Küresel otomotiv topluluğu Twitter’da buluşuyor

®
Çok Okunanlar

Ford Otosan, üretim ve ihracatta liderliğini sürdürdü

Ford Otosan, Hyundai Assan ve Anadolu Isuzu'nun üretim tesislerine ev sahipliği yapan Kocaeli, ocak-mart döneminde Türk otomotiv sektörünün üretim...

Yakıt Tüketimi ve Emisyonlara Yönelik Çözümlerini Sunuyor

Allison Transmission, yakıttan bağımsız tahrik çözümlerinden belediye ve atık toplama araçlarına yönelik Allison eGen Power® tam elektrikli akslara kadar...

İtalya’ya binek otomobil ihracatında yüzde 58,5 artış

Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği verilerinden yaptığı derlemeye göre, otomotiv endüstrisinin Ocak-Mart 2024'teki 9 milyar 132 milyon 431 bin...

Batarya maliyetleri 15 yıldan kısa bir sürede yüzde 90 geriledi

Londra Uluslararası Enerji Ajansının (IEA) Bataryalar ve Güvenli Enerji Dönüşümleri Özel Raporu'na göre, düşen maliyetler, inovasyondaki ilerleme ve destekleyici endüstriyel...

Twitter’da arabalarla ilgili 64 milyondan fazla tweet atıldı, 20 milyon tweet elektrikli araçlarla ilgiliydi…

Twitter, otomobil markaları için alıcılara ve hedef kitlelere ulaşmak için çok ideal bir ortam sunuyor. Twitter’ın otomobiller hakkında Twitter’daki konuşmalarla ilgili açıkladığı rakamlar da bunu kanıtlar nitelikte. Bu arada yeni bir trend olarak, Twitter’daki insanlar elektrikli araçlarla ilgileniyor ve neredeyse yarısı satın almak istediklerini söylüyor.

İnsanlar tutkuları ve ilgi alanları hakkında konuşmak için Twitter’a geliyor ve Twitter’dan yapılan son araştırmalar, otomotive dair konuşmaların bu yıl hız kazandığını gösteriyor. Platformdaki tüketiciler, hayattaki en önemli satın alımlardan birini keşfederken, tartışırken ve nihayetinde karar verirken, Twitter otomobil markalarına bu kitlelerin ilgisini çekme fırsatları sunuyor.

Yılın ilk 8 ayında 64 milyonda fazla tweet atıldı

Bugün, bir araba arayışı, bir araba bayisinden çok Twitter’da başlıyor. Bu yılın Ocak ve Ağustos ayları arasında, insanlar en son otomobil trendleri hakkında haberler ve görüşler paylaştıkça, dünya çapında otomobiller hakkında 64 milyondan fazla Tweet atıldı.

Twitter’da otomobil hakkında konuşanların 3’te 1 kadın

Tweetlerin yüzde 47’si 35 yaşın altındakiler tarafından yazıldı. Ve çoğunluğu erkek iken, Twitter’da otomobil hakkında konuşanların neredeyse üçte birini kadınlar oluşturuyor.

Twitter’da en çok Tesla konuşuluyor

Twitter’da en çok konuşulan otomobil markası Tesla olurken, onu Mercedes-Benz, BMW, Nissan ve Ford izledi.

Elektrikli araçlarla ilgili konuşmalar Twitter’da yükseliyor

Twitter, otomobil tutkunlarının elektrikli araçlar hakkında konuşması için önemli bir platform haline geldi. Yalnızca bu yıl içinde (Ocak-Ağustos), en yeni elektrikli araç modelleri hakkında dünya çapında 20 milyondan fazla Tweet atıldı.

Almanya, Fransa, Birleşik Krallık ve ABD’deki Twitter kullanıcıları, çevre dostu olma (yüzde 51), düşük işletme maliyetleri (yüzde 33) ve düşük gürültü kirliliği (yüzde 24) açısından elektromobilitenin başlıca avantajlarını görüyor. Aynı ankette Twitter’daki kişiler, elektrikli bir araç satın alırken gördükleri temel dezavantajlar olarak Pil Ömrü (%50), Satın Alma Maliyeti (%45) ve Menzil Kaygısı (%42) olduğunu belirttiler.

Twitter’da insanlar elektrikli araç satın alma niyetini gösteriyor

Daha da önemlisi, Twitter’daki insanlar da satın alma niyetini gösteriyor: Bu pazarlardaki yaklaşık her saniye Twitter kullanıcısı (yüzde 49) bir elektrikli araç satın almanın “muhtemel” veya “çok muhtemel” olduğunu söylüyor. Karşılaştırıldığında, bu rakam Twitter’da olmayan ortalama bir İnternet kullanıcısı için sadece yüzde 33.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’nin yeni Genel Müdürü Alican Emiroğlu oldu

2020’den bu yana Volvo Car Turkey’nin Genel Müdürü olan Magnus Boman’ın ardından koltuğunu devralacak isim belli oldu. Uzun yıllar...

Diğer Haberler