ZF Aftermarket, Automechanika Frankfurt 2024’te

®
Çok Okunanlar

Yeni nesil C3 Aircross modeli Türkiye’de 1.249.900tl

Otomotiv dünyasının, ismi konforla özdeşleşen markası Citroën, yeni nesil C3 Aircross modelini Türkiye’de 1.249.900 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sundu....

AB ülkelerinde Tesla satışları nisanda sert düştü

Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği (ACEA), Avrupa ülkelerinin ocak-nisan dönemine ilişkin yeni otomobil tescil verilerini açıkladı. Buna göre, ABD'li milyarder Elon Musk'ın sahibi...

Stellantis’in yeni CEO’su Antonio Filosa oldu

Stellantis'in yeni Üst Yöneticisi (CEO) Antonio Filosa, 23 Haziran'da göreve başlayacak. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Stellantis NV, Yönetim Kurulu Özel...

Tırmanmada Sıradaki Durak Eskişehir…

AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 3. ayağı Eskişehir Tırmanma Yarışı 31 Mayıs-01 Haziran tarihlerinde Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK)...

TokenFlex, Opet İş Birliği ile Şirketlere Akıllı Filo

TokenFlex, Opet İş Birliği ile Şirketlere Akıllı Filo Yönetimi Sunmaya Başladı TokenFlex; dijital yemek kartı, kurumsal hediye kartı, QR geçiş...

İspanya Grand Prix’sinden…

İspanya Grand Prix'sinde Oracle Red Bull Racing'den Max Verstappen, yarışın sonlarına doğru aldığı 10 saniyelik ceza nedeniyle podyum mücadelesinin...

Nissan Yetkili Satıcılarına davet ediyor

Nissan 01-05 Haziran tarihleri arasında yapılacak bayram öncesi organizasyonlar ile tüm Nissan tutkunlarını Nissan Yetkili Satıcılarına bekliyor.  Nissan Türkiye, yeni...

ZF Aftermarket, Automechanika Frankfurt 2024’te geleceğe yönelik mobilite çözümlerini tanıtıyor

 ZF Manager’ın Dünya Prömiyeri: Müşteri ilişkileri dijital dünyaya taşınıyor

Yeni Sachs Havalı Süspansiyon: Birinci sınıf orijinal ekipman kalitesinde körük ve amortisörü birleştiren havalı süspansiyon lanse ediliyor.

Atölye Konseptlerinin 40. Yılını Kutluyoruz: Otomotiv satış sonrası pazarında kırk yıllık inovasyon ve ortaklığı kutluyoruz

ZF Aftermarket, en yeni ürünlerini ve çözümlerini sergilemek üzere Automechanika Frankfurt 2024’te yerini alıyor. Özel “Forum” binasında yer alacak ZF standı; Distribütörler, Atölyeler ve Filolar için özel alanların da bulunduğu bir pazaryeri konseptinde tasarlandı. “Heritage-Miras” alanında ZF’nin yıllar boyunca sunduğu yenilikler ile uzun vadeli ortaklıkları öne çıkarılacak. Diğer taraftan “Hands On – Uygulama” alanında canlı eğitim oturumları ve ürün tanıtımları yapılacak.

ZF Aftermarket Küresel Başkanı Philippe Colpron, “Automechanika Frankfurt, dünyanın dört bir yanından müşterilerimiz ve iş ortaklarımızla pazarımızdaki hızlı değişimleri değerlendirmek ve teknolojik gelişmelere birlikte nasıl yön vereceğimizi tartışmak için mükemmel bir yer. Burada, pazarın çok iyi bildiği ürün portföyümüzün en son uzantılarını sunacağız. Kaliteli ürünlerden oluşan geniş ve derin portföyümüzün yanı sıra, ortaklarımızın operasyonlarında gerekli dijital dönüşümü sağlayacak katma değerli ekosistem çözümlerimizi de sergileyerek sektörü ileriye taşıma konusundaki kararlılığımızı ortaya koyuyoruz” dedi.

Fuar standının tamamına etkileşimli ekranlar kurularak ziyaretçilerin ZF’nin ihtiyaçlara göre uyarlanmış eksiksiz ürün ve hizmet portföyünü keşfetmesine olanak tanınacak. Böylelikle, ziyaretçiler ZF’nin sunduğu ürün ve çözümlerle ilgili pratik bilgi ve içgörüleri edinebilecekler.

Bu yıl, Automechanika 2024’te pek çok yeni gelişme tanıtılacak. ZF Aftermarket, ZF [pro]Manager’ın ilk gösterimini yapacak, yeni Sachs Havalı Süspansiyon’u tanıtacak. Ayrıca “Atölye Konseptlerinin” de 40. yılı kutlanacak. Bu kilometre taşları, ZF’nin otomotiv yenileme pazarında yenilikçiliğe, kaliteye ve uzun vadeli ortaklıklara olan bağlılığını yansıtıyor.

ZF [pro]Manager ile müşteri ilişkilerini dijital dünyaya taşımak

ZF Aftermarket, global inovasyonu ZF [pro]Manager ile, Automechanika 2024’te otomotiv atölyelerinin modern müşteri gereksinimleriyle profesyonel bir şekilde ilgilenmesine olanak tanıyan bütünsel bir dijital yönetim aracı sunacak. Günümüzün müşterileri, kesintisiz ve şeffaf iletişimin yanı sıra proaktif bilgi ve dijital ödeme seçenekleriyle karakterize edilen kullanışlı bir dijital hizmet bekliyor. Araç sahiplerine verilen proaktif ve şeffaf bilgiler sayesinde servisler, müşteri bağlılığını önemli ölçüde güçlendirme ve ek iş yaratma fırsatına sahip oluyor.

ZF [pro]Manager, atölyenin araç sahipleri ile tüm süreç boyunca kurduğu iletişimden, sipariş işlemeye kadar tüm yolculuğu otomotize ederek müşteri deneyimini iyileştiriyor. Verimlilik artıyor, daha az telefon görüşmesi yapılıyor. Tarayıcı tabanlı sistem, müşteri dostu bir ön panel sunuyor ve video desteğiyle fiyat teklifi onayından dijital faturalandırma ve ödemeye kadar sorunsuz atölye süreçlerine olanak tanıyor. Modern kullanıcı deneyimi, hızlı ve şeffaf iletişim sayesinde müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırıyor.

Körük ve CDC Amortisörünü birleştiren Sachs Havalı Süspansiyon lansmanı

Hava süspansiyonlu araçların sayısının artmasıyla atölyeler artık bu teknolojiyle ilgili işlerle daha çok karşılaşıyorlar. Yeni Sachs Havalı Süspansiyon ile bağımsız araç atölyeleri artık müşterilerine bu alanda mümkün olan en iyi hizmeti sunmak için eksiksiz bir çözüme sahip olacak. Körük ve amortisörün tek parça halinde birleşimi, iki temel bileşen arasında mükemmel etkileşim sağlıyor.

ZF Aftermarket, Sachs CDC Amortisörleri de dahil olmak üzere bir dizi havalı süspansiyon tanıtacak. Kullanım sırasında sensörler aracın hareketi üzerindeki tüm etkileri anında izliyor. Bu sinyaller, gerekli sönümleme kuvvetlerini her 2 milisaniyede bir oransal sönümleme valfine ileten bir kontrol ünitesi tarafından işleniyor; sürüş durumuna ve yol koşullarına göre sürekli olarak ayarlanıyor. Örneğin zorlu sürüş koşullarında sönümleme otomatik olarak daha sert ayarlanıyor. Sürücü için bu, daha fazla kontrol ve stabilitenin yanı sıra daha fazla konfor anlamına da geliyor. Dayanıklılık, işlev ve tam uyum konusunda orjinal ekipman kalitesindeki Sachs Hava Süspansiyonu, Audi Q7, Porsche Cayenne ve VW Touareg modellerinde kullanılabilecek.

Otomotiv satış sonrası pazarında kırk yıllık inovasyon ve ortaklık

ZF Aftermarket, 1984 yılında Orijinal SACHS Servis‘in (OSS) piyasaya sürülmesiyle başlayan bir miras olan atölye konseptlerinin 40. yıl dönümünü kutluyor. On yıllar boyunca ZF, hizmet gamını sürekli olarak geliştirdi ve 2012’de tanıtılan kapsamlı ZF [pro]Tech hizmet paketiyle son aşamasına geldi. Bugün, Avrupa’da 12.000’den fazla otomotiv işletmesi, ZF [pro]Tech’in teknik desteğinden, eğitiminden ve özel servis bilgilerinden yararlanıyor.

Bu dönüm noktasına değinen Philippe Colpron şunu ifade ediyor: “Güçlü müşteri ilişkileri yaratmak değerlerimizin temelini oluşturuyor. Servis ortaklarımızın sadakati ve bağlılığı, ZF Aftermarket’ın dünya çapında lider servis ortağı olarak tanınması açısından çok önemliydi.”

ZF Aftermarket’ın Automechanika 2024’e katılımı, otomotiv yenileme pazarındaki lider rolünün altını çiziyor. ZF, en son yeniliklerini tanıtarak, olağanüstü hizmet sunma ve dijital dönüşümü yönlendirme konusunda müşterilerini destekleme konusundaki sarsılmaz kararlılığını ortaya koyuyor.

Diğer Haberler

Türkiye’de ithal araç oranı yüzde 70

Automechanika İstanbul 2025, Türkiye otomotiv tedarik sanayisinin, dünyayla rekabet gücünü artırabilmesine olanak sağlayacak İstanbul, 15.05.2025. 2024 yılında Türkiye otomotiv sanayisi için olanaklarla birlikte çalışabilirin da bir...

Aşkın Garantisi Yok Ama Lassa’nın Var

Brisa'nın güçlü markalarından Lassa, bir ilke imza atarak binek ve 4x4 imkansızde 5 yıl garanti uygulamasını başlattı. Yeni garanti kampanyasını duyurmak üzere hazırlanmış reklam filmi,...

“OPET, sektörünün en güçlü ve en fazla büyüyen markası”

OPET, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün üzerinde büyüyerek ilk 3 firma arasında pazar payını artıran tek marka oldu. OPET Genel Müdürü...

Sakarıılıca Tırmanmada Heyecan Doruktaydı

Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK) tarafından ICRYPEX ana sponsorluğunda, Mihalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla düzenlenen AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası'nın 3. ayağı, 7,4 kilometre uzunluğundaki Sakarıılıca...

Nissan Yetkili Satıcılarına davet ediyor

Nissan 01-05 Haziran tarihleri arasında yapılacak bayram öncesi organizasyonlar ile tüm Nissan tutkunlarını Nissan Yetkili Satıcılarına bekliyor.  Nissan Türkiye, yeni bir Nissan sahibi olmak için...

Hyundai Motor Türkiye Markalı Kasko Hizmeti

Sigorta ve Yetkili Servis hizmetini tek çatı altında toplayan Hyundai Motor Türkiye, uzun yıllardır süregelen markalı kasko hizmetini genişletmeye ve Hyundai araçlarına sahiplerine üstün...

İspanya Grand Prix’sinden…

İspanya Grand Prix'sinde Oracle Red Bull Racing'den Max Verstappen, yarışın sonlarına doğru aldığı 10 saniyelik ceza nedeniyle podyum mücadelesinin dışında kalarak 10. sıraya gerilerken,...