Avis, “En İyi E-Ticaret Deneyimini Yaşatan Marka”

®
Çok Okunanlar

4,94 trilyon yene (31,9 milyar dolar ) ulaştı…

Toyota, Mart 2024'te sona eren mali yıla ilişkin finansal sonuçlarını duyurdu. Buna göre, Japon otomobil üreticisinin gelirleri mart ayına...

Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet

Stellantis’in 81 Ülkedeki 6 Bin Çalışanı Müşteri Deneyimini İyileştirmek İçin Türkiye’de Yarıştı! Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün...

MG HS’e Yükselmek için Mayıs Ayına Özel Fırsatlar

Türkiye’nin 2023 yılında en hızlı büyüyen otomobil markası ödülünü alan MG, mayıs ayına özel rekabetçi fiyatlarını ve çok avantajlı...

CUPRA, Mayıs ayına özel faizi sıfırladı

CUPRA Leon ve CUPRA Formentor modelleri için Mayıs ayı boyunca yüzde “0” faizli taşıt kredisi imkânı sunuluyor.  Sıra dışı marka...

Otokoç Otomotiv çatısı altında faaliyet gösteren Türkiye’nin lider araç kiralama markası Avis, “En İyi E-Ticaret Deneyimini Yaşatan Marka” ödülüne layık görüldü.

“En İyisi Kirala, Avis ile Kirala” sloganıyla müşterileriyle buluşan Avis, ECHO Awards 2019 kapsamında araç kiralama kategorisinde Türkiye’nin “En İyi E-Ticaret Deneyimini Yaşatan Marka” ödülünün sahibi oldu.

Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle bu sene ilki düzenlenen ECHO Awards; 38 farklı kategoride faaliyet gösteren e-ticaret sitelerinin sunduğu alış veriş deneyimi ve müşteri değer performans ölçümü sonrasında, en ba­şarılı marka, platform ve satıcıları belirledi.

Türkiye’de en iyi müşteri deneyimi ve mutluluğunu yaşatmak hedefiyle, 45 yıldır öncü ve yenilikçi uygulamaları ile hizmet sunmaya devam eden Avis, bu alanda yaptığı çalışmalarla “En İyi E-Ticaret Deneyimini Yaşatan Marka” ödülüne layık görüldü.

Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşen ödül törenine Otokoç Otomotiv Pazarlama Müdürü Esra Arslanbaş Kaynak ve Avis Budget Kısa Dönem Kiralama Satış Müdürü Mehmet Ömer Ateş katıldı. Sektör ve süreç bazlı olarak iki şekilde yapılan değerlendirmeler sonrasında,araç kiralama kategorisinde Avis, “Müşterisine en iyi e-ticaret deneyimi yaşatan marka” ödülünü kazandı. Echo Awards ödülleri, Akademetre Araştırma Şirketi’nin e-ticaret kullanıcılarına sağladığı “platform” ve “markaları” değerlendiren özel bir yazılım ile belirlendi. Teknoloji tabanlı ölçüm ile belirlenen markalar ayrıca Türkiye’yi temsilen; İstanbul, Bursa, Ankara, Tekirdağ, İzmir, Kayseri, Adana, Samsun, Malatya, Trabzon, Gaziantep ve Erzurum’u kapsayan 12 ilde, bin 200 nihai tüketiciyle yüz yüze yapılan görüşmeler sonrasında netleştirildi

Son Haberler

Dadong’daki BMW fabrikasında 6 milyon üretim

Dadong'daki BMW fabrikasında Nisan 2022'den bu yana, yalnızca son 15 ayda bir milyon olmak üzere altı milyon otomobil üretildi... Çin'in...

Diğer Haberler