13 litrelik çekicilerimizin başarısı devam edecek

®
Çok Okunanlar

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda...

BYD, 5 dakikada 400 km elektrikli araç şarjı vaat ediyor

Çinli otomobil üreticisi BYD, Dubai Festival City'de çığır açan bir megavat şarj sistemini tanıttı. Bu sistem, elektrikli araçların yalnızca...

Stellantis ve Bolt’tan Avrupa’da Sürücüsüz Mobilite

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, sürücüsüz mobilitenin yaygınlaşması için Bolt ile iş birliğine imza attı. Stellantis’in AV-Ready Platforms™...

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların satışının son tarihiyle ilgili...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik...

FIAT Professional Büyük Aralık Kampanyası…

FIAT Professional’dan 1 Milyon TL’ye 0 Faizli Kredi FIAT Professional, aralık ayına özel, cazip finansman teklifleri sunuyor.‘Büyük Aralık Kampanyası’  kapsamında;...

Karsan, ILO ve Borçelik’ten Meslek Liselerindeki Kız Öğrencileri İş Hayatı….

Karsan, ILO ve Borçelik’ten Meslek Liselerindeki Kız Öğrencileri İş Hayatına Hazırlayacak Dev Hamle... “Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla...

Renault Trucks, kamyon ve çekicilerinin yanı sıra sunduğu toplam çözümler ile pandemi dönemine rağmen büyüyen ticari araçlar pazarında başarılı bir yıl geçirdi.  

Renault Trucks, kamyon ve çekicilerinin performansını, üstün yakıt tasarrufunu, dayanıklılıklarını, sürüş konforu ve güvenliğini, sunduğu finansal çözümler ve satış sonrası hizmetleri ile optimize ediyor. 2020 yılında Covid-19 pandemi döneminde yaşanan tüm zorluklara rağmen araçları ve sunduğu satış sonrası hizmetleri sayesinde Renault Trucks, filoların en ideal toplam sahip olma maliyeti ile operasyonlarını yürütmelerine destek olmayı başardı. 

Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine, 2020 yılında 16 ton üzeri ticari araçlar pazarını değerlendirerek; “Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de bu yıl farklı dinamikler yaşandı. Aslında ticari araçlar sektöründe son beş yılda düşüş gösteren eğilim, pandemi sürecinde birçok etken ile yükselişe geçti. 2020 yılı 16 ton üzeri ağır ticari araç pazarı, 7300 adetten 16.270’e yükselerek bir önceki yıla göre %122,9 oranında arttı. 2020’nin ilk iki ayı yüksek satış adetleriyle başlayarak güzel bir yıl olacağı sinyalini verdi. Ancak Mart 2020 itibariyle Türkiye’de de Covid-19 pandemi etkileri başladı ve tüm dünyada araç üreticilerinin ortalama iki ay boyunca üretimlerinin durduğu bir süreç yaşandı. Bu süreçte ikinci el değerleri de yükseldi. Üretimlerin başlamasına rağmen ikinci el değerlerinin düşmemesi, uygulanan düşük faiz oranları ve arzın da düşük seyretmesi nedenleriyle ertelenen talepler, satış olarak yansıdı. Bu arada pandemi sürecinde değişen tüketici alışkanlıkları ile lojistiğin öneminin daha da artması bu duruma ayrı bir ivme kattı” diye belirtti. 

Değişen tüketici alışkanlıkları, lojistik sektörüne de yansıdı 

Yaşanan tüm sıkıntılara rağmen e-ticaret başta olmak üzere tüm lojistik alanlarında büyüme yaşandığına değinen Delepine; “Özellikle karantina dönemi ve çalışma şekillerinin değişmesi ile e-ticaret ve eve teslimatlar büyük bir önem kazandı. Bu da dağıtım alanına yansıdı ancak lojistikte tüm halkalar iç içedir. Dolayısıyla tüm zorluklara rağmen değişen eğilimler, lojistiğin halkalarına pozitif talep olarak döndü” dedi. 

Delepine; “Türkiye’de kamyon pazarında önemli bir oyuncu olarak güçlü bayi ağımız ile büyümeye devam edeceğiz. Pandemi dönemi de dahil olmak üzere son dört yıldır yükselen satış grafiğimiz bizleri daha da motive ediyor. Tabi ki en önemli taahhütlerimizden biri, müşteri memnuniyeti ve müşterilerimizle yakın olarak çözümler üretmek. Pandemi döneminde de müşteri memnuniyeti asıl önceliğimizdi ve 7/24 hizmet vererek müşterimizin yanında olmayı başardık” şeklinde açıkladı.  

Uzun yol lojistiği kadar dağıtım alanı da önem kazandı 

Sebastien Delepine, açıklamasında; “Araçlarımızın performansı, yakıt tasarrufu ve avantajlı toplam sahip olma maliyetleri sayesinde Türkiye pazarında en iyi lojistik çözümleri sunarak Renault Trucks markası olarak ön plana çıkmayı başardık.  Renault Trucks T serisi uzun yol çekicilerimiz, sektörde önemli bir yere sahip. 2021 yılında D serisi dağıtım kamyonlarımız için de aynı başarıyı göstermek üzere odaklanacağız. Şehir içi ve şehirler arası dağıtım segmentinde üstün avantajlar sunan D serisi kamyonlarımızı, yollarda daha çok göreceğiz” dedi. 

 13 litrelik çekicilerimizin başarısı devam edecek 

Delepine; “Renault Trucks 13 litre T serisi çekicilerimiz, segmentinde çok özel bir konuma sahip ve lojistik sektöründe yüksek talep gören araçlar olmasıyla Türkiye’de de ön plana çıkıyor.  Bu grafiğin 2021 yılında da devam etmesini bekliyoruz. T serisi çekicilerimiz, üstün özellikleri, yüksek performansı, yakıt tasarrufu ve konforu ile hem lojistik şirketlerinin operasyonlarına hem de sürücülerin konfor ve verimliliğine katkı sağlıyor” şeklinde açıkladı. 

Diğer Haberler

Karsan, ILO ve Borçelik’ten Meslek Liselerindeki Kız Öğrencileri İş Hayatı….

Karsan, ILO ve Borçelik’ten Meslek Liselerindeki Kız Öğrencileri İş Hayatına Hazırlayacak Dev Hamle... “Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla dünyada toplu taşımanın dönüşümünde öncü...

BYD, 5 dakikada 400 km elektrikli araç şarjı vaat ediyor

Çinli otomobil üreticisi BYD, Dubai Festival City'de çığır açan bir megavat şarj sistemini tanıttı. Bu sistem, elektrikli araçların yalnızca beş dakikada 400 km menzile...

Stellantis ve Bolt’tan Avrupa’da Sürücüsüz Mobilite

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, sürücüsüz mobilitenin yaygınlaşması için Bolt ile iş birliğine imza attı. Stellantis’in AV-Ready Platforms™ teknolojisini kullanarak ölçeklenebilir Seviye 4...

Petlas, global zirai lastik pazarında yüzde 3’lük paya sahip…

PETLAS YENİLİKÇİ ZİRAİ LASTİKLERİ İLE 100’DEN FAZLA ÜLKEDE SÜRDÜRÜLEBİLİR TARIMA DESTEK OLUYOR! Türkiye’nin lider lastik üreticisi Petlas, tarım sektörünün ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak geliştirdiği ürünleriyle...

Citroën’in hafif ticari araç modellerinde ayrıcalıklı fırsatlar

Citroën’in tasarım, pratiklik ve modülerliğin yanı sıra 1.5 BlueHDI 130HP yeni nesil motoru sayesinde performans ve verimliliğiyle deöne çıkan Berlingo Kombi modeli600 bin TL...

FIAT Professional Büyük Aralık Kampanyası…

FIAT Professional’dan 1 Milyon TL’ye 0 Faizli Kredi FIAT Professional, aralık ayına özel, cazip finansman teklifleri sunuyor.‘Büyük Aralık Kampanyası’  kapsamında; model bazlı 1 milyon TL’ye...

Yeni Ope lMokka GSE 2025 Altın Direksiyon Ödülü

Opel MokkaGSE'ye Altın Direksiyon Ödülü...  Alman otomobil üreticisi Opel, kısa bir süre önce tanıttığı yüksek performanslı elektrikli aracı Mokka GSE ile ödül koleksiyonuna bir yenisini...

Karsan, ILO ve Borçelik’ten Meslek Liselerindeki Kız Öğrencileri İş Hayatı….

Karsan, ILO ve Borçelik’ten Meslek Liselerindeki Kız Öğrencileri İş Hayatına Hazırlayacak Dev Hamle... “Mobilitenin Geleceğinde Bir...

BYD, 5 dakikada 400 km elektrikli araç şarjı vaat ediyor

Çinli otomobil üreticisi BYD, Dubai Festival City'de çığır açan bir megavat şarj sistemini tanıttı. Bu...

Stellantis ve Bolt’tan Avrupa’da Sürücüsüz Mobilite

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, sürücüsüz mobilitenin yaygınlaşması için Bolt ile iş birliğine imza...

Petlas, global zirai lastik pazarında yüzde 3’lük paya sahip…

PETLAS YENİLİKÇİ ZİRAİ LASTİKLERİ İLE 100’DEN FAZLA ÜLKEDE SÜRDÜRÜLEBİLİR TARIMA DESTEK OLUYOR! Türkiye’nin lider lastik üreticisi...

Citroën’in hafif ticari araç modellerinde ayrıcalıklı fırsatlar

Citroën’in tasarım, pratiklik ve modülerliğin yanı sıra 1.5 BlueHDI 130HP yeni nesil motoru sayesinde performans...

FIAT Professional Büyük Aralık Kampanyası…

FIAT Professional’dan 1 Milyon TL’ye 0 Faizli Kredi FIAT Professional, aralık ayına özel, cazip finansman teklifleri...

Yeni Ope lMokka GSE 2025 Altın Direksiyon Ödülü

Opel MokkaGSE'ye Altın Direksiyon Ödülü...  Alman otomobil üreticisi Opel, kısa bir süre önce tanıttığı yüksek performanslı...

Otomotiv Sanayii Derneği 2025 İlk 11 Aylık Verileri…

Yılın İlk 11 Aylık Döneminde Üretim Yüzde 4, İhracat Yüzde 5 Büyüdü! Otomotiv Sanayii Derneği...

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı....

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki...

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam...

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten...

VW ID.3, 160,000 km testinde pil kapasitesinin %91’ini korudu

Avrupa'nın en büyük otomotiv kulübünün dört yıllık dayanıklılık testi, Volkswagen ID.3'ün bataryasının dikkat çekici derecede...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi...

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar...