İnci Akü, Brandverse Awards’ta üst üste 5. kez Altın Ödül

®
Çok Okunanlar

Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen Otomobil Üreticisi Chery

Chery 2025 Yılında 152 Basamak Birden Yükseldi Fortune Global 500’de 233’üncü Sıraya Yerleşti!  Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları...

Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite

Stellantis ve 4screen’den Araç İçi Konfor Seviyesini Artıracak İş Birliği...  Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite Hizmetlerini Hayata...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve...

Opel En Hızlı Elektrikli Modelini Tanıttı

Elektrikli Opel’lerin En Hızlısı Yeni Mokka GSE İlk Kez Sahneye Çıktı! Alman otomobil üreticisi Opel’in iddialı SUV modeli Mokka, özel...

OSS Derneği, 2025’in İkinci Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşanan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in ikinci çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının ikinci çeyreğinde satış,...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal...

Bu sene 40.yıl dönümünü kutlayan İnci Akü, Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında üretilen en başarılı işlerin yarıştığı Brandverse Awards 2024’te “Otomotiv Yan Sanayi” kategorisinde üst üste 5. kez Altın Ödül’e layık görülerek önemli bir başarıya daha imza attı.

Dünyanın Enerji Uzmanı İnci Akü, markaların pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarını kapsamlı bir şekilde değerlendiren Brandverse Awards’un, SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde bir kez daha Altın Ödül’ün sahibi oldu. 24 Haziran günü Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirilen ödül töreninde, İnci Akü’nün ödülü İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici’ye takdim edildi.

İnci Akü’nün üst üste 5. kez böylesi değerli bir ödüle layık görülmesinden duyduğu mutluluğu belirten İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici, “40. yılını kutlayan İnci Akü markamızla sosyal medya platformlarını en etkili şekilde kullanmaya odaklanıyoruz. Müşteri odaklı ve yenilikçi bakış açımızla dijital dünyada güçlü bir marka imajı oluşturuyoruz. Türkiye’nin en değerli akü markası olarak, her yıl başardıklarımızın üstüne ne koyabiliriz yaklaşımıyla çalışıyoruz. Günümüzde dijital dünyanın etkin kullanımının marka değeri ve algısı için çok önemli olduğunun bilinciyle iletişim çalışmalarımızı şekillendiriyoruz. Sosyal medyada etkileşimi artıran influencer iş birlikleri gibi projelerle markamızın mesajlarını en etkili şekilde aktarmaya özen gösteriyoruz. Ayrıca, dijital ekosistemimiz müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını hızlıca tespit ve analiz etmemize fırsat tanıyor. Bu sayede sunduğumuz hizmetlerle marka imajımızı müşterilerin gözünde içselleştirerek güçlendiriyoruz. İnci Akü olarak, Brandverse Awards gibi prestijli bir organizasyon tarafından yıllardır bu ödüle layık görülmemiz, izlediğimiz stratejimizin etkinliğini ve yaptığımız çalışmaların başarısını ortaya koyuyor. Bu başarılı tabloda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza ve iş ortaklarımıza teşekkür ediyorum.” dedi.

50 binden fazla sosyal medya hesabı analitik olarak incelendi

SocialBrands Veri Ödülleri Bölümü için her yıl olduğu gibi bu yıl da 50 binden fazla sosyal medya marka hesabı Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak incelendi. 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan değerlendirmede takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri ele alındı. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla dahil olduğu kapsamlı değerlendirme sonucuna göre her kategorinin en başarılı markaları belirlendi.

Dijitaldeki en başarılı markaları ve projeleri ödüllendirmeyi sürdüren Social Media Awards Turkey, markaların pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarını değerlendirerek, Brandverse Awards’un 360 derece kapsamlı evreninde en iyileri ödüllendirmeyi sürdürüyor.

Diğer Haberler

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve Focșani şehirlerini kapsayan bu yeni...

Opel En Hızlı Elektrikli Modelini Tanıttı

Elektrikli Opel’lerin En Hızlısı Yeni Mokka GSE İlk Kez Sahneye Çıktı! Alman otomobil üreticisi Opel’in iddialı SUV modeli Mokka, özel GSE teknolojisine ve ralli tasarımına...

EGEA 944 bin 964 TL’den başlayan iddialı fiyatıyla

Türkiye’nin 6 yıldır aralıksız pazar lideri markası unvanını koruyan FIAT, temmuz ayı boyunca yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere kaçırılmayacak fırsatlar sunuyor. Bu kapsamda;...

OSS Derneği, 2025’in İkinci Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşanan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in ikinci çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının ikinci çeyreğinde satış, ihracat ve istihdamda büyüme sağlayamayan...

iCAR Dubai Marka Gecesi’nde Tamamen Yeni Bir Orta-Büyük SUV

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery ve SmartMi Tech iş birliğiyle ortaya çıkan iCAR, yepyeni SUV modelinin örtüsünü kaldırmak için gün sayıyor. Markanın yeni...