Mercedes-Benz Türk’ten Dikkat Çeken 4 Yeni Reklam

®
Çok Okunanlar

Elektrikli araç ve C-SUV segmentinde zirvede

Togg, bu yıl en değerli ve güçlü markalar arasında Türkiye'nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, “Türkiye 125-Türkiye'nin...

CyberGlad Karavan, Bitcoin ile satışı sunuldu

HOTOMOBİL, TESLA CYBERTRUCK İÇİN ÜRETTİĞİ KARAVANI BİTCOİN KONFERANSI'NDA TANITTI Avrupa Karavan Birliği'ne (CIVD) üye olan ilk ve tek Türk markası...

Maserati GranTurismo ve GranCabrio Serisi

Maserati GranTurismo ve GranCabrio Serisi Eve Dönüyor: Modena'da Yeni Bir Dönem Başlıyor  Maserati'nin coupé ve cabriolet modelleri Tridente'nin kalbi olan...

MAN, Türkiye’deki ilk çift hikaye otobüs teslimatı

MAN, Türkiye'deki ilk çift hikaye otobüs teslimatını Turgutreis Group Turizm'e yaptı...  MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., bir ilke imza...

Bayramda Yola Çıkacakları Uyarıyor

Türkiye'nin lider lastik üreticisi Petlas, Kurban Bayramının yaklaşmasıyla birlikte yola çıkacak olanlarla uyarı ve önerilerini paylaştı... Bayram sadece sevdiklerimizle bir...

750S Le Mans özel versiyonu McLaren

McLaren Automotive, 24 Saat Le Mans'ta ilk kez zaferle çıkmasının 30. yıl dönümünü kutluyor - benzersiz bir Üçlü Taç* başarısını tamamlıyor...

Aşkın Garantisi Yok Ama Lassa’nın Var

Brisa'nın güçlü markalarından Lassa, bir ilke imza atarak binek ve 4x4 imkansızde 5 yıl garanti uygulamasını başlattı. Yeni garanti...

Ağır ticari araç endüstrisinin öncü firması Mercedes-Benz Türk, pazarlama iletişimi çalışmalarıyla da dikkat çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda Mercedes-Benz Türk, yeni reklam filmleriyle “Yıldızı Olan Kazanır” mesajını kamuoyuyla buluşturuyor. Sektörleri, kullandıkları araçları ve bulundukları bölgeleri farklı olsa da gerçek Mercedes-Benz Türk müşterilerinin başarı hikayelerini yansıtan, 4 ayrı ürün segmenti için hazırlanan 4 ayrı filmde, “Yıldızı Olan Kazanır” mesajıyla tüm Mercedes-Benz Türk müşterilerinin ortak paydası vurgulanıyor.

Türkiye ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü olarak 57 yıldır faaliyet gösteren Mercedes-Benz Türk, hedef kitlesine yönelik pazarlama iletişimi çalışmalarıyla da dikkat çekiyor. Bu kapsamda “Yıldızı Olan Kazanır” sloganıyla hazırlanan 4 ayrı filmde, 4 farklı ürün segmenti kullanan Mercedes-Benz Türk müşterisinin geçmişten günümüze Mercedes-Benz markalı kamyon ve çekicileri kullanarak işlerini nasıl büyüttüklerini, araçlarından ve aldıkları hizmetlerden ne kadar memnun olduklarını ve aynı zamanda Mercedes-Benz Türk’ü güvenebilecekleri bir iş ortağı olarak gördüklerini anlattıkları görüşlerine yer veriliyor. Gerçek müşteri tecrübelerini yansıtan reklam filmleri, Mercedes-Benz markalı kamyon ve çekicilerin gerek ürün kalitesiyle gerek Mercedes-Benz Türk’ün sunmuş olduğu hizmetlerle, Mercedes-Benz Kamyon Finansman’ın sağladığı finansman desteği ve elbette araçlarının 2. eldeki değeriyle her zaman sahibine kazandırdığını ortaya koyuyor.

Mercedes-Benz Türk’ün 4 ayrı segment için hazırladığı filmlerde yer alan sektörlerle ilgili hazırladığı mottolar ise, “Çekici: Zaman Değerliyse, #YıldızıOlanKazanır”, “İnşaat: Sağlamlık Önemliyse, #YıldızıOlanKazanır”, “Nakliye: Yükünüz Sorumluluksa, #YıldızıOlanKazanır” ve “Dağıtım: Operasyon Büyükse, #YıldızıOlanKazanır” olarak ayrıca öne çıkıyor. “Yıldızı Olan Kazanır” reklam filmlerine Mercedes-Benz Türk Kamyon & Otobüs YouTube kanalından ve Mercedes-Benz Kamyon sosyal medya hesaplarından ulaşılabiliyor.

Video:

Künye:

Reklamveren: Mercedes-Benz Türk

Reklamveren Yetkilileri: Serra Yeşilyurt, Hazel Selanik

Reklam Ajansı: 2050

Yönetmen: Samet Üstündağ

Ajans Başkanları: Reha Üçöz, Samet Üstündağ

Müşteri İlişkileri Direktörü: Ece Yazıcıoğlu

Sosyal Medya Grup Başkanı: Eren Üçöz

Prodüksiyon Şirketi: Draft Something

Color: Color B Studio

PR Ajansı: Canyaş İletişim

Diğer Haberler

Yeni Bentayga Speed: Şimdiye kadarki en güçlüsü

Yeni Bentayga Speed, şimdiye kadarki en güçlü, en dinamik ve en heyecan verici Bentley SUV'sidir. Övgüye değer W12 motorlu selefini bile geride bırakarak, Bentayga'da...

Alpine’in Dieppe’de 70. yıl dönümü kutlaması

Alpine, 70. yıl dönümünü kutlamak için 150.000 tutkunu Dieppe'de olağanüstü bir kutlama hafta sonu için ağırladı. Dünden bugüne 1.700'den fazla Alpine, Dieppe'nin sahilindeki çimenlerde...

750S Le Mans özel versiyonu McLaren

McLaren Automotive, 24 Saat Le Mans'ta ilk kez zaferle çıkmasının 30. yıl dönümünü kutluyor - benzersiz bir Üçlü Taç* başarısını tamamlıyor - ve McLaren'in 2027'den itibaren...

Türkiye’de ithal araç oranı yüzde 70

Automechanika İstanbul 2025, Türkiye otomotiv tedarik sanayisinin, dünyayla rekabet gücünü artırabilmesine olanak sağlayacak İstanbul, 15.05.2025. 2024 yılında Türkiye otomotiv sanayisi için olanaklarla birlikte çalışabilirin da bir...

Aşkın Garantisi Yok Ama Lassa’nın Var

Brisa'nın güçlü markalarından Lassa, bir ilke imza atarak binek ve 4x4 imkansızde 5 yıl garanti uygulamasını başlattı. Yeni garanti kampanyasını duyurmak üzere hazırlanmış reklam filmi,...

“OPET, sektörünün en güçlü ve en fazla büyüyen markası”

OPET, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün üzerinde büyüyerek ilk 3 firma arasında pazar payını artıran tek marka oldu. OPET Genel Müdürü...

Sakarıılıca Tırmanmada Heyecan Doruktaydı

Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK) tarafından ICRYPEX ana sponsorluğunda, Mihalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla düzenlenen AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası'nın 3. ayağı, 7,4 kilometre uzunluğundaki Sakarıılıca...