“İkinci El Pazarı Ateşlenmeye Hazır”

®
Çok Okunanlar

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

İkinci el araç sektörünün tek yüzde yüz yerli sermayeli şirketi Otomerkezi.net, pazardaki dinamiklerin değişmeye başladığını belirtti. Ortalama 9 aydır sektörde var olan durgunluğun yerini hareketli günlere bırakacağı söylenirken, şubat ayında sahayı yakından incelediklerini aktaran Otomerkezi.net CEO’su Muhammed Ali Karakaş “Araç fiyatlarındaki düşüş ve istikrarsızlık geçtiğimiz ay itibarıyla son buldu ve tüketici regüle olan, oturan fiyatlara alıştı. Alıcı ile satıcı arasındaki fiyat uyuşmazlıkları sona ermeye başladığı için hareketliliğin artarak devam edeceğini öngörüyoruz. Artan talep, enflasyon ve kur etkisiyle ikinci elde önümüzdeki aydan itibaren yüzde 3-4 oranında fiyat artışı görmemiz muhtemel.” dedi.

 Aylardır durgun geçen ikinci el araç sektörü, geçtiğimiz ayla birlikte yerini tekrar hareketli günlere bırakmaya başladı. 9 aydır durağan bir profil çizen pazarda, sıfır kilometre araç fiyatlarındaki artışa karşılık birçok marka ve modeldeki otomobillerin fiyatlarında düşüş yaşanması hareketliliğin başlamasında etkili oldu.

Sıfır kilometre araçlarda bazı otomobillerde tedarik problemlerinin gündeme geldiğini belirten Otomerkezi.net CEO’su Muhammed Ali Karakaş “Sıfır kilometre araçlarda, sene başında var olan nispeten cazip fiyat ve finansman koşulları, otomobil bolluğu, yerini yüksek fiyatlı ve kısıtlı sayıdaki otomobile bırakmaya başladı. Sürekli artan sıfır araç fiyatları karşısında ikinci el araçların daha cazip olduğu kanısı tüketicide belirginleşmeye başladı.” açıklamasını yaptı.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...