Mercedes-Benz Türk’ten Dikkat Çeken 4 Yeni Reklam

®
Çok Okunanlar

Rallikrosta Çifte Final TOSFED İstanbul Park’ta

2025 FIA Dünya ve Avrupa Rallikros Şampiyonası’nın çift yarışla noktalanacağı final hafta sonu ‘World RX of Türkiye’ 20-21 Eylül...

BMW Golf Cup 2025 Türkiye Elemeleri Başlıyor

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörü olduğu BMW’nin dünyanın en yüksek sporcu katılımına sahip golf turnuvası BMW Golf Cup 2025 Türkiye...

Hamilton, “Öylece durup hiçbir şey yapamayız” diye yazdı “Verecek bir şeyin varsa, bana katılırsan minnettar olurum.”

Lewis Hamilton Gazze Soykırımının Sona Ermesi Çağrısında Bulundu, Küresel Yardım Çabalarının Başlaması Çağrısında Bulundu... Lewis Hamilton, İsrail'in Gazze'ye yönelik soykırımını...

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW ve MINI markalı...

HOW-Hub of Warehouse fuarında iç lojistik sektörünün geleceği

Türkiye’de ilk kez düzenlenen Yeni Nesil Depo Sistemleri ve İç Lojistik Fuarı HOW - Hub of Warehouse Fuarı kapılarını...

Otomotiv şirketlerinin yüzde 86’sı yapay zekâya yatırım yapıyor

KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre sektördeki her üç yöneticiden biri üç yıl içinde iş modellerinin tamamen değişeceğini öngörürken,...

Hyundai’nin Beklenen Modeli i30 Türkiye’de Yeniden Satışta

Hyundai Motor Türkiye, C segmentinin en beğenilen modellerinden biri olan i30’u yeniden satışa sunarak kullanıcılarına güçlü, verimli ve güvenli...

Ağır ticari araç endüstrisinin öncü firması Mercedes-Benz Türk, pazarlama iletişimi çalışmalarıyla da dikkat çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda Mercedes-Benz Türk, yeni reklam filmleriyle “Yıldızı Olan Kazanır” mesajını kamuoyuyla buluşturuyor. Sektörleri, kullandıkları araçları ve bulundukları bölgeleri farklı olsa da gerçek Mercedes-Benz Türk müşterilerinin başarı hikayelerini yansıtan, 4 ayrı ürün segmenti için hazırlanan 4 ayrı filmde, “Yıldızı Olan Kazanır” mesajıyla tüm Mercedes-Benz Türk müşterilerinin ortak paydası vurgulanıyor.

Türkiye ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü olarak 57 yıldır faaliyet gösteren Mercedes-Benz Türk, hedef kitlesine yönelik pazarlama iletişimi çalışmalarıyla da dikkat çekiyor. Bu kapsamda “Yıldızı Olan Kazanır” sloganıyla hazırlanan 4 ayrı filmde, 4 farklı ürün segmenti kullanan Mercedes-Benz Türk müşterisinin geçmişten günümüze Mercedes-Benz markalı kamyon ve çekicileri kullanarak işlerini nasıl büyüttüklerini, araçlarından ve aldıkları hizmetlerden ne kadar memnun olduklarını ve aynı zamanda Mercedes-Benz Türk’ü güvenebilecekleri bir iş ortağı olarak gördüklerini anlattıkları görüşlerine yer veriliyor. Gerçek müşteri tecrübelerini yansıtan reklam filmleri, Mercedes-Benz markalı kamyon ve çekicilerin gerek ürün kalitesiyle gerek Mercedes-Benz Türk’ün sunmuş olduğu hizmetlerle, Mercedes-Benz Kamyon Finansman’ın sağladığı finansman desteği ve elbette araçlarının 2. eldeki değeriyle her zaman sahibine kazandırdığını ortaya koyuyor.

Mercedes-Benz Türk’ün 4 ayrı segment için hazırladığı filmlerde yer alan sektörlerle ilgili hazırladığı mottolar ise, “Çekici: Zaman Değerliyse, #YıldızıOlanKazanır”, “İnşaat: Sağlamlık Önemliyse, #YıldızıOlanKazanır”, “Nakliye: Yükünüz Sorumluluksa, #YıldızıOlanKazanır” ve “Dağıtım: Operasyon Büyükse, #YıldızıOlanKazanır” olarak ayrıca öne çıkıyor. “Yıldızı Olan Kazanır” reklam filmlerine Mercedes-Benz Türk Kamyon & Otobüs YouTube kanalından ve Mercedes-Benz Kamyon sosyal medya hesaplarından ulaşılabiliyor.

Video:

Künye:

Reklamveren: Mercedes-Benz Türk

Reklamveren Yetkilileri: Serra Yeşilyurt, Hazel Selanik

Reklam Ajansı: 2050

Yönetmen: Samet Üstündağ

Ajans Başkanları: Reha Üçöz, Samet Üstündağ

Müşteri İlişkileri Direktörü: Ece Yazıcıoğlu

Sosyal Medya Grup Başkanı: Eren Üçöz

Prodüksiyon Şirketi: Draft Something

Color: Color B Studio

PR Ajansı: Canyaş İletişim

Diğer Haberler

Max Verstappen’i umutlandıran zafer

Formula 1'de Max Verstappen, Bakü'deki zaferinin ardından pilotlar sırlaması lideri Oscar Piastri ile arasındaki farkı 69 puana indirdi. İki yarış öncesine kadar şampiyonluklarına kesin...

Hamilton, “Öylece durup hiçbir şey yapamayız” diye yazdı “Verecek bir şeyin varsa, bana katılırsan minnettar olurum.”

Lewis Hamilton Gazze Soykırımının Sona Ermesi Çağrısında Bulundu, Küresel Yardım Çabalarının Başlaması Çağrısında Bulundu... Lewis Hamilton, İsrail'in Gazze'ye yönelik soykırımını kınamak için küresel bir nüfuz...

İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK

İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK ile Başladı “Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla bir dünya markası olan Karsan, dünya çapında gerçekleştirdiği başarılarına...

Otomotiv şirketlerinin yüzde 86’sı yapay zekâya yatırım yapıyor

KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre sektördeki her üç yöneticiden biri üç yıl içinde iş modellerinin tamamen değişeceğini öngörürken, otomotiv şirketlerin yüzde 86'sı yapay...

Aon, Formula 1takımı Scuderia Ferrari HP’nin sponsoru oldu

Aon, Formula 1'in en köklü takımlarından Scuderia Ferrari HP ile uzun süreli bir sponsorluk anlaşması imzaladı. Monza'daki İtalya Grand Prix'siyle başlayan iş birliği; hız,...

TÜSED’den Yedek Parça Tedarik Süreçlerine Dair Çözüm Çağrısı

60 Milyar TL’lik Yedek Parça Tedariki Sigorta Eksperlerinin Yönetiminde TÜSED Türkiye Sigorta Eksperleri Derneği Yönetim Kurulu, sigorta sektöründe kritik öneme sahip olan yedek parça tedarik...

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW ve MINI markalı 40 bin bağlantılı otomobil, sürücülerine...