Alfa Romeo’nun Yeni İsmi “MILANO” oldu

®
Çok Okunanlar

Trafik sigortasında hasar maliyet endeksi uygulaması

Yeni uygulamayla trafik sigortasında bu dönem kapandı ve hasar maliyet endeksi uygulamasına geçildi. Yine trafik sigortasında primleri devlet belirleyecek...

Euro 6 Step D motor uyumu…

2019 MODEL RENAULT TRUCKS D, YÜZDE 7’YE VARAN YAKIT TASARRUFU SUNUYOR... Renault Trucks, dağıtım görevleri için üretilen Renault Trucks D...

Bosch, otomobili bir cankurtarana dönüştürüyor!

eCall’a sahip ağ bağlantılı otomobiller kaza durumunda otomatik olarak yardım çağıracak. Avrupa’da artık yeni araçlarda eCall zorunlu. Otomatik eCall...

Can, “Michelin Solutions ile verimimizi artıracağız”

Eker Genel Merkezi’nde gerçekleştirilen imza törenine; Eker Süt Ürünleri Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hamit Can, Lojistik Müdürü Selçuk...

Alfa Romeo, ilk Spor Şehir Otomobilinin ismini açıkladı.

Alfa Romeo’nun sportif DNA’sına sadık kalınarak geliştirilen ve yüzde 100 elektrikli bir versiyonu da sunulacak modelin ismi, markanın güçlü tarihini simgeleyen ‘Milano’ oldu.

Alfa Romeo’nun kurulduğu şehir olan ve dünya çapında “Made in Italy” kavramının elçisi olarak kabul edilen Milano şehri, tasarımın uluslararası başkenti, yenilik ve sürdürülebilirliğin sembolü olarak biliniyor ve otomotiv sektörünün elektriğe geçiş sürecinde de lider konumda yer alıyor. 

Bu yılın kasım ayına kadar, 2022 yılına oranla küresel ölçekte yüzde 34’lük büyüme kaydeden Alfa Romeo markası, 2024 yılında ürün gamına katılacak olan Milano ile B segmentine yeniden katılıyor.

Alfa Romeo Milano, 2024’ün Nisan ayında uluslararası basına tanıtılacak.

 Alfa Romeo, B-SUV segmentindeki merakla beklenen yeni oyuncusunun ismini duyurdu.  Markanın tarihindeki ilk Spor Şehir Aracı (Sport Urban Vehicle) olan ve yüzde 100 elektrikli versiyonu da dünya pazarlarına sunulacak “Milano” nun lansmanı 2024’ün Nisan ayında, İtalya’nın Milano şehrinde gerçekleştirilecek.

Alfa Romeo Milano’nun dünya tanıtımı, ismini aldığı şehir olan ve markaya dair her şeyin 24 Haziran 1910’da başladığı Milano’ya bir saygı duruşu olacak.Milano ile marka, Avrupa’nın en büyük segmenti olan B segmentine yeniden giriyor. Markanın asil İtalyan sportifliğini tamamen somutlaştıran bu yeni model, Alfisti (Alfa Romeo tutkunları) ve Alfa Romeo’lardan etkilenen herkes için markanın dünyasına açılan yeni bir kapı olarak görülüyor.

Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparato “Milano’nun gelişiyle, 2024 yılında tüm Alfa Romeo hayranlarının beklentilerini ve arzularını karşılayan bir seri tamamlanacak. Milano ile, Giulietta ve Mito sahibi Alfisti’yi markaya tekrar davet etmek ve Alfa Romeo’ya olan sevgilerini tazelemek istiyoruz. Milano, aynı zamanda bu segmentte benzersiz bir sportif deneyim ile İtalyan tasarımının ayırt edici güzelliğini arayan herkese “hoş geldiniz” diyor.  Milano, Alfa Romeo’nun elektrikli otomobillere geçiş sürecinde kilometre taşı olacak; tıpkı Tonale gibi markanın küresel varlığını güçlendirmek gibi önemli bir misyonu daüstleniyor.” dedi

 “Milano” isminin seçimi, markanın tarihinde özetleniyor

Bir otomobil üreticisinin kimliğini tanımlayan en önemli unsurlardan biri logosudur. Alfa Romeo amblemi, 1910 yılından bu yana Milano’yu tanımlayan Visconti ailesinin armasını içeriyor. 1910-1972 yılları arasında, MILANO ismi logonun alt kısmında yer almaktaydı. 1918 yılına kadar bu isme “A.L.F.A.” (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili) kısaltması eşlik etmişti, 1919’dan itibaren de “ALFA ROMEO” ismi eşlik etti.

Made in Italy’nin simgelerinden biri olarak kabul edilen Milano şehri, sanat, moda, tasarım ve müzik alanlarında yerel ve küresel olarak her zaman önemli bir kültürel rol oynadı ve şimdi bununla birlikte modernliğin, yenilikçiliğin ve sürdürülebilirliğin uluslararası bir manifestosu kimliğiyle hareket ediyor. Alfa Romeo, tarihinde yeni, heyecan verici bir sayfa açmak ve 21. yüzyılda sportifliği yeniden yorumlamak için evi olan Milano’yu seçti. Dolayısıyla bu karar, İtalyan kökleriyle bir kez daha bağlantı kurmak için geçmiş modellerin ve daha yakın zamanda kullanılan dağ geçitlerinin ikonik adlarının ötesine geçiyor. Alfa Romeo, onu her zaman eşsiz bir marka yapan değerleri cesaretle tüm dünyaya sunmaya hazırlanıyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...