​Renault MAİS Contact Center World Dünya Finallerinde 4 Ödül Aldı

®
Çok Okunanlar

Tırmanma Sırası Kocaeli Kartepe’de…

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi desteğiyle Kocaeli Otomobil Spor Kulübü tarafından düzenlenen ve AVIS 2024 Türkiye Tırmanma Şampiyonası ikinci ayağı olan...

4,94 trilyon yene (31,9 milyar dolar ) ulaştı…

Toyota, Mart 2024'te sona eren mali yıla ilişkin finansal sonuçlarını duyurdu. Buna göre, Japon otomobil üreticisinin gelirleri mart ayına...

Fiat, Renault ve Volkswagen olarak sıralandı…

Türkiye otomobil ve hafif ticari araç pazarında bu yılın nisan ayında en fazla satışı yapılan markalar Fiat, Renault ve...

Kartepe’de Nefesler Tutuldu….

ICRYPEX ana sponsorluğundaki 2024 Oyman Atabay sezonunun ikinci tırmanma randevusu olan Kartepe Tırmanma Yarışı, Kocaeli Otomobil Spor Kulübü (KOSK) tarafından...

Renault MAİS, çağrı merkezi sektörünün en prestijli organizasyonu olan Contact Center World yarışması dünya finallerinde 4 ödüle layık görüldü. Diyalog platformu kapsamında verdiği hizmetler ile En İyi Müşteri Hizmetleri ve En İyi Sosyal Medya Yönetimi kategorilerinde 2 altın madalyanın sahibi olan Renault MAİS, ayrıca En İyi İletişim Merkezi ve En İyi Teknolojik İcat kategorilerinde 2 gümüş madalya kazandı.

Çağrı merkezinin Oscar’ı olarak görülen yarışma, bu sene Geleceğin Müşteri Deneyimi ana felsefesi çerçevesinde 2-6 Aralık tarihlerinde Barcelona’da düzenlendi.

Renault MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş: 3 yıllık emeğin karşılığı

Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Renault MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş: ‘’Renault MAİS olarak, OYAK Grubu vizyonu doğrultusu ve lider marka olmanın getirdiği sorumluluk gereği, koşulsuz müşteri, bayi ve çalışan memnuniyeti konularında 3 yıldır önemli bir yol kat ettik.Uluslararası platformlarda önemli bir yere sahip olan Contact Center World yarışmasının dünya finallerinde kazandığımız 2 altın ve 2 gümüş madalyayı 3 yıllık emeğimizin karşılığı olarak görüyoruz. Müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemin bu saygın ödüllerle taçlandırılmasından büyük gurur duyuyoruz. Renault Diyalog platformu ile başta müşterilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımıza daha iyi hizmet vermeye devam edeceğiz’’ dedi.

360 derece iletişim platformu

Renault MAİS, OYAK Grubu müşteri memnuniyeti vizyonu doğrultusunda temellerini 3 yıl önce attığı dijital dönüşüme büyük önem veriyor. Bu doğrultuda müşterilerine Diyalog platformu ile sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel, kolay ve benzersiz bir deneyim sunuyor. Diyalog İletişim Hattı, kaza ve arıza gibi durumlarda anlık müdahale hizmeti sunan Renault Yardım, tüm başvuru ve taleplerin değerlendirildiği Şikayet Yönetim Ekibi, kalite ve memnuniyet kontrol aramalarının yapıldığı Renault Dinliyor’un ve WhatsApp hattının yanı sıra Sosyal Medya ve Dijital Kanallar ekibi ile kesintisiz hizmet veriyor.

Son Haberler

Lucia Morselli, Pininfarina’nın yeni Yönetim Kurulu Başkanı oldu

Paolo Pininfarina'nın vefatı itibarı ile ünlü italyan markası Pininfarina'nın ilk yönetim kurulu toplantısı neticesinde Lucia Morselli yönetim kurulu başkanı...

Diğer Haberler