​Renault MAİS Contact Center World Dünya Finallerinde 4 Ödül Aldı

®
Çok Okunanlar

Tuzla Karting Park’ta Büyük Çekişme Yaşandı

2025 Türkiye Karting Şampiyonası üçüncü ayak yarışları, Kütahya Çini Spor Kulübü tarafından MOTUL, Spor Toto, Tuzla Belediyesi ve HT...

Direksiyonda mesaj kaza riskini 23 kat artırıyor

Elde tutularak yapılan görüşmeler de kaza riskini 4 kat artırıyor! Trafikteki en büyük tehlikelerden biri olan cep telefonu kullanımı hem...

Türkiye Pist Şampiyonası İstanbul Park Yarışında Texaco Team AMS

15-16-17 Ağustos tarihlerinde gerçekleşen Türkiye Pist Şampiyonası 2 ayak yarışları Maksi ve Süper olmak üzere 2 farklı grupta gerçekleşti....

6. Elektrikli ve Hibrit Araçlar Sürüş Haftası Başlıyor

Türkiye’de ilk kez 2019 yılında düzenlenen Elektrikli ve Hibrit Sürüş Haftası’nın altıncısı, 13-14 Eylül 2025 tarihlerinde İstanbul Autodrom yarış...

Mercedes-Benz Atego 1018, Saha Etkinlikleriyle Kullanıcılarla Buluşuyor

Standart klima, otomatik vites ve ileri güvenlik teknolojileriyle donatılan Mercedes-Benz Atego 1018, hafif kamyon segmentinde konforu, güvenliği ve maliyet...

Tüketici Finansmana Erişemeyince Alternatiflere Yöneldi

İkinci el otomobil pazarında yüksek kredi faizleri ve kısa vadeler, senetli sistemler ile tasarruf finansman modellerine ilgiyi artırdı. Son yıllarda...

Trafik ve Yol Güvenliği Eğitimleri Bursa’da Devam Etti

Bugüne kadar toplam 27 ayrı ilde binlerce öğrenciye ulaşan Velinin Karnesi Nasıl? Trafik ve Yol Güvenliği Eğitimleri, son olarak...

Renault MAİS, çağrı merkezi sektörünün en prestijli organizasyonu olan Contact Center World yarışması dünya finallerinde 4 ödüle layık görüldü. Diyalog platformu kapsamında verdiği hizmetler ile En İyi Müşteri Hizmetleri ve En İyi Sosyal Medya Yönetimi kategorilerinde 2 altın madalyanın sahibi olan Renault MAİS, ayrıca En İyi İletişim Merkezi ve En İyi Teknolojik İcat kategorilerinde 2 gümüş madalya kazandı.

Çağrı merkezinin Oscar’ı olarak görülen yarışma, bu sene Geleceğin Müşteri Deneyimi ana felsefesi çerçevesinde 2-6 Aralık tarihlerinde Barcelona’da düzenlendi.

Renault MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş: 3 yıllık emeğin karşılığı

Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Renault MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş: ‘’Renault MAİS olarak, OYAK Grubu vizyonu doğrultusu ve lider marka olmanın getirdiği sorumluluk gereği, koşulsuz müşteri, bayi ve çalışan memnuniyeti konularında 3 yıldır önemli bir yol kat ettik.Uluslararası platformlarda önemli bir yere sahip olan Contact Center World yarışmasının dünya finallerinde kazandığımız 2 altın ve 2 gümüş madalyayı 3 yıllık emeğimizin karşılığı olarak görüyoruz. Müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemin bu saygın ödüllerle taçlandırılmasından büyük gurur duyuyoruz. Renault Diyalog platformu ile başta müşterilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımıza daha iyi hizmet vermeye devam edeceğiz’’ dedi.

360 derece iletişim platformu

Renault MAİS, OYAK Grubu müşteri memnuniyeti vizyonu doğrultusunda temellerini 3 yıl önce attığı dijital dönüşüme büyük önem veriyor. Bu doğrultuda müşterilerine Diyalog platformu ile sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel, kolay ve benzersiz bir deneyim sunuyor. Diyalog İletişim Hattı, kaza ve arıza gibi durumlarda anlık müdahale hizmeti sunan Renault Yardım, tüm başvuru ve taleplerin değerlendirildiği Şikayet Yönetim Ekibi, kalite ve memnuniyet kontrol aramalarının yapıldığı Renault Dinliyor’un ve WhatsApp hattının yanı sıra Sosyal Medya ve Dijital Kanallar ekibi ile kesintisiz hizmet veriyor.

Diğer Haberler

Hibrit SUV’da artış dikkat çekiyor

2015'te yalnızca 565 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, haziranda 250 bin barajını aştı. Temmuz 2024'te 131 bin 217 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil...

Türkiye Pist Şampiyonası İstanbul Park Yarışında Texaco Team AMS

15-16-17 Ağustos tarihlerinde gerçekleşen Türkiye Pist Şampiyonası 2 ayak yarışları Maksi ve Süper olmak üzere 2 farklı grupta gerçekleşti. Yarışlar sonunda Texaco Team AMS...

Opel’in Yeni Vizyonunu Yansıtan Konsept Otomobili

Opel, 8-14 Eylül tarihleri arasında Münih’te düzenlenecek olan IAA Mobility 2025’te tanıtımını gerçekleştireceği yeni konsept otomobiline ait ilk ön görselleri yayımladı. Konsept otomobilin paylaşılan...

30 Günde 1 Milyon Aktif Kullanıcıya Ulaştık….

Türk dijital medyasının ulusal ve resmi otomobil dergisi, otomotiv sektörünün açık ara lideri. 12.12.2012 tarihinde Automobile Magazine haber sitesinin yayına başladığı dijital dünyada sosyal...

CUPRA, Birleşik Krallık Hükümeti Elektrikli Otomobil Hibesi için uygun olan ilk elektrikli modellerin yanı sıra ürün yelpazesinde daha fazla teklife ek olarak onayladı

CUPRA, Born serisindeki modellerin Seviye 2 1.500 £ Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (EKG) indirimine hak kazanacağını doğruladı. Geçen ay duyurulan yeni plan,...

Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti Elektrikli Otomobil Hibesi için uygun olan ilk elektrikli modelleri onayladı

Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (ECG) indirimine hak kazanan tamamen elektrikli ID. serisindeki ilk modelleri onayladı. Geçen ay duyurulan yeni plan, müşterilerin...

Direksiyonda mesaj kaza riskini 23 kat artırıyor

Elde tutularak yapılan görüşmeler de kaza riskini 4 kat artırıyor! Trafikteki en büyük tehlikelerden biri olan cep telefonu kullanımı hem dünyada hem de Türkiye'de artan...