik Festivali’nde Büyüleyici Bir Gece... İstanbul Kültür Sanat Vakfı’nın bu yıl 53’üncüsünü düzenlediği festivalde, Mercedes-Benz sponsorluğunda sahnede olan NDR Elbphilharmonie...

Hyundai Modelleri Çarpışma Testlerinden Zafer

Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç...

Yandex Go ile Yollar Ankara’ya Çıkıyor

Yandex Go, İzmir ve Antalya’dan sonra Türkiye’de hizmet verdiği üçüncü şehir olarak Ankara’da kullanıma açıldı. Taksi ve toplu taşıma...

Offroad Heyecanı Ankara’da Yaşanacak

2025 Petlas Türkiye Offroad Şampiyonası, ikinci ayağı 27-29 Haziran tarihleri arasında Ankara Mühye'de offroad tutkunlarını bir araya gelmeye hazırlanıyor. ANDOFF...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye...

Calif., Jan. 2025 – Hyundai continues to demonstrate how its making a safer road for all in a new national marketing campaign airing during professional football’s conference championship games on Jan. 26. The advertisement titled, “The Road” shows the many hazards of everyday driving and how Hyundai‘s industry-leading and award-winning safety and technology features help ensure drivers arrive safely.

“Hyundai wants to make every journey safer and easier for drivers, passengers, and everyone sharing the road,” said Sean Gilpin, chief marketing officer, Hyundai Motor America. “By premiering this ad during two of football’s biggest games of the year, we’re showcasing how our award-winning safety features and longstanding commitment to innovation not only protect and empower our customers but build a safer road for all.”

Hyundai Highlights Safety on The Road During Championship Game Weekend

The ad highlights the more than 120 IIHS TOP SAFETY awards Hyundai has received since 2006 that continue to keep drivers and passengers safe – shown within the Tucson and Santa Fe models featured in the spot. A character in each scenario is seen singing a line from the iconic Blondie track, “One Way or Another” including a cheeky cameo from the infamous “Bad Luck Brian” meme.

“The road can be a dangerous place and often it feels like it’s out to get you,” says Jason Sperling, chief creative officer of INNOCEAN USA. “Whether you’re navigating a busy intersection while running errands, commuting to work during rush-hour, or taking a long road trip with your family, this spot showcases how Hyundai helps drivers overcome any roadblock along their journey while capturing the peace of mind of a safe drive in a fun, memorable way — all set to one of the catchiest songs out there.”

A long-form digital spot of “The Road” will be split into two, unique 30-second broadcast ads premiering during the championship games on Jan. 26. The fully integrated campaign will be featured throughout the year across broadcast, digital and programmatic platforms and will extend with custom digital content across Hyundai’s social media channels TikTok, Instagram, Facebook and YouTube, as well as CRM and HyundaiUSA.com.

The ad spot was directed by one of the industry’s most respected commercial directors, Jim Jenkins, who has been behind iconic sports-focused ads and more recent Hyundai spots like ‘The Elevator’ and ‘History of Evolution’.

“The Road” was developed in collaboration with Hyundai’s agency of record, INNOCEAN USA, while its media agency, Canvas, coordinated the media buys.


Hyundai Motor America

Diğer Haberler

Hyundai Modelleri Çarpışma Testlerinden Zafer

Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç güvenliğindeki başarısını bir kez daha...

Drift Heyecanı Kocaeli Körfez’de

2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29 Haziran Pazar günü TOSFED Körfez...

MINI TürkiyeT200 Masters Tenis Turnuvası

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen ödül töreniyle sona erdi. Dokuz...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına dönüştürebiliyor.Özellikle üst sınıf SUV modeli...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir Ekip RuhuylaBizi Kimse Durduramaz!  Dünyanın...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye genelinde 6 farklı lokasyondan faaliyetlerini...

OSS Yönetim Kurulu Başkanlığına Yeniden Ali Özçete Seçildi

OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini seçti. Genel Kurulda oy birliğiyle...