Petlas, Reynmen’li Basketbol Milli Takım Reklamıyla…

®
Çok Okunanlar

“Çıkma Parça Hilesiyle 100 bin TL’den Fazla Zarar Riski Var”

Yaz aylarının yaklaşmasıyla ikinci el araçlara olan ilginin ve fiyatların artışı,  otomobillerde gerçekleştirilen hileleri de doğru oranda tekrar artırmaya...

Renault Grubu’ndan 2016 yılı rekor finansal sonuçlar

51 milyar 243 milyon € ciro ve yüzde 6.4 faaliyet karlılığı Ciro yüzde 13.1 artışla 51 milyar 243 milyon...

Apex Masters Türkiye Drift Şampiyonası

Drift Otomobil Sporları Kulübü tarafından TOSFED Körfez Yarış Pisti’nde düzenlenen Apex Masters Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı 15-16 Haziran...

Trugo, 81 ilde yüksek hızlı şarj hizmeti

Türkiye’nin yüksek performanslı ve geniş kapsamlı şarj ağı Trugo’nun kesintisiz şarj deneyimi 81 ile ulaştı. Trugo, tamamı 180 kW’nin...

PETLAS, Basketbol Milli Takım Sponsorluğu iletişim çalışmaları kapsamında Reynmen’le yaptığı reklam çalışmasıyla bu yıl ikincisi düzenlenen INFLOW Awards’da Yılın En İyi Fittness & Spor Influencer Kampanyası Ödülü’nün sahibi oldu…

Türkiye lastik sektörünün yerli sermayeli lider markası PETLAS, INFLOW Awards 2019’da Yılın En İyi Fittness & Spor Influencer Kampanyası ödülünü aldı. PETLAS ödüle, Havas İstanbul’la hazırladığı ve Reynmen iş birliğinde gerçekleşen “Basketbol Milli Takım Sponsorluğu El Ele Kampanyası” ile layık görüldü.

Ödül töreninde, Yılın En İyi Fittness & Spor Influencer Kampanyası Ödülü’nü PETLAS adına alan Pazarlama Müdürü Erkal Özürün, “Bu ödül markamızın 360 derece iletişim çalışmalarının başarısının yeni bir göstergesini oluşturuyor. Konvansiyonel mecralardaki iletişim çalışmalarımızın yanı sıra, marka stratejimiz doğrultusunda özellikle genç tüketicilerimize ulaşmak için dijital projelere büyük önem veriyoruz. Bu çalışmalar, sektörümüzdeki öncü marka olma hedefimiz doğrultusunda adımlarımızı daha hızlı ve güçlü atmamızı sağlıyor” dedi.

Marka, ajans ve influencer kampanyalarını değerlendiren ve dijital dünyanın başarılı çalışmalarını ödüllendiren INFLOW Awards, bu yıl ikinci kez düzenlendi. Yerli ve yabancı birçok influencer, marka ve ajans temsilcisinin katılımı ile İstanbul’da gerçekleşen ödül töreninde, dijital fikir önderleri, bloggerlar, sosyal medya içerik üreticileri ile yapılan pazarlama ve iletişim çalışmalarında Türkiye’nin en iyileri belirlendi. Oyuncu Enis Arıkan ile sunucu Ezgi Avcı’nın renkli sunumuyla gerçekleşen ödül töreninde, Influencer, marka ve ajans iş birliklerini teşvik etmek amacıyla 31 farklı kategoride ödül sahiplerini buldu.

Sosyal medyanın en çok takip edilen influencerlarından olan ve Reynmen adıyla bilinen Yusuf Aktaş; youtube’da yayınladığı Derdim Olsun ve Ela videolarıyla toplam 400 milyondan fazla izlendi. Petlas ve Basketbol Milli Takımı için çektiği El Ele videosu 9 milyona yakın kişi tarafından izlenerek büyük beğeni topladı.

Influencer, Marka ve Ajans İş Birlikleri Ödüllendirildi..

Çoğunlukla Youtube, Twitter, Instagram veya Twitch gibi platformların fenomenlerinden oluşan ve dijital fikir liderleri olarak tanımlanan influencerlar ile markaların yıl boyu yapmış olduğu iletişim çalışmaları bu yıl ikincisi düzenlenen INFLOW Ödülleri’yle sahiplerini buldu. Dijital ve pazarlama dünyasının önde gelen isimlerinden oluşan jüri heyeti ile birlikte halk oylamasıyla belirlenen fenomenler çeşitli ödüllerin sahibi oldular.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...