13 litrelik çekicilerimizin başarısı devam edecek

®
Çok Okunanlar

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme...

Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen Otomobil Üreticisi Chery

Chery 2025 Yılında 152 Basamak Birden Yükseldi Fortune Global 500’de 233’üncü Sıraya Yerleşti!  Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors...

Opel En Hızlı Elektrikli Modelini Tanıttı

Elektrikli Opel’lerin En Hızlısı Yeni Mokka GSE İlk Kez Sahneye Çıktı! Alman otomobil üreticisi Opel’in iddialı SUV modeli Mokka, özel...

Renault Trucks, kamyon ve çekicilerinin yanı sıra sunduğu toplam çözümler ile pandemi dönemine rağmen büyüyen ticari araçlar pazarında başarılı bir yıl geçirdi.  

Renault Trucks, kamyon ve çekicilerinin performansını, üstün yakıt tasarrufunu, dayanıklılıklarını, sürüş konforu ve güvenliğini, sunduğu finansal çözümler ve satış sonrası hizmetleri ile optimize ediyor. 2020 yılında Covid-19 pandemi döneminde yaşanan tüm zorluklara rağmen araçları ve sunduğu satış sonrası hizmetleri sayesinde Renault Trucks, filoların en ideal toplam sahip olma maliyeti ile operasyonlarını yürütmelerine destek olmayı başardı. 

Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine, 2020 yılında 16 ton üzeri ticari araçlar pazarını değerlendirerek; “Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de bu yıl farklı dinamikler yaşandı. Aslında ticari araçlar sektöründe son beş yılda düşüş gösteren eğilim, pandemi sürecinde birçok etken ile yükselişe geçti. 2020 yılı 16 ton üzeri ağır ticari araç pazarı, 7300 adetten 16.270’e yükselerek bir önceki yıla göre %122,9 oranında arttı. 2020’nin ilk iki ayı yüksek satış adetleriyle başlayarak güzel bir yıl olacağı sinyalini verdi. Ancak Mart 2020 itibariyle Türkiye’de de Covid-19 pandemi etkileri başladı ve tüm dünyada araç üreticilerinin ortalama iki ay boyunca üretimlerinin durduğu bir süreç yaşandı. Bu süreçte ikinci el değerleri de yükseldi. Üretimlerin başlamasına rağmen ikinci el değerlerinin düşmemesi, uygulanan düşük faiz oranları ve arzın da düşük seyretmesi nedenleriyle ertelenen talepler, satış olarak yansıdı. Bu arada pandemi sürecinde değişen tüketici alışkanlıkları ile lojistiğin öneminin daha da artması bu duruma ayrı bir ivme kattı” diye belirtti. 

Değişen tüketici alışkanlıkları, lojistik sektörüne de yansıdı 

Yaşanan tüm sıkıntılara rağmen e-ticaret başta olmak üzere tüm lojistik alanlarında büyüme yaşandığına değinen Delepine; “Özellikle karantina dönemi ve çalışma şekillerinin değişmesi ile e-ticaret ve eve teslimatlar büyük bir önem kazandı. Bu da dağıtım alanına yansıdı ancak lojistikte tüm halkalar iç içedir. Dolayısıyla tüm zorluklara rağmen değişen eğilimler, lojistiğin halkalarına pozitif talep olarak döndü” dedi. 

Delepine; “Türkiye’de kamyon pazarında önemli bir oyuncu olarak güçlü bayi ağımız ile büyümeye devam edeceğiz. Pandemi dönemi de dahil olmak üzere son dört yıldır yükselen satış grafiğimiz bizleri daha da motive ediyor. Tabi ki en önemli taahhütlerimizden biri, müşteri memnuniyeti ve müşterilerimizle yakın olarak çözümler üretmek. Pandemi döneminde de müşteri memnuniyeti asıl önceliğimizdi ve 7/24 hizmet vererek müşterimizin yanında olmayı başardık” şeklinde açıkladı.  

Uzun yol lojistiği kadar dağıtım alanı da önem kazandı 

Sebastien Delepine, açıklamasında; “Araçlarımızın performansı, yakıt tasarrufu ve avantajlı toplam sahip olma maliyetleri sayesinde Türkiye pazarında en iyi lojistik çözümleri sunarak Renault Trucks markası olarak ön plana çıkmayı başardık.  Renault Trucks T serisi uzun yol çekicilerimiz, sektörde önemli bir yere sahip. 2021 yılında D serisi dağıtım kamyonlarımız için de aynı başarıyı göstermek üzere odaklanacağız. Şehir içi ve şehirler arası dağıtım segmentinde üstün avantajlar sunan D serisi kamyonlarımızı, yollarda daha çok göreceğiz” dedi. 

 13 litrelik çekicilerimizin başarısı devam edecek 

Delepine; “Renault Trucks 13 litre T serisi çekicilerimiz, segmentinde çok özel bir konuma sahip ve lojistik sektöründe yüksek talep gören araçlar olmasıyla Türkiye’de de ön plana çıkıyor.  Bu grafiğin 2021 yılında da devam etmesini bekliyoruz. T serisi çekicilerimiz, üstün özellikleri, yüksek performansı, yakıt tasarrufu ve konforu ile hem lojistik şirketlerinin operasyonlarına hem de sürücülerin konfor ve verimliliğine katkı sağlıyor” şeklinde açıkladı. 

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...