Yeni Audi RS 4 Avant…

®
Çok Okunanlar

YOLO, 20 milyon dolar değerleme üzerinden 200 bin dolar yeni yatırım aldı

200 bin dolarlık yeni bir yatırım alan YOLO, 16 milyon dolar olan değerlemesini 20 milyon dolara yükseltti.  YOLO, aldığı yeni...

Taksi çağırma şirketi Careem, BTD ile iş birliği yaptı…

Careem Gelişen Pazarlar Direktörü İbrahim Manna, taksi çağırma uygulaması Careem’in Türkiye pazarında hızla büyüyeceğini belirterek, "Türkiye’deki taksiciliğe duyulan güvenin ve kalitenin...

İpragaz’ın yeni CEO’su Eyüp Aratay oldu

Türkiye enerji sektörünün köklü şirketi İpragaz’ın yeni CEO’su Eyüp Aratay oldu. 1994 yılından bu yana İpragaz’da çeşitli görevlerde bulunan...

Mercedes-Benz Türk ve Mercedes-Benz Otomotiv A.Ş’de Yeni Atamalar

Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevine Şubat 2020 itibariyle Miray Kutlu atandı. Miray Kutlu Demirel, görevi Mercedes-Benz Otomotiv A.Ş....

Audi Sport GmbH, RS 4 Avant’ın birçok detayında ince ayar yaptı. Yeni tasarlanan ön kısım ve yeni MMI dokunmatik işletim sistemi ile sportif iç kısım, başarı modelinin atletik isteklerinin altını çiziyor. 331 kW (450 metrik hp) güç çıkışına sahip yüksek torklu çift turbo V6, 1.900 ila 5.000 dev / dak aralığında geniş bir motor devir aralığında krank miline etkileyici bir 600 Nm (442,5 lb-ft) tork uyguluyor. RS 4 Avant, 4 – 6 Ekim 2019 tarihlerinde Hockenheimring’deki DTM finalinde ilk olarak gösterilecek. 

Cockpit

Audi Sport GmbH Genel Müdürü Oliver Hoffmann “Tutarlı sportifliği sınırsız günlük kullanılabilirlikle birleştirmek sıra dışı bir fikir gibi görünebilir, ancak bizim için yüksek performanslı Avant, 25 yıllık tarihimizin en iyi konseptlerinden biri” diyor.

Interior

Yeni RS 4 Avant’ın ön kısmı tamamen yeniden tasarlandı. RS 4 Avant, A4 Avant’tan oldukça farklı. 2.9 TFSI çift turbo V6 ile Audi Sport GmbH, 1999’dan beri ilk RS 4 Avant’ın efsanevi 2.7 litre V6’sını inşa ediyor. O zamanlar, ikiz turbo V6’nın 279 kW (380 metrik hp) güç çıkışı vardı. Yeni RS 4 Avant şimdi, litre başına 155,5 metrik hp çıkışa eşit olan 331 kW (450 metrik hp) üretiyor. 

Cockpit

Yüksek verimli V6 yalnızca güçlü performansıyla değil aynı zamanda yüksek verimlilik düzeyiyle de etkiliyor.  Yeni WLTP sürüş çevriminde, her 100 kilometrede (25.6 ABD mpg) sadece 9.2 litre yakıt tüketiyor.Bu, önceki modele göre yüzde 17 oranında bir tüketim azalması teşkil ediyor.2.9 TFSI’nin gücü , sportif sekiz vitesli tiptronik üzerinden quattro sabit dört tekerlekten çekiş sistemine akıyor. Tamamen mekanik merkez diferansiyel, torkun yüzde 60’ını arka aksa yönlendirir ve yüzde 40’ını öne doğru yönlendirir. İstenmeyen kayma bir aksta meydana gelirse, gücün çoğu otomatik olarak ve hızlı bir şekilde diğer aksa yönlendirilir – öne yüzde 70’e veya arka aksa yüzde 85’e kadar. ESC’nin kontrol sistemleriyle ve tekerlek seçici tork kontrolü ile son derece hassas etkileşimi sağlıyor. 

Detail
Coor: Tango red

quattro drivetrain

Ceramic brake

Interior

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...