PETLAS, Basketbol Milli Takım Sponsorluğu iletişim çalışmaları kapsamında Reynmen’le yaptığı reklam çalışmasıyla bu yıl ikincisi düzenlenen INFLOW Awards’da Yılın En İyi Fittness & Spor Influencer Kampanyası Ödülü’nün sahibi oldu…
Türkiye lastik sektörünün yerli sermayeli lider markası PETLAS, INFLOW Awards 2019’da Yılın En İyi Fittness & Spor Influencer Kampanyası ödülünü aldı. PETLAS ödüle, Havas İstanbul’la hazırladığı ve Reynmen iş birliğinde gerçekleşen “Basketbol Milli Takım Sponsorluğu El Ele Kampanyası” ile layık görüldü.
Ödül töreninde, Yılın En İyi Fittness & Spor Influencer Kampanyası Ödülü’nü PETLAS adına alan Pazarlama Müdürü Erkal Özürün, “Bu ödül markamızın 360 derece iletişim çalışmalarının başarısının yeni bir göstergesini oluşturuyor. Konvansiyonel mecralardaki iletişim çalışmalarımızın yanı sıra, marka stratejimiz doğrultusunda özellikle genç tüketicilerimize ulaşmak için dijital projelere büyük önem veriyoruz. Bu çalışmalar, sektörümüzdeki öncü marka olma hedefimiz doğrultusunda adımlarımızı daha hızlı ve güçlü atmamızı sağlıyor” dedi.
Marka, ajans ve influencer kampanyalarını değerlendiren ve dijital dünyanın başarılı çalışmalarını ödüllendiren INFLOW Awards, bu yıl ikinci kez düzenlendi. Yerli ve yabancı birçok influencer, marka ve ajans temsilcisinin katılımı ile İstanbul’da gerçekleşen ödül töreninde, dijital fikir önderleri, bloggerlar, sosyal medya içerik üreticileri ile yapılan pazarlama ve iletişim çalışmalarında Türkiye’nin en iyileri belirlendi. Oyuncu Enis Arıkan ile sunucu Ezgi Avcı’nın renkli sunumuyla gerçekleşen ödül töreninde, Influencer, marka ve ajans iş birliklerini teşvik etmek amacıyla 31 farklı kategoride ödül sahiplerini buldu.
Sosyal medyanın en çok takip edilen influencerlarından olan ve Reynmen adıyla bilinen Yusuf Aktaş; youtube’da yayınladığı Derdim Olsun ve Ela videolarıyla toplam 400 milyondan fazla izlendi. Petlas ve Basketbol Milli Takımı için çektiği El Ele videosu 9 milyona yakın kişi tarafından izlenerek büyük beğeni topladı.
Influencer, Marka ve Ajans İş Birlikleri Ödüllendirildi..
Çoğunlukla Youtube, Twitter, Instagram veya Twitch gibi platformların fenomenlerinden oluşan ve dijital fikir liderleri olarak tanımlanan influencerlar ile markaların yıl boyu yapmış olduğu iletişim çalışmaları bu yıl ikincisi düzenlenen INFLOW Ödülleri’yle sahiplerini buldu. Dijital ve pazarlama dünyasının önde gelen isimlerinden oluşan jüri heyeti ile birlikte halk oylamasıyla belirlenen fenomenler çeşitli ödüllerin sahibi oldular.