London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

ZF Aftermarket, Automechanika Frankfurt 2024’te

®
Çok Okunanlar

Trafiğe Çıkan Her Otomobil Büyük Bir Mobil Veri Merkezine Dönüşüyor

Trafiğe Çıkan Her Otomobil Büyük Bir Mobil Veri Merkezine Dönüşüyor!  Otomotiv mühendisliği alanında en yeni teknolojilerin ve gelişmelerin mercek...

Yeni Opel Grandland 2024 Altın Direksiyon Ödülü’nü Kazandı

Alman otomobil devi Opel’in birinci sınıf SUV modeli yeni Grandland, 2024 Altın Direksiyon Ödülü’ne layık görüldü. Yeni Grandland, AUTO...

“Minik Ellerle Umut Dolu Yarınlar” Seger’in Resim Yarışması

“Minik Ellerle Umut Dolu Yarınlar”  Seger’in Yeni Yıla Özel Resim Yarışması Başlıyor! Dünyanın en önemli korna markaları arasında yer alan...

Tesla Avrupalıları Mağazalarına Çağırıyor…

Tesla, 10 Ekim'de Los Angeles'taki We, Robot etkinliğinde otonom sürüşün geleceğini tanıtırken Cybercab, Robovan ve Optimus'u sergiledi. Tesla bugün bu...

ZF Aftermarket, Automechanika Frankfurt 2024’te geleceğe yönelik mobilite çözümlerini tanıtıyor

 ZF Manager’ın Dünya Prömiyeri: Müşteri ilişkileri dijital dünyaya taşınıyor

Yeni Sachs Havalı Süspansiyon: Birinci sınıf orijinal ekipman kalitesinde körük ve amortisörü birleştiren havalı süspansiyon lanse ediliyor.

Atölye Konseptlerinin 40. Yılını Kutluyoruz: Otomotiv satış sonrası pazarında kırk yıllık inovasyon ve ortaklığı kutluyoruz

ZF Aftermarket, en yeni ürünlerini ve çözümlerini sergilemek üzere Automechanika Frankfurt 2024’te yerini alıyor. Özel “Forum” binasında yer alacak ZF standı; Distribütörler, Atölyeler ve Filolar için özel alanların da bulunduğu bir pazaryeri konseptinde tasarlandı. “Heritage-Miras” alanında ZF’nin yıllar boyunca sunduğu yenilikler ile uzun vadeli ortaklıkları öne çıkarılacak. Diğer taraftan “Hands On – Uygulama” alanında canlı eğitim oturumları ve ürün tanıtımları yapılacak.

ZF Aftermarket Küresel Başkanı Philippe Colpron, “Automechanika Frankfurt, dünyanın dört bir yanından müşterilerimiz ve iş ortaklarımızla pazarımızdaki hızlı değişimleri değerlendirmek ve teknolojik gelişmelere birlikte nasıl yön vereceğimizi tartışmak için mükemmel bir yer. Burada, pazarın çok iyi bildiği ürün portföyümüzün en son uzantılarını sunacağız. Kaliteli ürünlerden oluşan geniş ve derin portföyümüzün yanı sıra, ortaklarımızın operasyonlarında gerekli dijital dönüşümü sağlayacak katma değerli ekosistem çözümlerimizi de sergileyerek sektörü ileriye taşıma konusundaki kararlılığımızı ortaya koyuyoruz” dedi.

Fuar standının tamamına etkileşimli ekranlar kurularak ziyaretçilerin ZF’nin ihtiyaçlara göre uyarlanmış eksiksiz ürün ve hizmet portföyünü keşfetmesine olanak tanınacak. Böylelikle, ziyaretçiler ZF’nin sunduğu ürün ve çözümlerle ilgili pratik bilgi ve içgörüleri edinebilecekler.

Bu yıl, Automechanika 2024’te pek çok yeni gelişme tanıtılacak. ZF Aftermarket, ZF [pro]Manager’ın ilk gösterimini yapacak, yeni Sachs Havalı Süspansiyon’u tanıtacak. Ayrıca “Atölye Konseptlerinin” de 40. yılı kutlanacak. Bu kilometre taşları, ZF’nin otomotiv yenileme pazarında yenilikçiliğe, kaliteye ve uzun vadeli ortaklıklara olan bağlılığını yansıtıyor.

ZF [pro]Manager ile müşteri ilişkilerini dijital dünyaya taşımak

ZF Aftermarket, global inovasyonu ZF [pro]Manager ile, Automechanika 2024’te otomotiv atölyelerinin modern müşteri gereksinimleriyle profesyonel bir şekilde ilgilenmesine olanak tanıyan bütünsel bir dijital yönetim aracı sunacak. Günümüzün müşterileri, kesintisiz ve şeffaf iletişimin yanı sıra proaktif bilgi ve dijital ödeme seçenekleriyle karakterize edilen kullanışlı bir dijital hizmet bekliyor. Araç sahiplerine verilen proaktif ve şeffaf bilgiler sayesinde servisler, müşteri bağlılığını önemli ölçüde güçlendirme ve ek iş yaratma fırsatına sahip oluyor.

ZF [pro]Manager, atölyenin araç sahipleri ile tüm süreç boyunca kurduğu iletişimden, sipariş işlemeye kadar tüm yolculuğu otomotize ederek müşteri deneyimini iyileştiriyor. Verimlilik artıyor, daha az telefon görüşmesi yapılıyor. Tarayıcı tabanlı sistem, müşteri dostu bir ön panel sunuyor ve video desteğiyle fiyat teklifi onayından dijital faturalandırma ve ödemeye kadar sorunsuz atölye süreçlerine olanak tanıyor. Modern kullanıcı deneyimi, hızlı ve şeffaf iletişim sayesinde müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırıyor.

Körük ve CDC Amortisörünü birleştiren Sachs Havalı Süspansiyon lansmanı

Hava süspansiyonlu araçların sayısının artmasıyla atölyeler artık bu teknolojiyle ilgili işlerle daha çok karşılaşıyorlar. Yeni Sachs Havalı Süspansiyon ile bağımsız araç atölyeleri artık müşterilerine bu alanda mümkün olan en iyi hizmeti sunmak için eksiksiz bir çözüme sahip olacak. Körük ve amortisörün tek parça halinde birleşimi, iki temel bileşen arasında mükemmel etkileşim sağlıyor.

ZF Aftermarket, Sachs CDC Amortisörleri de dahil olmak üzere bir dizi havalı süspansiyon tanıtacak. Kullanım sırasında sensörler aracın hareketi üzerindeki tüm etkileri anında izliyor. Bu sinyaller, gerekli sönümleme kuvvetlerini her 2 milisaniyede bir oransal sönümleme valfine ileten bir kontrol ünitesi tarafından işleniyor; sürüş durumuna ve yol koşullarına göre sürekli olarak ayarlanıyor. Örneğin zorlu sürüş koşullarında sönümleme otomatik olarak daha sert ayarlanıyor. Sürücü için bu, daha fazla kontrol ve stabilitenin yanı sıra daha fazla konfor anlamına da geliyor. Dayanıklılık, işlev ve tam uyum konusunda orjinal ekipman kalitesindeki Sachs Hava Süspansiyonu, Audi Q7, Porsche Cayenne ve VW Touareg modellerinde kullanılabilecek.

Otomotiv satış sonrası pazarında kırk yıllık inovasyon ve ortaklık

ZF Aftermarket, 1984 yılında Orijinal SACHS Servis‘in (OSS) piyasaya sürülmesiyle başlayan bir miras olan atölye konseptlerinin 40. yıl dönümünü kutluyor. On yıllar boyunca ZF, hizmet gamını sürekli olarak geliştirdi ve 2012’de tanıtılan kapsamlı ZF [pro]Tech hizmet paketiyle son aşamasına geldi. Bugün, Avrupa’da 12.000’den fazla otomotiv işletmesi, ZF [pro]Tech’in teknik desteğinden, eğitiminden ve özel servis bilgilerinden yararlanıyor.

Bu dönüm noktasına değinen Philippe Colpron şunu ifade ediyor: “Güçlü müşteri ilişkileri yaratmak değerlerimizin temelini oluşturuyor. Servis ortaklarımızın sadakati ve bağlılığı, ZF Aftermarket’ın dünya çapında lider servis ortağı olarak tanınması açısından çok önemliydi.”

ZF Aftermarket’ın Automechanika 2024’e katılımı, otomotiv yenileme pazarındaki lider rolünün altını çiziyor. ZF, en son yeniliklerini tanıtarak, olağanüstü hizmet sunma ve dijital dönüşümü yönlendirme konusunda müşterilerini destekleme konusundaki sarsılmaz kararlılığını ortaya koyuyor.

Diğer Haberler

PEUGEOT’NUN 7 KOLTUKLU SUV’U YENİ 5008 TÜRKİYE’DE

PEUGEOT, yeni nesil 7 koltuklu SUV modeli 5008 ve E-5008'i Türkiye’de satışa sundu. Yeni PEUGEOT 5008 ve E-5008, tasarımdaki yeni marka imza kodlarını, geniş...

Araba Paspası Seçimi: Aracınızı Korurken Şıklığınızı Tamamlayın

Araba paspasları, genelde göz ardı edilse de aracınızın iç mekanını korumada ve temiz tutmada oldukça önem arz eder. Doğru paspas seçimi, arabınızın iç döşemesini...

Mercedes-Benz Türk, Mesleki Eğitime Hem de Endüstrinin Geleceğine Yatırım

Türkiye ağır ticari araç sanayisinin öncü şirketi Mercedes-Benz Türk, endüstrinin en önemli ihtiyaçlarının başında gelen yetişmiş iş gücüne yatırım yapmaya devam ediyor. Bu kapsamda...

Trafiğe Çıkan Her Otomobil Büyük Bir Mobil Veri Merkezine Dönüşüyor

Trafiğe Çıkan Her Otomobil Büyük Bir Mobil Veri Merkezine Dönüşüyor!  Otomotiv mühendisliği alanında en yeni teknolojilerin ve gelişmelerin mercek altına alındığı ‟Uluslararası Otomotiv Mühendisliği...

Ovolt ve Sharz.net’ten E-Mobilite Ekosistemine Yeni Bir Soluk

“Elektrikli Araç Kullanıcıları İçin Şarj İstasyonundan Öte Yeni Nesil Yaşam Alanları”  Ülkemizin en büyük elektrikli araç şarj istasyonu operatörleri Sharz.net ve Ovolt, geçtiğimiz günlerde EVCharge...

Meksika’daki Araçlar Gümrük Tarifelerinden Etkilenebilir

ABD başkanlık seçimleri Trump'ın zaferinden sonra, büyük Japon otomobil üreticileri arasında endişe nedeniyle otomobil üretim sistemlerinin elden geçirilmesi Washington'un ekonomi politikalarındaki değişiklikler yapılması gereği...

Petrol devlerinden iklimle kriziyle mücadeleye 500 milyon dolar ortak yatırım

TotalEnergies, bp, Equinor ve Shell’in üst düzey yetkilileri, Bakü'de devam eden Birleşmiş Milletler (BM) İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi 29. Taraflar Konferansı (COP29) kapsamında ortak...