ZF Aftermarket, Automechanika Frankfurt 2024’te

®
Çok Okunanlar

Mercedes-Benz Türk Fabrikalarında “Yeşil Enerji” Bildirisini Yayınladı

2020 yılında Mercedes-Benz Türk’ün Hoşdere Otobüs Fabrikası’nda, 2019 yılına göre yüzde 8.5 daha az enerji harcanırken, Aksaray Kamyon Fabrikası’nda...

BlaBlaCar, Mobilize (Renault Grubu), RATP ve Uber

“Mobilite360” adı verilen proje ile, BlaBlaCar, Mobilize (Renault Grubu), RATP ve Uber birbirini tamamlar nitelikteki uzmanlık bilgilerini bir araya...

Rifter’lar 190 bin TL’den başlayan fiyatlarla…

PEUGEOT’nun ticari araçlar sınıfındaki iddialı modellerinden Rifter, KOBİ’lere özel 20 bin TL’ye varan indirimlerle satışa sunuluyor. Kampanya kapsamında, Active...

Fiat 500 ailesi, Avrupa’da 3 milyon adet satışa ulaştı

500, 500L ve 500X SUV’dan oluşan Fiat 500 ailesi, Avrupa'da 3 milyon satış adedine ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Fiat'ın...

ZF Aftermarket, Automechanika Frankfurt 2024’te geleceğe yönelik mobilite çözümlerini tanıtıyor

 ZF Manager’ın Dünya Prömiyeri: Müşteri ilişkileri dijital dünyaya taşınıyor

Yeni Sachs Havalı Süspansiyon: Birinci sınıf orijinal ekipman kalitesinde körük ve amortisörü birleştiren havalı süspansiyon lanse ediliyor.

Atölye Konseptlerinin 40. Yılını Kutluyoruz: Otomotiv satış sonrası pazarında kırk yıllık inovasyon ve ortaklığı kutluyoruz

ZF Aftermarket, en yeni ürünlerini ve çözümlerini sergilemek üzere Automechanika Frankfurt 2024’te yerini alıyor. Özel “Forum” binasında yer alacak ZF standı; Distribütörler, Atölyeler ve Filolar için özel alanların da bulunduğu bir pazaryeri konseptinde tasarlandı. “Heritage-Miras” alanında ZF’nin yıllar boyunca sunduğu yenilikler ile uzun vadeli ortaklıkları öne çıkarılacak. Diğer taraftan “Hands On – Uygulama” alanında canlı eğitim oturumları ve ürün tanıtımları yapılacak.

ZF Aftermarket Küresel Başkanı Philippe Colpron, “Automechanika Frankfurt, dünyanın dört bir yanından müşterilerimiz ve iş ortaklarımızla pazarımızdaki hızlı değişimleri değerlendirmek ve teknolojik gelişmelere birlikte nasıl yön vereceğimizi tartışmak için mükemmel bir yer. Burada, pazarın çok iyi bildiği ürün portföyümüzün en son uzantılarını sunacağız. Kaliteli ürünlerden oluşan geniş ve derin portföyümüzün yanı sıra, ortaklarımızın operasyonlarında gerekli dijital dönüşümü sağlayacak katma değerli ekosistem çözümlerimizi de sergileyerek sektörü ileriye taşıma konusundaki kararlılığımızı ortaya koyuyoruz” dedi.

Fuar standının tamamına etkileşimli ekranlar kurularak ziyaretçilerin ZF’nin ihtiyaçlara göre uyarlanmış eksiksiz ürün ve hizmet portföyünü keşfetmesine olanak tanınacak. Böylelikle, ziyaretçiler ZF’nin sunduğu ürün ve çözümlerle ilgili pratik bilgi ve içgörüleri edinebilecekler.

Bu yıl, Automechanika 2024’te pek çok yeni gelişme tanıtılacak. ZF Aftermarket, ZF [pro]Manager’ın ilk gösterimini yapacak, yeni Sachs Havalı Süspansiyon’u tanıtacak. Ayrıca “Atölye Konseptlerinin” de 40. yılı kutlanacak. Bu kilometre taşları, ZF’nin otomotiv yenileme pazarında yenilikçiliğe, kaliteye ve uzun vadeli ortaklıklara olan bağlılığını yansıtıyor.

ZF [pro]Manager ile müşteri ilişkilerini dijital dünyaya taşımak

ZF Aftermarket, global inovasyonu ZF [pro]Manager ile, Automechanika 2024’te otomotiv atölyelerinin modern müşteri gereksinimleriyle profesyonel bir şekilde ilgilenmesine olanak tanıyan bütünsel bir dijital yönetim aracı sunacak. Günümüzün müşterileri, kesintisiz ve şeffaf iletişimin yanı sıra proaktif bilgi ve dijital ödeme seçenekleriyle karakterize edilen kullanışlı bir dijital hizmet bekliyor. Araç sahiplerine verilen proaktif ve şeffaf bilgiler sayesinde servisler, müşteri bağlılığını önemli ölçüde güçlendirme ve ek iş yaratma fırsatına sahip oluyor.

ZF [pro]Manager, atölyenin araç sahipleri ile tüm süreç boyunca kurduğu iletişimden, sipariş işlemeye kadar tüm yolculuğu otomotize ederek müşteri deneyimini iyileştiriyor. Verimlilik artıyor, daha az telefon görüşmesi yapılıyor. Tarayıcı tabanlı sistem, müşteri dostu bir ön panel sunuyor ve video desteğiyle fiyat teklifi onayından dijital faturalandırma ve ödemeye kadar sorunsuz atölye süreçlerine olanak tanıyor. Modern kullanıcı deneyimi, hızlı ve şeffaf iletişim sayesinde müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırıyor.

Körük ve CDC Amortisörünü birleştiren Sachs Havalı Süspansiyon lansmanı

Hava süspansiyonlu araçların sayısının artmasıyla atölyeler artık bu teknolojiyle ilgili işlerle daha çok karşılaşıyorlar. Yeni Sachs Havalı Süspansiyon ile bağımsız araç atölyeleri artık müşterilerine bu alanda mümkün olan en iyi hizmeti sunmak için eksiksiz bir çözüme sahip olacak. Körük ve amortisörün tek parça halinde birleşimi, iki temel bileşen arasında mükemmel etkileşim sağlıyor.

ZF Aftermarket, Sachs CDC Amortisörleri de dahil olmak üzere bir dizi havalı süspansiyon tanıtacak. Kullanım sırasında sensörler aracın hareketi üzerindeki tüm etkileri anında izliyor. Bu sinyaller, gerekli sönümleme kuvvetlerini her 2 milisaniyede bir oransal sönümleme valfine ileten bir kontrol ünitesi tarafından işleniyor; sürüş durumuna ve yol koşullarına göre sürekli olarak ayarlanıyor. Örneğin zorlu sürüş koşullarında sönümleme otomatik olarak daha sert ayarlanıyor. Sürücü için bu, daha fazla kontrol ve stabilitenin yanı sıra daha fazla konfor anlamına da geliyor. Dayanıklılık, işlev ve tam uyum konusunda orjinal ekipman kalitesindeki Sachs Hava Süspansiyonu, Audi Q7, Porsche Cayenne ve VW Touareg modellerinde kullanılabilecek.

Otomotiv satış sonrası pazarında kırk yıllık inovasyon ve ortaklık

ZF Aftermarket, 1984 yılında Orijinal SACHS Servis‘in (OSS) piyasaya sürülmesiyle başlayan bir miras olan atölye konseptlerinin 40. yıl dönümünü kutluyor. On yıllar boyunca ZF, hizmet gamını sürekli olarak geliştirdi ve 2012’de tanıtılan kapsamlı ZF [pro]Tech hizmet paketiyle son aşamasına geldi. Bugün, Avrupa’da 12.000’den fazla otomotiv işletmesi, ZF [pro]Tech’in teknik desteğinden, eğitiminden ve özel servis bilgilerinden yararlanıyor.

Bu dönüm noktasına değinen Philippe Colpron şunu ifade ediyor: “Güçlü müşteri ilişkileri yaratmak değerlerimizin temelini oluşturuyor. Servis ortaklarımızın sadakati ve bağlılığı, ZF Aftermarket’ın dünya çapında lider servis ortağı olarak tanınması açısından çok önemliydi.”

ZF Aftermarket’ın Automechanika 2024’e katılımı, otomotiv yenileme pazarındaki lider rolünün altını çiziyor. ZF, en son yeniliklerini tanıtarak, olağanüstü hizmet sunma ve dijital dönüşümü yönlendirme konusunda müşterilerini destekleme konusundaki sarsılmaz kararlılığını ortaya koyuyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...