​Renault MAİS Contact Center World Dünya Finallerinde 4 Ödül Aldı

®
Çok Okunanlar

11 Ayda Üretim Yüzde 13, İhracat Yüzde 28 Azaldı…

Otomotiv Sanayii Derneği (OSD)verilerine göre, Ocak-Kasım döneminde otomotiv üretimi bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 13 azalarak 1...

Vosvos tutkunları şiddet gören kadınların adını araçlarında yaşatacak

Antalya'daki "vosvos" tutkunları, kadına yönelik şiddete dikkati çekmek amacıyla "Kadınlar baş tacımız" etkinliğinde bir araya geldi. Konyaaltı ilçesindeki bir kafede...

Bozkurt: “C-HR’ın bizim için çok kıymetli”

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış Genel Müdürü ve Üst Yöneticisi Ali Haydar Bozkurt da C-HR'ın kendileri için çok kıymetli...

LeasePlan Türkiye’den Kısa Süreli Kiralama Hizmeti

LeasePlan Türkiye, firmaların operasyonel kiralamanın tüm avantajlarından faydalanarak kısa dönemli kiralama yapmasına olanak sağlayan EsnekPlan hizmetine başladı. EsnekPlan ile...

Renault MAİS, çağrı merkezi sektörünün en prestijli organizasyonu olan Contact Center World yarışması dünya finallerinde 4 ödüle layık görüldü. Diyalog platformu kapsamında verdiği hizmetler ile En İyi Müşteri Hizmetleri ve En İyi Sosyal Medya Yönetimi kategorilerinde 2 altın madalyanın sahibi olan Renault MAİS, ayrıca En İyi İletişim Merkezi ve En İyi Teknolojik İcat kategorilerinde 2 gümüş madalya kazandı.

Çağrı merkezinin Oscar’ı olarak görülen yarışma, bu sene Geleceğin Müşteri Deneyimi ana felsefesi çerçevesinde 2-6 Aralık tarihlerinde Barcelona’da düzenlendi.

Renault MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş: 3 yıllık emeğin karşılığı

Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Renault MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş: ‘’Renault MAİS olarak, OYAK Grubu vizyonu doğrultusu ve lider marka olmanın getirdiği sorumluluk gereği, koşulsuz müşteri, bayi ve çalışan memnuniyeti konularında 3 yıldır önemli bir yol kat ettik.Uluslararası platformlarda önemli bir yere sahip olan Contact Center World yarışmasının dünya finallerinde kazandığımız 2 altın ve 2 gümüş madalyayı 3 yıllık emeğimizin karşılığı olarak görüyoruz. Müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemin bu saygın ödüllerle taçlandırılmasından büyük gurur duyuyoruz. Renault Diyalog platformu ile başta müşterilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımıza daha iyi hizmet vermeye devam edeceğiz’’ dedi.

360 derece iletişim platformu

Renault MAİS, OYAK Grubu müşteri memnuniyeti vizyonu doğrultusunda temellerini 3 yıl önce attığı dijital dönüşüme büyük önem veriyor. Bu doğrultuda müşterilerine Diyalog platformu ile sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel, kolay ve benzersiz bir deneyim sunuyor. Diyalog İletişim Hattı, kaza ve arıza gibi durumlarda anlık müdahale hizmeti sunan Renault Yardım, tüm başvuru ve taleplerin değerlendirildiği Şikayet Yönetim Ekibi, kalite ve memnuniyet kontrol aramalarının yapıldığı Renault Dinliyor’un ve WhatsApp hattının yanı sıra Sosyal Medya ve Dijital Kanallar ekibi ile kesintisiz hizmet veriyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...