PEUGEOT, Rekor Hedef Yolunda Vites Artırdı

®
Çok Okunanlar

Piyasa değerinde Ford Otosan ilk sıradaki yerini korudu

Halka açık 8 otomotiv şirketi arasında en fazla piyasa değerine sahip şirket olan Ford Otosan, temmuz ayını 333 milyar...

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro,...

Land Rover Özel Asistan Hizmeti Defender ve Discovery Müşterilerine

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği Range Rover, Defender ve Discovery markaları için geliştirilen Land Rover Türkiye mobil uygulaması, ayrıcalıklı...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in...

Karadeniz Sahil Yolu’nda Trafik Güvenliği Artıyor

Karadeniz Sahil Yolu üzerinde trafik güvenliğini artırmak amacıyla Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) kurulum çalışmaları tamamlandı. Piraziz ilçesi sınırları içerisinde, D010...

Citroen özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini ağustos ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor....

“Doğaya yatırım yapmaktan başka şansımız yok”

ALJ Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, bu kampanyanın şirket bünyesinde satılan tüm araç markaları için sürekli uygulanacağını,...

Mart ayında 8 bin 857 adetlik satış ve yüzde 8,5’lik pazar payı, yılın ilk 3 aylık döneminde ise 18 bin 194 adetlik satış ve yüzde 7,7’lik payla satış hacmini genişletmeye devam eden PEUGEOT Türkiye, yıl sonu için belirlediği 57 bin adetlik satış rakamına doğru hızla ilerliyor. PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, “Mart ayında gerçekleştirdiğimiz 8 bin 857 adetlik satış rakamıyla toplam pazarda 3’üncü sırada yer aldık. İlk 3 ayda ulaştığımız 18 bin adedin üzerindeki satış rakamıyla, sene sonu hedefimiz olan 57 bin adede doğru adımlarımızı hızlandırıyoruz. Markamıza tüketicilerinden çok yoğun bir ilgi var. Daha fazla araç temin ederek daha fazla müşterimizi otomobil ve hafif ticari araç sahibi yapmayı hedefliyoruz. Tanıtımından bu yana büyük bir ilgiyle karşılanan yeni SUV modelimiz PEUGEOT 408 de henüz ilk ayında 1000 adede yakın satışa ulaştı. PEUGEOT olarak hedeflediğimiz SUV’da liderlik yolunda 408 en önemli kozlarımızdan biri olacak” dedi. 

 Kısa bir süre önce 408 modelini Türkiye’de satışa sunarak tüm dikkatleri üzerine çeken PEUGEOT, birbirinden iddialı modelleriyle satış grafiğini artırmaya devam ediyor. Yıla 57 bin adetlik satış hedefiyle başlayan PEUGEOT, Mart ayında elde ettiği satış rakamlarıyla önemli bir başarıya daha imzasını attı. Mart ayında toplam pazarda 8 bin 857 adetlik satış rakamına ulaşan PEUGEOT, elde ettiği yüzde 8,5’lik pazar payıyla en fazla satış yapan 3’üncü marka olarak dikkatleri üzerine çekti. Marka ilk çeyrek satışlarında da benzer bir başarıya ulaştı. Yılın ilk 3 aylık döneminde 18 bin 194 adetlik satış ve yüzde 7,7’lik paya ulaşan PEUGEOT, toplam pazarda 4’üncü sırada yer aldı. Markanın yeni SUV modeli 408 ise,  lansman döneminde968adetlik satış ve C-SUV’de yüzde 6,1’lik paya ulaşarak PEUGEOT’nun SUV’de hedeflediği liderlik için öncü rol oynayacağını gözleri önüne serdi. 2008, 3008, 5008 ve yeni 408 ile tüm SUV segmentlerine damgasını vuran PEUGEOT, ilk 3 ayda gerçekleştirdiği 10 bin 500 adetlik SUV satışı ile yüzde 14,6’lık paya ulaştı. Binek araç pazarında ağırlığını artıran PEUGEOT, hafif ticari araçta da güçlü bir artış sağladı. Mart ayında 1983 adet hafif ticari araç satışı gerçekleştiren PEUGEOT, yüzde 8,0’lık pazar payıyla bu segmentte 4’üncülüğe ulaştı. Marka, ilk 3 aylık dönemde de 4 bin 427 adetlik satışla 4’üncü sırada yer aldı ve yüzde 7,6 pazar payına ulaştı.

Hedef SUV’da yeniden liderlik!

Yılın ilk 3 aylık dönemini güçlü bir performansla geride bıraktıklarını söyleyen PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, “Mart ayında gerçekleştirdiğimiz 8 bin 857 adetlik satış rakamıyla toplam pazarda 3’üncü sırada yer aldık. İlk 3 ayda ulaştığımız 18 bin adedin üzerindeki satış rakamıyla, sene sonu hedefimiz olan 57 bin adede doğru adımlarımızı hızlandırıyoruz. Markamıza tüketicilerinden çok yoğun bir ilgi var. Daha fazla araç temin ederek daha fazla müşterimizi otomobil sahibi yapmayı hedefliyoruz” dedi. 2023 yılı için hedefledikleri 57 bin adetlik satış rakamının PEUGEOT’ya yüzde 7,3’lük pazar payı getireceğini vurgulayan Gülin Reyhanoğlu, şöyle devam etti: “Bu PEUGEOT markası için çok önem arz ediyor. Zira bu sonucu elde etmeyi başarırsak PEUGEOT markasının Türkiye tarihindeki rekor satışına imza atmış olacağız.  Bu 57 bin adetlik hedef satışımızın yüzde 54’ünün yani 30 bin 500 adedinin SUV modellerimiz olmasını hedefliyoruz. Burada 408’in bir başka önemli görevi var. Bu sene PEUGEOT olarak Türkiye’de SUV pazarının tekrar lider markası olmayı hedefliyoruz.Yeni 408 de bu liderlik hedefine giden yolda gücümüze güç katacak. Bununla birlikte yılı yaklaşık 16 bin adetlik hafif ticari araç satışıyla tamamlayı arzuluyoruz. 2022 yılını hafif ticari araçlarda 6’ncı sırada kapattık. Bu sene ise pazarın bu bölümünde yüzde 9’luk bir pazar payı hedefliyoruz ki bu sonuç bizi hafif ticari araç pazarında 3’üncü sıraya çıkartacaktır. PEUGEOT olarak mutlak hedefimiz iki yerli üreticinin hemen arkasından ticari araçta 3’üncü marka olmak.”

Diğer Haberler

Birleşik Krallık’ın yeni duyurulan Elektrikli Otomobil Hibesi’nden (ECG) çıkarılabilir

Stellantis, hükümetin EV sübvansiyonlarını tüm üretim zinciri boyunca çevre standartlarına bağlamak için harekete geçmesiyle, Polonya'daki elektrikli araç üretiminin karbon yoğunluğuyla ilgili endişeler nedeniyle Birleşik...

Seul’den 350 milyar dolarlık yatırım taahhüdü

ABD Başkanı Donald Trump yaptığı açıklamada, ABD'nin Güney Kore'den yapılan ithalata %15'lik bir tarife uygulayacağını ve Seul'den 350 milyar dolarlık yatırım taahhüdü ve 100...

Almanya, Aralık 2025’ten İtibaren Halka Açık Yollarda Uzaktan Kumandalı Araç Denemelerine İzin Verecek

Almanya, 1 Aralık 2025'te yeni bir düzenleme olan Karayolu Trafiği Uzaktan Kumanda Yönetmeliği'ni (StVFernLV) yürürlüğe koyacak ve uzaktan kumandalı motorlu taşıtların halka açık yollarda test edilmesi...

İtalya, Eylül Ayında İtibaren Elektrikli Otomobiller İçin 600 Milyon Euro’luk Teşvik Programı Planlıyor

Çevre ve Enerji Güvenliği Bakanı Gilberto Pichetto Perşembe günü yaptığı açıklamada, İtalya'nın Eylül ayı başlarında elektrikli araçlar için 600 milyon Euro'luk yeni bir teşvik...

Japonya, ABD’yi Ticaret Anlaşması Kapsamında Otomatik Tarife İndirimlerini Hızlandırmaya Çağırdı

Japon hükümeti yaptığı açıklamada, Japonya'nın baş ticaret müzakerecisi Ryosei Akazawa'nın ABD'yi, otomobiller ve otomobil parçaları üzerindeki daha düşük vergiler de dahil olmak üzere yakın...

Petrolde büyük düşüş varili 62,78 dolardan alıcı buldu

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 65,76 dolardan işlem görüyor. Cuma 66,91 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 65,83 dolardan tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı,...

Sektöründe önde gelen diğer otomobil gruplarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor

Çinli otomobil markaları, dikkati çeken yükselişlerini sürdürürken, sektörün önde gelen markalarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor. Stellantis, yılın ilk yarısında pazar payı yıllık bazda yüzde 16,7'den...