Renault Grubu yeni misyonunu açıkladı…

®
Çok Okunanlar

Hyundai Motor Türkiye Markalı Kasko Hizmeti

Sigorta ve Yetkili Servis hizmetini tek çatı altında toplayan Hyundai Motor Türkiye, uzun yıllardır süregelen markalı kasko hizmetini genişletmeye...

C3 Aircross’ta 200 bin TL indirim vadeli

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini haziran ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Bu...

Türkiye’de ithal araç oranı yüzde 70

Automechanika İstanbul 2025, Türkiye otomotiv tedarik sanayisinin, dünyayla rekabet gücünü artırabilmesine olanak sağlayacak İstanbul, 15.05.2025. 2024 yılında Türkiye otomotiv sanayisi için...

PHINIA Uluslararası Başarılarını 2 Ödülle

PHINIA2024 Büyüme Şampiyonluğu Ödülünü AD International’dan Aldı!  20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik...

Automechanika Istanbul 2025’te

Uluslararası otomotiv satış sonrası endüstrisi, 12 - 15 Haziran’da Automechanika Istanbul 2025’te buluşuyor  İstanbul, 03.06.2025. Otomotiv satış sonrası sektörünün Türkiye’de ve...

Nissan Yetkili Satıcılarına davet ediyor

Nissan 01-05 Haziran tarihleri arasında yapılacak bayram öncesi organizasyonlar ile tüm Nissan tutkunlarını Nissan Yetkili Satıcılarına bekliyor.  Nissan Türkiye, yeni...

Aşkın Garantisi Yok Ama Lassa’nın Var

Brisa'nın güçlü markalarından Lassa, bir ilke imza atarak binek ve 4x4 imkansızde 5 yıl garanti uygulamasını başlattı. Yeni garanti...

Renault Grubu, bu kelimelerle kurumsal yapısı, 170 000 çalışanı, paydaşları ve müşterilerine hizmet etme amacını taşıyan misyonunun anlamını vurguluyor. Misyonun kalbinde Renault’nun derinlere uzanan; temeli insan unsuru olan, paylaşımcı duruşu ile Grubun yaratıcılık, yenilikçilik ve teknik yetileri yer alıyor.

“Renault’da, her zaman teknoloji ve inovasyon insanlara hizmet eder; insanlar teknoloji ve inovasyona değil. Bunun nedeni ise, temel amacımızın insanları birbirine yakınlaştırmak olmasıdır. Bu özgürlük, günümüz ulaşımının da temelinde yatmaktadır ve yarın bu ilişki daha da güçlenecektir.” diyen Renault Yönetim Kurulu Başkanı Jean-Dominique Senard, misyon odaklı yaklaşımın rekabetçiliğin temel unsuru olduğunu dile getirdi.

Senard sözlerini şöyle sürdürdü: “Bir şirketin gücü; yapacağı hamleler ile uzun vadeli dinamiklerinin, o şirketin değer odaklı yönetim şekli ve stratejisiyle uyumlu olmasına bağlıdır. Bu uyum anlamlı ve kalıcı sonuçlar doğurur. Bu sonuçlar da güveni, aidiyetten duyulan gururu, motivasyonu ve paydaşların bağlılığını sağlayarak yüksek performans getirir.” 

Grubun yeni misyonu ortak bir çalışma ile şekillendi. Öncelikle çalışma grupları çok sayıdaki ülkede, pek çok iş kolundaki operasyonel birimler ve üst yönetimle yapılmış yüzlerce mülakatı analiz etti. Buna paralel olarak kurum kültürüyle ilgili de analizler yapıldı. Çalışmanın son ayağında tüm verilerle birlikte, kurum dışındaki paydaşlarla da (iş ortakları, yatırımcılar, STKlar, vs) bir araya gelindi ve süreç tamamlandı.

Renault Grubu, bu misyonu güçlendirmek için, Paydaşlar Komitesi’nden öteye geçerek bir Misyon Komitesi’nin (Purpose Committee) yıl sonundan önce kurulmasına karar verdi. Çok çeşitli geçmişlere ve uzmanlık alanlarına sahip uluslararası kişilerden oluşan bu komitenin, Grup stratejisine ilişkin analizleri ve tavsiyeleri ile Yönetim Kurulu’nu bilgilendirmesine karar verildi.

Diğer Haberler

Stellantis modelleri için yeni LIQUI MOLY motoryağı

Top Tec 6320 5W-30 öncelikle Citroën, DS, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot ve Toyota markalarının PSA motorları bulunan benzinli ve dizel araçlar için geliştirilmiştir. LIQUI MOLY'nin...

C3 Aircross’ta 200 bin TL indirim vadeli

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini haziran ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Bu kapsamda; sıfır emisyonlu mobilitenin keyfini...

Volvo Cars, dünyanın ilk çoklu adaptif emniyet kemeri

Volvo Cars, dünyanın ilk çoklu adaptif emniyet kemeriyle güvenlikte yeni bir dönem başlatıyor Volvo Cars, bugün emniyet kemerine yönelik önemli bir güvenlik iyileştirmesini duyurdu. Dünyada...

Automechanika Istanbul 2025’te

Uluslararası otomotiv satış sonrası endüstrisi, 12 - 15 Haziran’da Automechanika Istanbul 2025’te buluşuyor  İstanbul, 03.06.2025. Otomotiv satış sonrası sektörünün Türkiye’de ve çevre ülkelerdeki en büyük ticaret ve iş platformu Automechanika Istanbul, “satış sonrası pazarının güç merkezi” mottosuyla 12-15 Haziran 2025 tarihleri arasında 18’inci kez...

Nissan Haziran ayına özel servis kampanyası

Haziran indirimleriyle Nissan’ınızı tatile hazırlayın! Nissan sahipleri tatillerine güven ve konfor içinde çıkıyor. Nissan Türkiye Haziran ayına özel servis kampanyasıyla, Niskasko sahiplerine periyodik bakımda 10%...

Opel Yaz Mevsimini Yüzde 0 Faizli Finansman

Opel, haziran ayında da binek ve SUV modellerinde müşterilerine avantajlı kredi olanaklarının yanı sıra çoğu modelinde de nakit indirim seçeneği sunuyor. Başarılı hafif ticari...

PEUGEOT, SUV 2008, yeni SUV 3008, yeni SUV 5008

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu haziran ayı kampanyasını başlattı. Segmentlerinde hep bir adım önde...