bpTürkiye’nin filo müşterilerine sunduğu deneyime ödül

®
Çok Okunanlar

Skoda Yeni Nesil Elektrikli Modelleri Türkiye’de…

Škoda, elektrikli mobilite dönüşümünü yeni nesil tamamen elektrikli modelleriyle hızlandırıyor. Türkiye pazarında satışa sunulan Yeni Elroq, Enyaq ve Enyaq Coupé...

MINI TürkiyeT200 Masters Tenis Turnuvası

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen...

Araç Kiralamada Bayram Yoğunluğu: Erken Rezervasyonlar %46 Tasarruf Sağladı

Yolcu360, 2025 Kurban Bayramı dönemine ait araç kiralama istatistiklerini açıkladı. 2025 Kurban Bayramı boyunca bir araç kiralamanın günlük maliyeti ortalamada...

Tırmanma Mücadelesi Bursa Şahintepe’ye Taşınıyor

AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 4. ayağı olan Şahintepe Tırmanma Yarışı, Bursa Otomobil Sporları Spor Kulübü (BOSSEK) tarafından 4...

Borusan Cat, Global Operatör Yarışması

Borusan Grubu şirketlerinden Borusan Cat, Global Operatör Yarışması ile Türkiye’nin dört bir yanından gelen en yetenekli operatörleri sahada bir...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye...

OSS Yönetim Kurulu Başkanlığına Yeniden Ali Özçete Seçildi

OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini...

Enerjinin öncü şirketlerinden bp Türkiye’nin filo telesatış/müşteri hizmetleri/satış destek servis sağlayıcısı Tempo BPO ile akaryakıt filo satışlarına yönelik geliştirdiği proje, 5’inci CX AwardsTurkey‘de B2B Müşteri Deneyimi Kategorisi’nde Üretken Proje ödülünü kazandı.

 Kaynak üretimine odaklı uluslararası petrol şirketinden müşterileri için çözümler sunan entegre bir enerji şirketi olma yolunda emin adımlarla ilerleyenbp Türkiye, müşteri odaklıanlayışını tüm çalışmalarının merkezinde tutmayı da sürdürüyor. Bu kapsamda iş ortaklarıyla geliştirdiği projelerle de sektörde farklılaşıyor.

Müşteri odaklı yaklaşımlarıyla sektörünün öncülerinden olanbp Türkiye ile filo tele satış/müşteri hizmetleri/satış destek servis sağlayıcısı Tempo BPO’nun birlikte geliştirdiği proje Nice Medya tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan 5. CX AwardsTurkey’ingerçekleştirilen töreninde B2B Müşteri Deneyimi Kategorisi’ndeÜretken Proje ödülünü aldı.Bu kategorideki projelerin oluşturdukları B2B iş modelleri yarattıkları müşteri yolculuğu haritaları, sayılarla kanıtlanabilen başarı ve ölçülebilirlik sonuçları, müşteri tutundurma politikaları ve segment bazlı iletişimlerinin başarısı açılarından değerlendirildi.

Tempo BPO’nunbp Türkiye için geliştirdiği müşteri deneyimi yolculuğunun hayata geçmesininardından, elde ettiği başarılı sonuçlar ile sürekli büyüdüğünü söyleyen bp Türkiye Filo Satış Müdürü Mehmet Aydın Özdemir “Aralık 2021 itibariyle Tempo BPO ile akaryakıt filo satış ve operasyon süreçlerimizde atmış olduğumuz adımlarla filo müşterilerimizin müşteri yolculuğunu yeni baştan tasarladık., Müşterilerimizin ilk başvuru anından satış sonrası süreçlerine kadar olan tüm iş akışlarının dijital sistemlerle tamamen entegre bir biçimde yönetilmesini sağladık. Tempo BPO ekipleri ile atmış olduğumuz bu adımlar KOBİ segmentinde müşteri memnuniyetimizdeki artışa ve bu segmentteki büyüme oranlarımıza oldukça olumlu bir şekilde yansıdı. Çok kısa bir sürede somut ve olumlu sonuçlaralmış olduğumuz ve iş yapış şeklimize doğrudanetki eden projemizin 5. CX AwardsTurkey’de‘Akaryakıt B2B Müşteri Deneyimi Üretken Proje’ ödülüile taçlandırılmasından dolayı çok mutluyuz. Tempo BPO ile olan başarılı işbirliğimizin büyüyerek sürmesini diliyoruz” diyerekgelecek dönemde de başarılı projeler hayata geçirmeyi hedeflediklerinibelirtti.

Türkiye’nin bankacılıktan sigortacılığa, finanstan sağlığa, perakendeden e-ticarete, enerjiden turizme kadar birçok öncü sektöründeki markanın katılımıyla bu yıl 5’incisi düzenlenen CX AwardsTurkey’de ulusal ve uluslararası birçok marka akademik bakış açısıyla ve titizlikle inceleniyor.

Diğer Haberler

Hyundai Modelleri Çarpışma Testlerinden Zafer

Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç güvenliğindeki başarısını bir kez daha...

Drift Heyecanı Kocaeli Körfez’de

2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29 Haziran Pazar günü TOSFED Körfez...

MINI TürkiyeT200 Masters Tenis Turnuvası

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen ödül töreniyle sona erdi. Dokuz...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına dönüştürebiliyor.Özellikle üst sınıf SUV modeli...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir Ekip RuhuylaBizi Kimse Durduramaz!  Dünyanın...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye genelinde 6 farklı lokasyondan faaliyetlerini...

OSS Yönetim Kurulu Başkanlığına Yeniden Ali Özçete Seçildi

OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini seçti. Genel Kurulda oy birliğiyle...