Türkiye, Tarihindeki En Yüksek Aylık Satışını Gerçekleştirdi

®
Çok Okunanlar

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Renault’dan Sosyal Medyada Bir İlk…

Renault, Kasım ayında Büyük Haber başlıklı ÖTV Kampanyasıyla sosyal medyada dikkat çekmişti. Yılın son ayında da tüketicilerin satın alma sürecindeki kararsızlığından...

Grubun bu çeyrekteki cirosu 11 milyar 296 milyon avro oldu

Groupe Renault üçüncü çeyrekte 852 bin 198 araç satışı gerçekleştirdi. Bu, -%3,2 küçülen piyasada -%4,4 düşüşe karşılık geliyor. İran’ın...

Satışlarda Passat, Clio ve Focus ilk 3’te…

Bu yılın eylül ayında ikinci el online pazarda en çok tercih edilen otomotiv markası 19 bin 332 adetle Volkswagen (VW) olurken, bunu 18 bin 226...

Mart ayında gerçekleştirdiği 5 bin 348 adetlik satışla ülkemizde tarihindeki en yüksek performansa ulaşan Citroën Türkiye, geçtiğimiz ay toplam pazardan aldığı yüzde 5.1’lik pazar payı ile yıl sonu hedeflerine bir adım daha yaklaştı. Citroën, ilk çeyrekte ulaştığı 11 bin 275 adetlik toplam satışla dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Citroën Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım, “Yılbaşından bu yana araç tedarikinde yaşadığımız model bazlı kısmi sorunlara rağmen satış rakamlarımızı aydan aya yükseltmeyi başardık.  Mart ayında elde ettiğimiz 5 bin 348 adetlik satışla, Citroën’in Türkiye tarihindeki en yüksek aylık satış rakamına imza attık” dedi.

Konforu ön planda tutan yenilikçi ve yüksek teknolojili modelleriyle otomotiv tarihinin en köklü üreticilerinden olan Citroën,  Türk tüketicisinin yoğun ilgisini satış rakamlarında gözler önüne sermeye devam ediyor. 2023’e “Yılın en itibarlı otomobil markası” ödülünü alarak başlayan Citroën, Türkiye pazarındaki bugüne kadar en yüksek aylık satış rakamını Mart ayında gerçekleştirdi. Mart ayında 5 bin 348 adetlik satış rakamına ulaşan Citroën, geçtiğimiz ay toplam pazarda yüzde 5,1’lik paya ulaştı.Hafif ticari modelleriyle büyük bir ivme yakalayan markanın rekor Mart satışına C5 Aircross ve C3 modelleri de büyük katkı sağladı. İlk 3 aylık dönemde 11 bin 275 adetlik satış gerçekleştiren marka, 4 bin 360 adetlik hafif ticari araç satışıyla segmentte 5’inci sırada yer aldı.

 Berlingo hafif ticari araçta ikinci sırada!

Mart ayında 1094 adetlik satış rakamıyla satılan her 5 Citroën modelinden 1’ini temsil eden C5 Aircross, segmentinde elde ettiği yüzde 7,5’lik pazar payıyla 3’üncü sırada yer aldı. Markanın B-HB (hatchback) modeli C3 ise Mart ayında 817 adet, ilk 3 aylık dönemdeyse 1453 adetlik satış rakamıyla markanın önemli oyuncularından biri oldu. Marka, başarılı hafif ticari modeli Berlingo ile Mart ayında elde ettiği 1102 adetlik satışla, segmentinde yüzde 19 pay alırken, Türkiye’nin en çok tercih edilen 2. hafif ticari araç modeli oldu. İlk çeyrekte de Berlingo, 2 bin 445 adetlik toplam satışla 4’üncü en çok satılan model oldu. Yeni yıla yeni modelleri C4 X’i satışa sunarak başladıklarınıhatırlatan Citroën Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım, “Yılbaşından bu yana araç tedarikinde yaşadığımız model bazlı kısmi sorunlara rağmen satış rakamlarımızı aydan aya yükseltmeyi başardık. Ve Mart ayında elde ettiğimiz 5 bin 348 adetlik satışla, Citroën’in Türkiye’de tarihindeki en yüksek aylık satış rakamına imza attık” dedi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...