Giulia ve Stelvio GT Junior…

®
Çok Okunanlar

Yüzde 7 gerileyerek 1 milyon 597 adet oldu…

OSD, 2024 yılının ocak-eylül dönemine ait üretim ve ihracat pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın 9 aylık döneminde toplam...

661.000 Explorer spor hizmet aracını geri çağırıyor…

Ford Motor, sabitleme pimleri gevşeyip tavan rayı kapaklarının araçtan ayrılmasına izin verebildiğinden, ABD düzenleyicilerinin talebi üzerine Kuzey Amerika'da 661.000...

İkinci el araç fiyatları yüzde 3-10 düştü…

Motorlu Araç Satıcıları Federasyonu (MASFED) Genel Başkanı Aydın Erkoç, yaptığı açıklamada, bu yıla ilişkin ikinci el araç pazarını değerlendirdi. Yılın...

bpTürkiye’nin filo müşterilerine sunduğu deneyime ödül

Enerjinin öncü şirketlerinden bp Türkiye’nin filo telesatış/müşteri hizmetleri/satış destek servis sağlayıcısı Tempo BPO ile akaryakıt filo satışlarına yönelik geliştirdiği...

1960’ların ikonu ‘GT 1300’den ilham alan Giulia ve Stelvio GT Junior özel serileri sınırlı sayıda üretilecek.

Alfa Romeo 2021 yılındaki lansman dönemini Giulia ve Stelvio GT Junior özel serileri ile devam ettiriyor. Marka, hayata geçirdiği özel serilerle uzun ömürlü, estetik ve işlevsel otomobiller yaratma konusundaki yeteneğini gözler önüne sererken, tüm modellerinin üretildikten yıllar sonra da ilham verici olduğunun ve duyguları harekete geçirmeye devam ettiğinin altını çiziyor.

Alfa Romeo bu bakış açısıyla 1960’larda müzik, sanat ve modanın öne çıktığı Londra merkezli kültürel akım olan “Swinging Sixties” döneminin en güzel örneklerinden ikonik GT 1300 Junior’ı, Giulia ve Stelvio GT Junior özel seri versiyonlarıyla yeniden yollara döndürüyor. 1960’ların ikonu GT 1300’den ilham alan özel seriler, mayıs ayında pazara sunulan ve 500 adet üretilen Giulia GTA/GTAm ve Giulia ile Stelvio ‘6C Villa d’Este’ özel versiyonlarını takiben satışa sunuluyor.

Giulia ve Stelvio GT Junior: Ölümsüz güzellik

Sınırlı sayıda üretilecek olan özel seri ve sportif versiyonlar, “Veloce” donanım seviyesiyle tercih edilebiliyor. Giulia ve Stelvio’nun “GT Junior” sınırlı özel versiyonunda 2,2 litre turbo dizel 210 HP veya 2,0 litre 280 HP turbo benzinli olmak üzere iki farklı dört silindirli motor seçeneği bulunuyor. Güç, 8 vitesli otomatik şanzıman ve Q4 dört tekerlekten çekiş sistemiyle yola aktarılıyor. Ayrıca 2.0 litre, 280 HP’lik Giulia’da arkadan itiş seçeneği de bulunuyor.

Özel versiyonlar, dikkat çekici tasarım detaylarıyla da fark yaratıyor. Her iki modelin de sportif iç mekanlarında, özel dikişlere ve koltuk başlığında özel “GT Junior” işlemesine sahip elektrikli ayarlanabilir deri ön koltuklar yer alıyor. Özel seri versiyonların kabin içerisinde ön konsolda 1960’ların şık GT 1300 Junior silueti de yer alıyor. Stelvio’da beş kollu 21 inçlik; Giulia’da ise 19 inç hafif alaşım jantlar göze çarpıyor.

Giulietta ve Stelvio “GT Junior” özel seri versiyonlarında iddialı “Lipari Ochre” gövde renginin yanı sıra L2 ADAS sistemleri, arka park sensörleri, kablosuz şarj ve otomatik açılan elektrikli bagaj kapağı gibi opsiyonel donanımlar bulunuyor.

Giulia GT 1300 Junior: Bir dönemin özeti

Otomobil tarihine adını yazdıran GT 1300 Junior, 1966’dan 1976’ya kadar üretildi ve üretimde kaldığı 10 yılda yaklaşık 100 Bin adet satıldı. Bertone gövdeli ve 89 HP motora sahip Giulia Sprint GT’ye benzeyen GT 1300 Junior, çok kısa bir süre içerisinde, hayallerin ulaşılabilir kabul edildiği 60’ların otomobili olarak kendini kanıtladı. GT 1300 Junior, Alfa Romeo’nun karakteristik özelliği olan güzellik ve işlevsellik arasındaki dengenin çarpıcı bir örneğiydi. Bu yüzden de Alfa Romeo’nun hafif ama güçlü formlarla ölümsüz bir tasarımın elçisi olan GT 1300 Junior reklamlarında “otomobilinizle her gün bir zafer” spotunu kullanması tesadüf değildi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...