bpTürkiye’nin filo müşterilerine sunduğu deneyime ödül

®
Çok Okunanlar

Phantom Series II için yeni bir ifade duyuruldu

Rolls-Royce Motor Cars, Phantom Series II için yeni bir ifade duyurdu. Sekizinci nesil Phantom bu yıl tasarım değişiklikleri ve...

Terk edilmiş araçların kaldırılması devam ediyor…

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Karayolları 1. Bölge Müdürlüğünde açıklamalarda bulundu. İçişleri Bakanı Soylu,...

Lexus Paris Motor Show’da Yeni UX Konsepti

İleri teknoloji ve yüksek işçilik kalitesiyle dünyanın en iyi otomobillerini üretme felsefesine sahip Lexus, 2016 Paris Motorshow’da yeniliklerini sergiledi. Paris’te...

Zorlu Hava Şartlarını Unutun.

Kış aylarında sokağın zorlu hava şartlarını rüzgarlıklarıyla dağıtan Bad Bear, kullanıcıların içini ısıtıyor.   Her mevsimin kendine özel dinamiklerine ait ürün...

Enerjinin öncü şirketlerinden bp Türkiye’nin filo telesatış/müşteri hizmetleri/satış destek servis sağlayıcısı Tempo BPO ile akaryakıt filo satışlarına yönelik geliştirdiği proje, 5’inci CX AwardsTurkey‘de B2B Müşteri Deneyimi Kategorisi’nde Üretken Proje ödülünü kazandı.

 Kaynak üretimine odaklı uluslararası petrol şirketinden müşterileri için çözümler sunan entegre bir enerji şirketi olma yolunda emin adımlarla ilerleyenbp Türkiye, müşteri odaklıanlayışını tüm çalışmalarının merkezinde tutmayı da sürdürüyor. Bu kapsamda iş ortaklarıyla geliştirdiği projelerle de sektörde farklılaşıyor.

Müşteri odaklı yaklaşımlarıyla sektörünün öncülerinden olanbp Türkiye ile filo tele satış/müşteri hizmetleri/satış destek servis sağlayıcısı Tempo BPO’nun birlikte geliştirdiği proje Nice Medya tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan 5. CX AwardsTurkey’ingerçekleştirilen töreninde B2B Müşteri Deneyimi Kategorisi’ndeÜretken Proje ödülünü aldı.Bu kategorideki projelerin oluşturdukları B2B iş modelleri yarattıkları müşteri yolculuğu haritaları, sayılarla kanıtlanabilen başarı ve ölçülebilirlik sonuçları, müşteri tutundurma politikaları ve segment bazlı iletişimlerinin başarısı açılarından değerlendirildi.

Tempo BPO’nunbp Türkiye için geliştirdiği müşteri deneyimi yolculuğunun hayata geçmesininardından, elde ettiği başarılı sonuçlar ile sürekli büyüdüğünü söyleyen bp Türkiye Filo Satış Müdürü Mehmet Aydın Özdemir “Aralık 2021 itibariyle Tempo BPO ile akaryakıt filo satış ve operasyon süreçlerimizde atmış olduğumuz adımlarla filo müşterilerimizin müşteri yolculuğunu yeni baştan tasarladık., Müşterilerimizin ilk başvuru anından satış sonrası süreçlerine kadar olan tüm iş akışlarının dijital sistemlerle tamamen entegre bir biçimde yönetilmesini sağladık. Tempo BPO ekipleri ile atmış olduğumuz bu adımlar KOBİ segmentinde müşteri memnuniyetimizdeki artışa ve bu segmentteki büyüme oranlarımıza oldukça olumlu bir şekilde yansıdı. Çok kısa bir sürede somut ve olumlu sonuçlaralmış olduğumuz ve iş yapış şeklimize doğrudanetki eden projemizin 5. CX AwardsTurkey’de‘Akaryakıt B2B Müşteri Deneyimi Üretken Proje’ ödülüile taçlandırılmasından dolayı çok mutluyuz. Tempo BPO ile olan başarılı işbirliğimizin büyüyerek sürmesini diliyoruz” diyerekgelecek dönemde de başarılı projeler hayata geçirmeyi hedeflediklerinibelirtti.

Türkiye’nin bankacılıktan sigortacılığa, finanstan sağlığa, perakendeden e-ticarete, enerjiden turizme kadar birçok öncü sektöründeki markanın katılımıyla bu yıl 5’incisi düzenlenen CX AwardsTurkey’de ulusal ve uluslararası birçok marka akademik bakış açısıyla ve titizlikle inceleniyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...