Hyundai Highlights Safety on “The Road” During Championship Game Weekend

®
Çok Okunanlar

Stellantis ve Koç Holding Üst Yönetimi Tofaş Fabrikası’nı Ziyaret Etti

Stellantis Başkanı John Elkann: “Tofaş ile Birlikte Önümüzde Büyük Fırsatlar Var” Tofaş, hafif ticari araç üretim anlaşmasının imzalanmasının ardından Stellantis’in...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında...

Katrin Adt, Dacia’nın CEO’su olarak atandı

Dacia markasının CEO'su olarak atandığını duyurdu. Şirketten ayrılan Denis Le Vot'un yerini alan Katrin Adt, grubun Yönetim Komitesine katılıyor ve...

General Tire, TransAnatolia 2025’e Damgasını Vurdu

Zorlu etapların ve sınır tanımayan parkurların geride kaldığı TransAnatolia 2025’te, General Tire lastikleri performansı ve dayanıklılığıyla ekiplerin yanındaydı. GT...

Gerçek Bir Uzun Yol Testi: 1.000 Kilometrelik Elektrikli Yolculuk

Audi A6 e-tron’un uzun yol performansı, Sportback versiyonunun kullanıldığı ve Danimarka'nın Kopenhag kentinden başlayarak Norveç'in Bergen şehrine uzanan 1.000...

Maceracı Ruhlar İçin Hyundai INSTER Cross Satışta

Hyundai Motor Türkiye, A-SUV segmentindeki kompakt elektrikli modeli INSTER’dan sonra INSTER Cross’u da satışa sunarak elektrikli araç pazarındaki varlığını...

Otokar ve Daimler Buses Üretim Anlaşması İmzaladı

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar ve dünya çapında önde gelen otobüs üreticilerinden biri olan Daimler Buses, Mercedes-Benz Conecto otobüslerinin...

Calif., Jan. 2025 – Hyundai continues to demonstrate how its making a safer road for all in a new national marketing campaign airing during professional football’s conference championship games on Jan. 26. The advertisement titled, “The Road” shows the many hazards of everyday driving and how Hyundai‘s industry-leading and award-winning safety and technology features help ensure drivers arrive safely.

“Hyundai wants to make every journey safer and easier for drivers, passengers, and everyone sharing the road,” said Sean Gilpin, chief marketing officer, Hyundai Motor America. “By premiering this ad during two of football’s biggest games of the year, we’re showcasing how our award-winning safety features and longstanding commitment to innovation not only protect and empower our customers but build a safer road for all.”

Hyundai Highlights Safety on The Road During Championship Game Weekend

The ad highlights the more than 120 IIHS TOP SAFETY awards Hyundai has received since 2006 that continue to keep drivers and passengers safe – shown within the Tucson and Santa Fe models featured in the spot. A character in each scenario is seen singing a line from the iconic Blondie track, “One Way or Another” including a cheeky cameo from the infamous “Bad Luck Brian” meme.

“The road can be a dangerous place and often it feels like it’s out to get you,” says Jason Sperling, chief creative officer of INNOCEAN USA. “Whether you’re navigating a busy intersection while running errands, commuting to work during rush-hour, or taking a long road trip with your family, this spot showcases how Hyundai helps drivers overcome any roadblock along their journey while capturing the peace of mind of a safe drive in a fun, memorable way — all set to one of the catchiest songs out there.”

A long-form digital spot of “The Road” will be split into two, unique 30-second broadcast ads premiering during the championship games on Jan. 26. The fully integrated campaign will be featured throughout the year across broadcast, digital and programmatic platforms and will extend with custom digital content across Hyundai’s social media channels TikTok, Instagram, Facebook and YouTube, as well as CRM and HyundaiUSA.com.

The ad spot was directed by one of the industry’s most respected commercial directors, Jim Jenkins, who has been behind iconic sports-focused ads and more recent Hyundai spots like ‘The Elevator’ and ‘History of Evolution’.

“The Road” was developed in collaboration with Hyundai’s agency of record, INNOCEAN USA, while its media agency, Canvas, coordinated the media buys.


Hyundai Motor America

Diğer Haberler

Suzuki Swift 10 Milyon Satış Adedini Geride Bıraktı…

Japon otomotiv devi Suzuki, Kasım 2004’te tanıttığı ve bugün 4. nesliyle yollarda olan Swift modelinde 10 milyonluk küresel satış barajını aştı. Temmuz 2025 itibarıyla...

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden doğuşunu simgeleyen Alfa Romeo 33...

Katrin Adt, Dacia’nın CEO’su olarak atandı

Dacia markasının CEO'su olarak atandığını duyurdu. Şirketten ayrılan Denis Le Vot'un yerini alan Katrin Adt, grubun Yönetim Komitesine katılıyor ve yeni görevinde Renault Grubu Büyümeden...

Çin ve Meksika arabalara uygulanan gümrük vergileri konusunda iki kez düşünüyor

Çin, otomobillerinin ithalatına %50 gümrük vergisi getirilmesi olasılığını değerlendiren Meksika'ya sert bir uyarıda bulunuyor. Ticaret Bakanlığı, Orta Amerika ülkesini devam etmeden önce "iki kez düşünmeye"...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında toplam otomotiv üretimi geçen yılın...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile daha da ileri taşımayı planlıyor....

Gerçek Bir Uzun Yol Testi: 1.000 Kilometrelik Elektrikli Yolculuk

Audi A6 e-tron’un uzun yol performansı, Sportback versiyonunun kullanıldığı ve Danimarka'nın Kopenhag kentinden başlayarak Norveç'in Bergen şehrine uzanan 1.000 kilometrelik rotada, farklı zemin ve...