DS Automobiles, seçkin “Ana Sponsorlar” grubuna girdi…

®
Çok Okunanlar

OMODA, Dünya Gençliğinin SUV’da Yeni Modası Oldu

OMODA Üretim Kalitesi ve Teknolojisiyle Avrupalı Kullanıcıların da Güvenini Kazandı! Çinli SUV markası OMODA, sektördeki yükselişini hızla sürdürüyor. Yenilikçi tarzı ve...

T10X’te 800 bin TL’ye sıfır faiz için son gün 20 Mayıs

Togg’un sınırlı sayıda T10X için başlattığı 800 bin TL krediye %0 faiz ve 12 ay vade veya %1,99 faiz...

Sürdürülebilir inovasyon Formula 1’den motorunuza nasıl taşınıyor?

PETRONAS Madeni Yağlar mühendislerinin analizi... Yeni bir Formula 1 (F1) sezonu daha başladı ve 20 pilot bir kez daha dünya...

Alfa Romeo’nun özel serisi ‘Tributo Italiano’ satışa sunuldu

Alfa Romeo'nun ilk global özel serisi 'Tributo Italiano', Türkiye'de Tonale modeliyle satışa sunuldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye'de satışa...

2015 yılından bu yana Louvre Müzesi’nin sponsoru olan DS Automobiles, seçkin “Ana Sponsorlar” grubuna girdi. Böylelikle, her gün mükemmelik arayışı içinde olan “DS Automobiles” adı prestijli Louvre Piramidi’nin altında yer alanNapolyon Salonu’na kazındı. DS Automobiles, lansmanından bu yana, kültürü tanıtma taahhüdü doğrultusunda, Louvre Müzesi ile güçlerini birleştirerek büyük bir iş birliğine imza attı.

Fransız lüksünü ve zarafetini seçkin otomobil modellerine yansıtan DS Automobiles, kuruluşundan bu yana, çok sayıda lansmanını Louvre Müzesi civarında, Piramidin altında veya Tuileries Bahçeleri’nde düzenledi. Gerçekleştirilen özel sunumlar ve inanılmaz sergiler, geçmişi ve bugünü birleştirerek geleceği inşa etme odaklı, ortak bir felsefeyi yansıtıyordu.Bu kültürü tanıtmaya kararlı olan DS Automobiles, 2015 yılından bu yana Louvre Müzesi’nin ve çok sayıda geçici serginin sponsorluğunu üstlendi.

DS Automobiles’in dünyasında önemli bir yere sahip olan Louvre Müzesi ve Piramidi, markaya her zaman ilham kaynağı olmuştur.Marka ayrıca müzeye 2019 ve 2020 yıllarında Louvre Piramidi’nin otuzuncu yıl dönümünü otuz özel etkinlikle kutlama sözü vermişti.Bu iş birliği, 2020 ve 2021 yıllarında sanatı yolculukların en konforlusuna çıkaran DS 7 CROSSBACK LOUVRE ve DS 3 CROSSBACK LOUVRE isimli sınırlı üretim özel koleksiyon modelleriyle yeni bir boyut kazandı. Louvre Piramidinden ilham alan özel detaylarına ek olarak, bu iki model, kokpitlerindeki büyük ana ekranlarında 182 eserizlenirken aynı zamandapodcast dinlenmesine de olanak tanıyarak özel ve üç boyutlu birotomobiliçi sanat deneyimi yaşattı.

Bu süreç içerisinde DS Automobiles ONLY YOU PRIVILEGE programı,koleksiyonların, perde arkasında gerçekleşen olağanüstü koşulların ve restorasyon atölyelerinin keşfedilmesini mümkün kıldı. Bu tutkulu ve kalıcı birliktelik sonucunda DS Automobiles, Louvre Müzesi tarafından Ana Sponsor olarak tanındı ve 2023 yılı sonunda piramidin altındaki Napolyon Salonu’na “DS Automobiles” adı kazındı.

Zarafetin, uzmanlığın ve yeniliğin simgesi olan Louvre Müzesi, Fransa’nın sunabileceği en yüksek değerleri bünyesinde barındırıyor. Bu ikonik müzeninkültürel, sanatsal ve mimari zenginliği, hem sürekli bir ilham kaynağı, hem de Fransa’nın dünya çapındaki ışıltısının somut bir örneği olarak ziyaretçilerine hizmet veriyor.DS Automobiles CEO’su Olivier François, “Fransız lüks bilgi birikimini otomotiv evreninde somutlaştırma tutkusu sayesinde, DS Automobiles markası, Louvre Müzesi ile mükemmel bir uyum sergiliyor. Ana Sponsorlar listesine dahil olmak, her gün mükemmellik arayışı içinde olan DS Automobiles için bir gurur kaynağıdır.” değerlendirmesinde bulundu.

Son Haberler

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Diğer Haberler