Molsheim, 16 Ağustos 2019 Bugatti son tarihini özel ve sıra dışı küçük bir seriyle tekrarlıyor.
Bugatti’nin Başkanı Stephan Winkelmann, “Centodieci ile 1990’larda inşa edilen ve geleneklere dayanan tarihimizin bir parçası olan EB110 süper spor otomobiline saygı duyuyoruz” dedi. “EB110 ile Bugatti, 1956’dan sonra yeni bir modelle kendisini bir kez daha otomotiv dünyasının zirvesine taşıdı.” 1998’de Molsheim’da yeni kurulan üretim tesisi için Bugatti’yi köklerine geri götürmek çok önemli bir adımdı. Fransa’da ve modern zamanların ilk hiper spor arabası – Veyron.
EB110, İtalya’nın Campogalliano kentinde inşa edildi, ancak en başından beri Fransız etkilerini asla inkar etmedi.
Ön kısımdaki at nalı şeklindeki radyatör, derinliğini yalnızca yandan görünümden ortaya çıkarıyor, yeni geliştirilen derin oturmuş ön spoiler ve mükemmel bir uyum sağlayan üç bölümlü hava girişleri Centodieci’de yer alıyor.
2 + 2 egzoz egzoz borusu ve alçalma gücünü arttırmak için bir performans difüzörü ile karakterize edilen tek bir havalandırma deliği şeklinde oluşturulmuştur.
16 silindirli motor şimdi 1.600 beygir gücünde
Centodieci 7.000 rpm’de 1.176 kW / 1.600 hp ile ikonik 8.0 litre W16 motora sahip. Yağ soğutucusu alanındaki ilave bir hava girişi, performans arttırılmış
Centodieci 2.4 saniyede 0’dan 100 km / s’ye, 6.1 saniyede 200 km / s’ye ve 13.1 saniyede 300 km / s’ye; azami hız elektronik olarak 380 km / s’. deviri kesiyor.
Yakıt tüketimi, l / 100km: şehir içi 35.2 / şehir dışı 15.2