Mercedes-Benz Türk’ten Dikkat Çeken 4 Yeni Reklam

®
Çok Okunanlar

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis...

Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite

Stellantis ve 4screen’den Araç İçi Konfor Seviyesini Artıracak İş Birliği...  Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite Hizmetlerini Hayata...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz...

iCAR Dubai Marka Gecesi’nde Tamamen Yeni Bir Orta-Büyük SUV

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery ve SmartMi Tech iş birliğiyle ortaya çıkan iCAR, yepyeni SUV modelinin örtüsünü kaldırmak...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve...

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye...

Ağır ticari araç endüstrisinin öncü firması Mercedes-Benz Türk, pazarlama iletişimi çalışmalarıyla da dikkat çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda Mercedes-Benz Türk, yeni reklam filmleriyle “Yıldızı Olan Kazanır” mesajını kamuoyuyla buluşturuyor. Sektörleri, kullandıkları araçları ve bulundukları bölgeleri farklı olsa da gerçek Mercedes-Benz Türk müşterilerinin başarı hikayelerini yansıtan, 4 ayrı ürün segmenti için hazırlanan 4 ayrı filmde, “Yıldızı Olan Kazanır” mesajıyla tüm Mercedes-Benz Türk müşterilerinin ortak paydası vurgulanıyor.

Türkiye ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü olarak 57 yıldır faaliyet gösteren Mercedes-Benz Türk, hedef kitlesine yönelik pazarlama iletişimi çalışmalarıyla da dikkat çekiyor. Bu kapsamda “Yıldızı Olan Kazanır” sloganıyla hazırlanan 4 ayrı filmde, 4 farklı ürün segmenti kullanan Mercedes-Benz Türk müşterisinin geçmişten günümüze Mercedes-Benz markalı kamyon ve çekicileri kullanarak işlerini nasıl büyüttüklerini, araçlarından ve aldıkları hizmetlerden ne kadar memnun olduklarını ve aynı zamanda Mercedes-Benz Türk’ü güvenebilecekleri bir iş ortağı olarak gördüklerini anlattıkları görüşlerine yer veriliyor. Gerçek müşteri tecrübelerini yansıtan reklam filmleri, Mercedes-Benz markalı kamyon ve çekicilerin gerek ürün kalitesiyle gerek Mercedes-Benz Türk’ün sunmuş olduğu hizmetlerle, Mercedes-Benz Kamyon Finansman’ın sağladığı finansman desteği ve elbette araçlarının 2. eldeki değeriyle her zaman sahibine kazandırdığını ortaya koyuyor.

Mercedes-Benz Türk’ün 4 ayrı segment için hazırladığı filmlerde yer alan sektörlerle ilgili hazırladığı mottolar ise, “Çekici: Zaman Değerliyse, #YıldızıOlanKazanır”, “İnşaat: Sağlamlık Önemliyse, #YıldızıOlanKazanır”, “Nakliye: Yükünüz Sorumluluksa, #YıldızıOlanKazanır” ve “Dağıtım: Operasyon Büyükse, #YıldızıOlanKazanır” olarak ayrıca öne çıkıyor. “Yıldızı Olan Kazanır” reklam filmlerine Mercedes-Benz Türk Kamyon & Otobüs YouTube kanalından ve Mercedes-Benz Kamyon sosyal medya hesaplarından ulaşılabiliyor.

Video:

Künye:

Reklamveren: Mercedes-Benz Türk

Reklamveren Yetkilileri: Serra Yeşilyurt, Hazel Selanik

Reklam Ajansı: 2050

Yönetmen: Samet Üstündağ

Ajans Başkanları: Reha Üçöz, Samet Üstündağ

Müşteri İlişkileri Direktörü: Ece Yazıcıoğlu

Sosyal Medya Grup Başkanı: Eren Üçöz

Prodüksiyon Şirketi: Draft Something

Color: Color B Studio

PR Ajansı: Canyaş İletişim

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...